نمایشگاه کتاب فرانکفورت
تور های نمایشگاهی آلمان - Frankfurter Buchmesse
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : فرانکفورت، آلمان
تاریخ برگزاری : 27 مهر لغایت 01 آبان 1401

معرفی نمایشگاه کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse)

نمایشگاه کتاب فرانکفورت (FBF)  به صورت سالانه در شهر فرانکفورت برگزار می شد. کشور آلمان با توجه به ظرفیت های درونی خود میزبان نمایشگاه های فرهنگی مانند نمایشگاه (FBF) است . بر اساس تعداد ناشرانی که در این نمایشگاه حاضر می شوند، نمایشگاه کتاب فرانکفورت بزرگ ترین نمایشگاه کتاب در جهان به شمار می رود. همچنین این مقام را بر اساس تعداد بازدید کنندگان نیز به دست آورده است. به همین دلیل بی شک این نمایشگاه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. این نمایشگاه یک گردهمایی بزرگ برای جمع شدن ناشران و فعالان حوزه کتاب است که ایده های خود را به اشتراک بگذارند. همراه شدن با تورهای نمایشگاهی آلمان و بازدید از این نمایشگاه شما را با نوآوری های جدید این حوزه آشنا خواهد کرد. ناشرانی از 100 کشور جهان با در اختیار گرفتن 7000 غرفه در مدت پنج روز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. نزدیک به 300000 بازدید کننده هر ساله در این رویداد فرهنگی شرکت می کنند. این نمایشگاه همچنین محل خوبی برای معاملات و تجارت بین الملل است که فرصت بسیار خوبی برای فعالان این حوزه است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

ناشران بین المللی، ناشران اروپایی، روزنامه های آلمانی و اروپایی، شرکت های پخش کتاب، صنعت چاپ، آموزش و پرورش

مشخصات تور نمایشگاه کتاب فرانکفورت (Frankfurter Buchmesse)

تاريخ حركت : 26 مهر 1401 | تاريخ برگشت : 30 مهر یا 2 آبان یا 4 آبان 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر فرانکفورت

فرانکفورت به عنوان یک شهر پیشرفته آلمان امروزه  شهری ثروتمند وقطب ادبی ، هنری و اقتصادی این کشور محسوب می شود. فرانکفورت از نظر بین المللی نیز شهری شناخته شده است ،بانک مرکزی اروپا در این شهر قرار دارد و مهمترین شهر اقتصادی اروپا تلقی می شود. فرانکفورت در مرکز اروپا قرار گرفته و به همین دلیل یکی از شهرهای مورد توجه اروپاییان برای برگزاری نمایشگاه است. طیف وسیعی از تورهای نمایشگاهی آلمان به این شهر اختصاص می یابد. شرکت در نمایشگاه های فرانکفورت امکان برقراری ارتباط با فعالان صنایع مختلف را به بازدید کنندگان خواهد داد. فرانکفورت با تمام زیبایی ها و فرصت هایش منتظر حضور شما است تا قدم های بلند و استواری برای رونق کسب و کار خود بردارید

 

هتل های پیشنهادی فرانکفورت - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های فرانکفورت

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط