روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
تور های چین
تور های چین با تورک تراول

معرفی چین

چین کشوری با تاریخی کهن، سرزمینی وسیع و پربار ، نیروی انسانی غنی و صد البته برنامه ریزی و کار سخت، ابر قدرتی نوظهور است که در سالهای اخیر گام های بزرگی را برای داشتن اقتصادی پویا برداشته است. به خاطر همین تورهای چین نیز از تورهای پرطرفدار در کشور ما است. از زمان های اولین جهانگردانی که به چین سفر کردند تا عصر حاضر، صنایع چین همیشه مورد توجه بوده است. از پارچه بافی و صنعت کاغذ سازی تا صنایع ارتباطی و های تک که پیشرفت های بسیاری را در قرن اخیر تجربه کرده است از جمله صنایع مورد توجه بازرگانان است. چین کشور هزار رنگ و معجونی از فرصت های تجاری شگفت انگیزی را ارائه کرده است. شهرهای چین نیز هم در خارج از مرزها و هم در داخل کشور چین به رقابتی سخت پرداخته اند تا در میان شهرهای بزرگ و صنعتی برای خود جایگاهی شایسته بیابند و در این امر نیز موفق بوده اند. در این بین برگزاری نمایشگاه ها در شهرهای چین جزء اولویت های چینی ها بوده است. 

نمایشگاه های بین المللی چین مورد توجه صاحبان صنایع، تجار و کارآفرینانی قرار گرفته است که به این سرزمین کهن پا می گذارند تا از فرصت های همکاری و آشنایی با پیشرفت های روز حوزه فعالیت خود ، سود ببرند. شرکت کنندگان نمایشگاه ها با همراه شدن با تورهای نمایشگاهی چین فرصت خوبی را به دست می آورند تا کسب و کار خود را رونق بخشند. این کشور دنیایی از پیشرفت های مدرن و تعامل با سنت ها است. در کنار انبوهی از پیشرفت های روز افزون، دنیایی از زیبایی در شهرهای چین را شاهد هستیم. این زیبایی را در نظم و هماهنگی چینی ها نیز می بینیم . به همین منظور حضور در نمایشگاه های چین با امکانات بسیار خوبی همراه است که به شرکت کنندگان کمک می کند تا با شرکت های حاضر در نمایشگاه ها تعامل کنند.

 نمایشگاه های چین طیف وسیعی از صنایع را پوشش می دهد از جمله مهمترین نمایشگاه ها این کشور می توان به نمایشگاه های خط لوله نفت و گاز چين (CIPE) ، نفت، گاز و پتروشيمي چين (CIPPE) و نمايشگاه نفت و گاز فراساحل پكن (CIOOE) اشاره کرد که در شهر پکن برگزار می شود. از دیگر نمایشگاه های پرطرفدار این کشور، نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین و همین طور نمايشگاه تجهيزات آزمايشگاهي چين (Analytica China) هستند که در شهر شانگهای برگزار می شوند که هر ساله هزاران نفر را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در نمایشگاه های این کشور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

فهرست تور های چین

شانگهای
1 الی 3 تیر 1401
گوانجو
26 فروردین - 04 اردیبهشت 1400

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی