نمايشگاه بين المللی كتاب لندن
THE LONDON BOOK FAIR 2019
تور های نمایشگاهی لندن
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : لندن،انگلیس |

تاریخ برگزاری :29 الی 31 فروردین  1402

نمايشگاه بين المللی كتاب لندن

نمایشگاه کتاب لندن مکانی کاملاً مناسب جهت مباحثه و مذاکره در مورد حقوق، فروش و توزیع محتوا تا چاپ، فایل صوتی، تلویزیون، فیلم و کانال های دیجیتال می باشد. این نمایشگاه تمام جنبه های صنعت چاپ و نشر را پوشش می دهد. نمایشگاه کتاب لندن با شرکت های زیادی از نمایشگاه های تحصیل و کتاب، یک موفقیت مداوم نیز دارد. از رویداد های عصر دیجیتال معاصر مثل این، نمایشگاه کتاب لندن قدرتمند ترین ابزار بازاریابی برای تجارت مستقیم باقی مانده است. این نمایشگاه هر سال در فصل بهار در پایتخت فرهنگ و نشر برتر جهان برگزار می شود، این نمایشگاه یک فرصت منحصر به فرد برای درک و آگاهی از نوآوری های شکل دهنده به جهان انتشار در آینده و سرمایه گذاری در آنها می باشد. نمایشگاه کتاب لندن برای شما یک فرصت سه روزه برای دسترسی متمرکز به مشتریان، محتوا و بازارهای در حال توسعه ارایه می دهد.

نمایشگاه کتاب لندن با شرکت های زیادی از نمایشگاه های تحصیل و کتاب، یک موفقیت مداوم نیز دارد. از رویداد های عصر دیجیتال معاصر مثل این، نمایشگاه کتاب لندن قدرتمند ترین ابزار بازاریابی برای تجارت مستقیم باقی مانده است.این نمایشگاه هر سال در فصل بهار در پایتخت فرهنگ و نشر برتر جهان برگزار می شود، این نمایشگاه  یک فرصت منحصر به فرد برای درک و آگاهی از نوآوری های شکل دهنده به جهان انتشار در آینده و سرمایه گذاری در آنها می باشد. نمایشگاه کتاب لندن برای شما یک فرصت سه روزه برای دسترسی متمرکز به مشتریان، محتوا و بازارهای در حال توسعه ارایه می دهد. 

موضوعات نمایشگاه:

  • انتشار عمومی،علمی/STM/حرفه ای،تحصیلات کودکان،تبلیغات، فناوری،راه حل های انتشاری،تمرکز بازار،انتشارات آموزشی،انتشارات کودکان،بازی ،انتشار رمان گرافیکی،شرکت های مسافرتی،شرکت های همراه،ترجمه، محصولات هدیه /غیر کتابی

نمايشگاه بين المللی کتاب لندن

تاريخ حركت : 28 فروردین | تاريخ برگشت : 03 اردیبهشت

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی انگلستان

انگلستان به نیمهٔ جنوبی جزیره بریتانیای کبیر انگلستان می‌گویند. این کشور یکی از چهار بخش کشور پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. این کشور بیش از یکصد جزیره کوچک و بزرگ دارد که از جملۀ آن‌ها می‌توان به جزیره “وایت” و جزیره “من” اشاره کرد. کشور انگلستان از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز هم‌مرز است و مهم‌ترین و عمده‌ترین جزء تشکیل‌دهندهٔ کشور بریتانیا است. مرزهای آبی این کشور در شمال غرب دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال هستند، و در جنوب نیز کانال مانش آن را از اروپای قاره‌ای و کشور فرانسه جدا می‌کند. لندن پایتخت انگلستان است و در حال حاضر پایتخت پادشاهی بریتانیا تلقی می‌شود.

نمایشگاه معماری هلند

هتل های نزدیک نمايشگاه بين المللی كتاب لندن

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط