نمايشگاه بين المللي پنجره و شيشه آلمــــان
تور های نمایشگاهی آلمان
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدوف،آلمان |

تاریخ برگزاری : 25 لغایت 28 خرداد 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمايشگاه بين المللي پنجره و شيشه آلمــــان

نمایشگاه صنعت شیشه آلمان بزرگترین نمایشگاه جهان در رابطه با صنعت شیشه می باشد که هر 2سال یکبار همراه با آخرین کنفرانسهای بین المللی ویژه تکنولوژی شیشه در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می گردد و هیچ رویداد دیگری در جهان مانند این نمایشگاه که شامل طیف کاملی از محصولات شیشه ای ، دستگاههای تولید و بازیافت شیشه، نماهای شیشه-ای و چندمنظوره میباشد وجود ندارد. برخی از مهمترین محصولات این نمایشگاه عبارتند از: محصولات شیشه ای، تکنولوژی تولیدانرژی خورشیدی، تکنولوژی ساخت و طراحی نماهای شیشه ای و چند منظوره، روش های تولید شیشه ، ابزارو قطعات یدکی و … می باشد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

تولید کنندگان شیشه درب و پنجره

واردکنندگان

عمده فروشان و نمایندگیهای صنوف شیشه ای

پردازش ،آماده سازی و بازیافت انواع شیشه (شیشه های عایق چهارجداره جدید، سیستم های شیشه ای خورشیدی، شیشه های منحنی، شیشه های کاربردی در تکنولوژیهای روز، شیشه های نازک (شامل برنامه های کاربردی فیبر نوری) و صنایع انرژی خورشیدی.

. LCD , LED و انواع نمایشگرها

تولیدات سیستم های پنجره، ماشین آلات و تجهیزات جانبی.

صنایع ساختمانی و صنعت ماشین آلات و برنامه های کاربردی شیشه در صنایع ساختمان سازی و نما های شیشه ای

معماری و خدمات مهندسی.

نمايشگاه بين المللي پنجره و شيشه آلمــــان

تاريخ حركت : 24 خرداد 1400 | تاريخ برگشت : 29 خرداد 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.
جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد.
ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد.
ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی کشور آلمان

آلمان، بزرگترین کشور در اروپای مرکزی است. آلمان از نظر فرهنگی یکی از تأثیرگذارترین کشورهای اروپایی است و همچنین یکی از قدرت‌های اقتصادی اصلی در جهان است. به خاطر دقت مهندسی و محصولات با تکنولوژی بالا در سراسر دنیا شناخته شده است. علاوه بر این به دلیل داشتن تنوع ساختمان های تاریخی گردشگران زیادی را به خود جذب نموده است اولین حضور جامعۀ انسانی در سرزمین امروزی آلمان به حدود ۱۳۰٫۰۰۰ تا ۲۳۰٫۰۰۰ سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. نام این کشور از قبیلۀ آلامان‌ها که از نژاد ژرمن بوده است که در گذشته‌های دور در این کشور می‌زیسته‌اند برگرفته شده‌است. رمی‌ها اولین گروه از انسان‌های متمدن بودند، که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود. در این سال شارلمانی توانست کشورهای رم را متحد کند، اما این اتحاد کوتاه مدت بود. از سرزمین‌های متعلق به وی، سه پادشاهی شکل گرفت، که یکی از آن‌ها به آلمان امروزی ختم می‌شود. اولین پادشاه آلمانی ‌زبان در این سرزمین، لودویگ شاه آلمانی بود. دیگر کشورها از آن پس، مردم این سرزمین را با زبان آلمانی می‌شناختند. پس از این دوره، حکومت به امپراطوری مقدس روم رسید، این دوره که شامل قرون وسطی می‌شود با قدرت گرفتن کلیسای کاتولیک همراه بود. ظهور کلیسای پروتستان و مارتین لوتر را می‌توان از رویدادهای مهم آن زمان برشمرد. پس از آن در اوایل قرن ۱۹ام امپراطوری پروس از اتحاد مناطق آلمانی در کنگره وین شکل گرفت. با پایان جنگ جهانی اول، قیصر مجبور به استعفا شد، این دوره تا برآمدن فاشیسم را دوران جمهوری وایمار می‌نامند. با بدتر شدن وضعیت اقتصادی در آلمان پس از جنگ جهانی اول و گسترش نژادپرستی، حزب نازی در این کشور به قدرت رسید. این حزب تا پایان جنگ جهانی دوم و شکست آلمان در این کشور حاکم بود. پس از جنگ جهانی دوم، کشور آلمان، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد، تا در سال ۱۹۹۰ آلمان غربی و شرقی متحد گشته و جمهوری فدرال آلمان را تشکیل دهند. آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است. این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسائل مستقل عمل کنند. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصاديِ حوزۀ پوليِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین، هامبورگ، مونیخ و فرانکفورت می‌باشند. آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش گسترده‌ای داشت و در پی این دو جنگ خسارت‌های زیادی را متحمل شد. پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازسازی کند. جمهوری فدرال آلمان هم‌اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت وگروه پنج بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

نمايشگاه بين المللي پنجره و شيشه آلمــــان​

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط