نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی روتردام هلند
تور های نمایشگاهی هلند - Europort
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : روتردام، هلند |

تاریخ برگزاری : 11 لغایت 14 آبان 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی روتردام هلند ( Europort )

یوروپورت(Europort) بزرگترین نمایشگاه دریایی در جهان و نمایشگاه صنایع دریایی هلند است. تمام زمینه های صنعت کشتی سازی از آبراه داخلی تا دریاهای عمیق، از صنعت ماهیگیری تا حوزه های دیگر همگی در این نمایشگاه بزرگ آخرین دستاوردهای خود را به نمایش میگذارند. به عنوان یکی از برجسته ترین نمایشگاه های حمل و نقل دریایی در جهان، یوروپورت مدیریت کیفیت و پشتیبانی را برای تسهیل یک پلت فرم تجاری  برای پاسخگویی به خواسته های شرکت های فعال در طیف وسیعی از بخش های دریایی فراهم می کند. این نمایشگاه توسط متخصصان دریایی ملی و بین المللی از جمله خدمات بندر شرکت های حمل و نقل، تعمیر و نگهداری کشتی  و بسیاری دیگر از صنایع وابسته برگزار می شود. هرساله 30000 نفر از این نمایشگاه و از غرفه  1100 شرکت بزرگ و فعال در این زمینه بازدید می کنند. روتردام هلند هر ساله میزبان این نمایشگاه است تا بزرگترین شرکت های کشتی رانی و کشتی سازی جهان را به سمت خود جلب کند. تورهای نمایشگاهی هلند را از دست ندهید تا بتوانید قدمهای بلندی را در زمینه تخصصی خودتان بردارید.  

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

ساخت و ساز کشتی، تعمیر و تبدیل، نیروی دریایی و مانور، الکترونیک، ارتباطات و ناوبری، سیستم های محیط زیست و کمکی، عرشه، ایمنی و تجهیزات ویژه و خدمات دریایی

مشخصات تور نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی روتردام هلند ( Europort )

تاريخ حركت : 10 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 14 یا 20 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع دریایی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر روتردام

 دومین بندر بزرگ جهان و بزرگ‌ترین بندر اروپا روتردام هلند یکی از شهرهای تجاری هلند است که هرسال میزبان نمایشگاه هایی از صنایع مختلف است. روتردام پس از شهر آمستردام بزرگ ترین شهر هلند محسوب می شود و همین امر باعث شده است جایگاه ویژه ای از نظر اقتصادی داشته باشد و سهم قابل توجهی از جذب توریست ها را از آن خود کند. از این رو هر ساله قسمت قابل توجهی از تورهای نمایشگاهی هلند به این شهر اختصاص پیدا می کند. روتردام جایگاه راهبردی بسیار خوبی را به واسطه داشتن دلتای رود راین از آن خود کرده است و روز به روز نیز بر اعتبار این شهر افزوده می شود. شهر چند فرهنگی روتردام آغوش خود را به روی ملیت های مختلفی گشوده است تا از پیشرفت های دهه های اخیر این شهر بی نصیب نمانند. نمایشگاه های روتردام هر ساله پذیرای هزاران نفری است که می خواهند از دستاوردهای مدرن و به روز صنایع مطلع شوند. با سفر به هلند و بازدید از نمایشگاه های روتردام، از دیدنی های شهر بزرگ  و با شکوه روتردام لذت خواهید برد. 

هتل های پیشنهادی روتردام - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های روتردام

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط