نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف
تور های نمایشگاهی آلمان - K
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدورف، آلمان
تاریخ برگزاری : 27 مهر لغایت 04 آبان 1401

معرفی نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف ( K )

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف  (K) از 27 مهر الی 04 آبان 1401 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می گردد.  نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف (K) نمایشگاه تجاری برتر جهان برای نمایش نوآوری های صنعت لاستیک و پلاستیک است. این نمایشگاه از هر نظر رویدادی بی همتا در جهان است و امسال نیز بزرگترین رویداد برای محصولات و فرآیندهای صنعت لاستیک و پلاستیک در دوسلدورف خواهد بود. نمایشگاه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای کسب و کار و ایجاد رشد استراتژیک و جایگاهی فوق العاده برای موفقیت شرکت شما به حساب می آید. نمایشگاه لاستیک دوسلدورف جایگاهی ایده آل برای عملکردی حرفه ای است، زیرا کل زنجیره ارزش این صنعت را زیر یک سقف گرد هم می آورد. این نمایشگاه از نظر کیفیت و تنوع بی نظیر است. بیش از 3000 غرفه دار از بیش از 60 کشور ثبت نام کرده اند تا در نمایشگاه کا شرکت کنند. کلیه محوطه نمایشگاه دوسلدورف با حدود 175000 متر مربع پُر شده است و انتظار می رود بیش از 200.000 بازدید کننده از سراسر جهان از این رویداد بازدید کنند.برای هشت روز، فعالان صنایع لاستیک و پلاستیک در سرتاسر دنیا میزبان فعالان صنایع پلاستیک خواهند بود.

کل زنجیره ارزش این صنعت در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک دوسلدورف در این نمایشگاه به دور هم جمع می شوند تا از نظر فعالان این حوزه به بزرگترین رویداد عصر حاضر در زمینه لاستیک و پلاستیک مبدل شود. شرکت در تورهای نمایشگاهی آلمان فرصت استفاده از پیشرفت های حوزه را در اختیار شما خواهد گذاشت.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

مواد خام و لوازم یدکی:
ترموپلاستیک، الاستومر ترموپلاستیک، رزین ها و ترکیبات، فوم ها و واسطه ها، لاستیک ها، فیبرها، بریستل ها و نوارهای ترکیبی، ترکیبات رنگ، چسب ها و چسبنده ها، رزین های رنگ، افزودنی ها، فیلترها، ،فیبرها و مواد تقویتی، مواد شروع کننده، واسطه ها، پلیمرسازی، سایر

محصولات و پردازش پلاستیک:
فناوری های پردازش، عملیات مختلف بر روی محصولات پلاستیک، تدارکات، گروه های کالایی، محصولات

ماشین آلات و تجهیزات برای پلاستیک و لاستیک:
دستگاه ها و تجهیزات پیش-پردازش و بازیافت، ماشین آلات و دستگاه های پردازش، دستگاه ها و تجهیزات پس-پردازش، ماشین آلات و دستگاه های برای اتمام کار، تزئین و …، ماشین آلات جوشکاری، قالب ها و قالب ریزی، اتوماسیون یکپارچه، تجهیزات کمکی، تجهیزات اندازه گیری و تست، قطعات و لوازم

خدمات برای صنعت پلاستیک و لاستیک:
خدمات نرم افزاری کامپیوتر، نشریات تخصصی، انجمن های تجاری، پیمانکاری، علوم و مشاوره

مشخصات تور نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف ( K )

تاريخ حركت : 26 مهر 1401 | تاريخ برگشت : 30 مهر یا ۳ آبان 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

خدمات اخذ ویزا ، جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد هزینه ورودی سفارت ، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع لاستیک

تور های نمایشگاهی صنایع پلاستیک

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر دوسلدورف

یکی از شهرهای غربی آلمان که یک شهر تجاری است، شهر دوسلدورف می باشد که در کناره رود راین قرار دارد. این شهر با وجود برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های متعددی در ایام مختلف سال توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. دوسلدرف را می توان یکی از برترین شهرهای نمایشگاهی آلمان برشمرد که هر ساله پذیرای هزاران نفری است که از نمایشگاه های آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در کنار بازدید از نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف می توانند از جاذبه های منحصر به فرد و مراکز تجاری متعدد این شهر نیز بازدید کنند که یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. دوسلدورف میزبان طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی است که بسیار پرطرفدار هستند از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت آلومینیم،نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی ،نمایشگاه صنعت شیشه و پنجره و نمایشگاه صنعت داروسازی  اشاره کرد. نمایشگاه های آلمان در شهرهای هانوفر، شهر مونیخ و شهرهای دیگر نیز برگزار می شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما دوسلدورف مدرن جایگاه خود را در عرصه بین المللی یافته و به سرعت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. تورهای آلمان با بازدید از نمایشگاه های دوسلدورف کامل خواهد شد. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و استثنایی ترین سفر تجاری خود را آغاز کنید.

هتل های پیشنهادی دوسلدورف - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های دوسلدورف

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط