نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دوسلدورف
تور های نمایشگاهی آلمان - Beauty Dusseldorf
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوسلدورف،آلمان 

تاریخ برگزاری :16 الی 18 اردیبهشت 1401

معرفی نمایشگاه آرایشی و بهداشتی دوسلدورف (Beauty Dusseldorf)

آرایشی و بهداشتی دوسلدورف (Beauty Dusseldorf) برای سه دهه متوالی است که مهم ترین جایگاه دیدار با تامین کنندگان و ارائه دهندگان خدمات در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی است و این مهم هنوز هم با برگزاری این نمایشگاه پر سود و پرثمر ادامه خواهد داشت. حضور 51.000 بازدید کننده از 60 کشور دنیا بیانگر اهمیت این نمایشگاه به عنوان رویدادی است که در آن آخرین نوآوری ها، اطلاعات، و خدمات آموزشی بسیاری ارائه می شود.در طول 4 روز، حدود 1400 غرفه دار و برند در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف به نمایش محصولات خود می پردازند.

شمار ثابت و پایدار غرفه داران و بازدیدکنندگان این نمایشگاه بیانگر آن است که همچنان این رویداد تجاری محکم و استوار در عرصه خدمات و تامین لوازم آرایشی و زیبایی پیشتاز است. بیش از 130 رویداد در برنامه های حمایتی این نمایشگاه برگزار می شود که بر بخش هایی همچون لوازم آرایشی، خدمات ناخن، خدمات پا، تندرستی و اسپا تمرکز دارند و همچنین به مجموعه ای از نوآوری ها و گرایشات بازار در جهت رضایت هر دو قشر بازدیدکننده وغرفه دار، خواهد  پرداخت. برنامه حمایتی با مراسم برنده جایزه آرایشگری، و همینطور سایر مراسم های جوایز در کنار این نمایشگاه برگزار خواهند شد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

  • فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی
  • فروشندگان عطر و ادکلن، فروش دارو و دراگ استور
  • داروخانه ها
  • خدمات دهندگان پدیکور
  • ماساژ
  • آرایشگران مو
  • مراکز طراحی ناخن
  • بخش سولاریوم
  • هنرجویان آرایش و میکاپ
  • صنعت
  • جراحان زیبایی
  • مراکز و باشگاه های زیبایی و تندرستی ، هتل ها

مشخصات تور آرایشی و بهداشتی دوسلدورف (Beauty Dusseldorf)

تاريخ حركت : 12 اسفند 1400 | تاريخ برگشت : 16 یا 22 اسفند 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر دوسلدورف

یکی از شهرهای غربی آلمان که یک شهر تجاری است، شهر دوسلدورف می باشد که در کناره رود راین قرار دارد. این شهر با وجود برگزاری نمایشگاه ها و فستیوال های متعددی در ایام مختلف سال توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند. دوسلدرف را می توان یکی از برترین شهرهای نمایشگاهی آلمان برشمرد که هر ساله پذیرای هزاران نفری است که از نمایشگاه های آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان در کنار بازدید از نمایشگاه های بین المللی دوسلدورف می توانند از جاذبه های منحصر به فرد و مراکز تجاری متعدد این شهر نیز بازدید کنند که یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. دوسلدورف میزبان طیف وسیعی از نمایشگاه های مختلفی است که بسیار پرطرفدار هستند از جمله این نمایشگاه ها می توان به نمایشگاه صنعت آلومینیم،نمایشگاه صنعت تجهیزات پزشکی ،نمایشگاه صنعت شیشه و پنجره و نمایشگاه صنعت داروسازی  اشاره کرد. نمایشگاه های آلمان در شهرهای هانوفر، شهر مونیخ و شهرهای دیگر نیز برگزار می شود که آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. اما دوسلدورف مدرن جایگاه خود را در عرصه بین المللی یافته و به سرعت در حال پیشی گرفتن از رقبای خود است. تورهای آلمان با بازدید از نمایشگاه های دوسلدورف کامل خواهد شد. اگر قصد سفر به دوسلدورف را دارید کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین و استثنایی ترین سفر تجاری خود را آغاز کنید.

هتل های پیشنهادی دوسلدورف - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های دوسلدورف ​

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط