نمایشگاه های مهم ورونا
تور های نمایشگاهی با تورک تراول

معرفی پنج نمایشگاه مهم شهر ورونا که باید در آن شرکت کرد.

شهر ورونا واقع در شمال ایتالیا، از دیرباز به دلیل قرار داشتن در مسیر مواصلاتی اروپای مرکزی به جنوب ایتالیا مورد توجه بوده و باعث شده این شهر به یکی از مراکز تجاری و بازرگانی تبدیل بشود. امروزه نیز به دلیل برگزاری نمایشگاه های مهم تجاری، جاذبه های دیدنی فراوان، نمایش های تئاتری و اپرا مورد توجه گردشگران و از مقاصد جذاب و دیدنی ایتالیا محسوب میشود.

در لیست زیر به برخی از مهم ترین نمایشگاه های مهم برگزار شده در تور نمایشگاهی شهر ورونا میپردازیم.

نمایشگاه سُل و محصولات زراعی (SOL&Agrifood exhibition)

نمایشگاه سل و محصوصلات زراعی محلی برای ارتباط بین تأمین کنندگان و متقاضیان مواد غذایی با کیفیت و متخصصین صنایع غذایی است. این نمایشگاه در سه بخش ماطق غذایی کلان (Macro areas food)، روغن زیتون بکر و نوشیدن های دستی برگزار می گردد. فرمت برگزاری نمایشگاه باعث می شود که غرفه داران درمورد محصولاتشان، خاستگاه مواد غذایی، سنت و رسوم، مواد اولیه حرف بزنند. همچین خریداران و اداره کنندگاه هورکا (هتل داران، رستوران داران و کافه داران) کسانی غذاهای جدید را ار طریق سفر و قدرت حسی خود کشف میکنند، به دنبال افزایش منحصربفرد بودن غذاها و محصولاتشان باشند.

این نمایشگاه سالانه در ماه فروردین برگزار میگردد.

این نمایشگاه “نمایشگاه بین المللی کیفیت برتر روغن زیتون بکر” محسوب می شود.

 

SOL&Agrifood

نمایشگاه مِتِف (METEF Exhibition)

نمایشگاه متف تنها رویداد بین المللی جامع در بخش فلزات می باشد. این نمایشگاه جامع متف در بخش های متنوعی مرتبط با صنعت فلزات شامل مواد خام، فرآیندها، ماشینکاری، فنآوری ها، ماشین آلات و دستگاه ها، محصولات و کاربردها برگزار می گردد. همچنین نمایشگاه در حوزه فنآوری های پیشگام برای بازیابی و بازیافت فلزات و صنعت اتومبیل نیز فعال است و از پیشگامان این حوزه محسوب می شود. این نمایشگاه هر سه سال یکبار در اواخر خرداد ماه برگزار میگردد.

این نمایشگاه “نمایشگاه بین المللی آلومینیوم” محسوب می شود.

METEF

نمایشگاه FieraCavalli

نمایشگاه FieraCavalli رویدادی بین المللی در زمینه اسب داری و زمینه های متنوع این صنعت است. رویداد FieraCavalli عرضه کننده محصولات خدمات مختلف مرتبط با اسب، تجهیزات پزشکی و همچنین محصولات دامپزشکی، لوازم جانبی و غیره می باشد.

قرن ها اشتیاق به اسب با سوارکار، ورزش و جنگاوری گواهی بر اهیمت این موجود دوست داشتنی در زندگی انسان هاست. از اینرو در شهری مانند ورونا که دوستداران اسب در قرون متمادی با این موجود همزیستی داشته اند به سنتی در این شهر بدل گشته یکی از بزرگترین نمایشگاه های مرتبط با صعنت اسب داری هرساله برگزار می گردد و بخش های متنوعی از این صنعت را پوشش میدهد. دامپزشکی و تجیهزات پزشکی، اسب داری و لوازم جانبی سوارکاری شامل این نمایشگاه میشود. این نمایشگاه سالانه در آبان ماه برگزار می گردد.

نمایشگاه های ورونا

نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc Exhibition)

نمایشگاه سنگ ورونا، نمایشگاهی معتبر و مهم در صنعت سنگ های طبیعی محسوب می شود. در این نمایشگاه تمام زنجیره تأمین صنعت سنگ های طبیعی شامل مواد خام، محصولات آماده و نیمه آماده، ماشین آلات و دستگاه ها، فنآوری های پردازش و کاربردهای محتمل سنگ در معماری و طراحی عرض میگردد.  

این نمایشاگه بستری مناسب برای ارتباط بین متخصصین و مهندسین صنعت سنگ های طبیعی است تا از بروزترین دستاوردهای صنعت سنگ بهره مند بشوند. این نمایشگاه هر ساله در شهریور ماه برگزار می گردد.+Marmomacc

نمایشگاه ساموتو (Samoter Exhibition)

نمایشگاه ساموتر نمایشگاهی بین المللی در زمنیه ماشین آلات متحرک و ساختمان سازی است. نمایشگاهی پیشرو در صعنت ساخت و ساز که بستری مناسب برای گردهم آمدن انجمن های تولیدکنندگان ماشین آلات خاکی و ساختمانی است. جدیدترین فنآوری های ساخت و سازی و ماشین آلات ساخت و سازی در این نمایشگاه عرضه می گردد. این نمایشگاه هر سه سال یکبار به طور متناوب در بهمن و اردیبهشت برگزار می گردد.

samoter

سخن پایانی

شهر زیبای ورونا به دلیل موقعیت تجاری و بازرگانی منحصربفردش در ایتالیا، میزبان نمایشگاه های متعدد بسیاری در زمینه های گوناگونی می باشد. این نمایشگاه ها که در زمینه های مختلفی برگزار میگردند، زمینه ساز بستری مناسب برای ارتقای کسب و کارهای مختلف و ارتباط موثر بین متخصصین هر صنعت می گردد.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی