نمايشگاه بين المللی صنعت كشاورزی فرانسه
Salon Agriculture 2019
تور نمایشگاهی فرانسه
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : پاریس،فرانسه |

تاریخ برگزاری : 09 لغایت 17 اسفند 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمايشگاه بين المللی صنعت كشاورزی فرانسه

  • لیست نمایشگاه های تجاری کشاورزی, جنگلداری و شیلاتلیست نمایشگاه های تجاری دام و طیورلیست نمایشگاه های تجاری باغبانی و پرورش گل و گیاه نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) از ۰۴ الی ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه کشاورزی پاریس (SIA) یکی از رویدادهای برتربخش کشاورزی در فرانسه و در سراسر دنیا می باشد. نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس مکانی برای ملاقات متخصصان و مدیران بخش کشاورزی از سراسر دنیا می باشد. پرورش دهندگان، کشاورزان محلی، سازمان های منطقه ای و تخصصی و سندیکاهای حرفه کشاورزی، وزارتخانه ها، موسسات تحقیقاتی و هر بخش مرتبط با کشاورزی در این نمایشگاه حضور دارند. این نمایشگاه در چهار بخش برگزار می شود: • بخش های پرورش دام • محصولات و مواد خوراکی • محصولات کشاورزی، گیاهان، طبیعت و شیوه زندگی • خدمات کشاورزی و تخصصی این نمایشگاه فرصتی برای ملاقات ١٠٥٠ غرفه و بازدید از ٤٠٠٠ راس دام شامل گاو، اسب، بز، گوسفند، سگ و خوک، میمون، اسبچه، پرندگان، حیوانات مزرعه ای و … فراهم می سازد. نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس نمایشگاه نوآوریها خواهد بود و آخرین ماشین آلات کشاورزی نیز به نمایش گذاشته می شود.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

  • محصولات زراعی و گیاهی، باغبانی، طبیعت
    خدمات کشاورزی و حرفه ای، سازه های پایدار
    مناطق فرانسه و نواحی برون مرزی
    کشاورزی جهانی
    دامپروری: گاو، گوسفند و بز، سگ، اسب،پرندگان و حیوانات مزریعه ای

نمايشگاه بين المللي صنعت كشاورزي فرانسه

تاريخ حركت : 08 اسفند 1400 | تاريخ برگشت : 14 یا 20 اسفند 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی فرانسه

فرانسه در غرب اروپا واقع است، اما مستعمرات جزایر و سرزمین‌‌ها تابع آن در سراسر جهان گسترده است. کشور فرانسه در طی چند قرن اخیر یکی از تأثیرگذارترین کشورهای در صحنه‌های گوناگون و به خصوص علمی، فرهنگی و هنری است. بزرگان بسیاری در فرانسه به دنیا آمده‌اند و ا فراد سرشناس فراوانی نیز از گوشه و کنار جهان به این کشور مهاجرت کرده پس از پایان قرون وسطا، فرانسه تبدیل به یکی از نیروهای برتر در منطقۀ اروپا شد به گونه‌ای که در سده‌های ۱۹ و ۲۰ دارای کلونی‌ها و مناطق تحت استعمار بسیاری بود. در طول تاریخ طولانی این کشور، فرانسه تبدیل به مهمترین کانون پرورش بسیاری از هنرمندان، اندیشمندان و دانشمندان در زمینه‌های گوناگون گردید تا جایی که این کشور را مرکز پیدایش و شکوفایی فرهنگ مدرن جهان می‌پندارند. در طی سده‌های هفدهم و هجدهم، جامعۀ علمی، فرهنگی و هنری فرانسه و اندیشمندانی که از سراسر اروپا به آن می‌پیوستند دورانی را رقم زدند که به آن «دوره روشنگری» نامبرده می‌شود و از لحاظ دستاوردهای فکری و اجتماعی یکی از درخشان‌ترین دوره‌های تاریخ بشر است. فرانسه چهارمین کشور دارندۀ بیشترین میراث جهانی یونسکو در جهان است که به همین دلیل، هر ساله بیش از ۸۳ میلیون گردشگر خارجی جذب این کشور می‌شوند – آماری بیش از هر کشور دیگری در جهان‌ هستند.

هتل های نزدیک نمايشگاه بين المللي صنعت كشاورزي فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط