نمایشگاه بسته‌ بندی نورنبرگ
تور های نمایشگاهی آلمان-FachPack
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : نورنبرگ، آلمان
تاریخ برگزاری : 5 لغایت 7 مهر 1401

معرفی نمایشگاه بسته‌ بندی نورنبرگ (FachPack)

نمایشگاه بسته‌ بندی نورنبرگ (FachPack) رویداد بسیار بزرگی است که در آن نمایندگانی از شرکتهای بزرگ بسته بندی جهان شرکت دارند . در کنار این غرفه داران و شرکتهای برجسته جهان در حوزه بسته بندی، هزاران نفر نیز از کسب و کارها و صنایع مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند. اگرچه این نمایشگاه محلی برای جمع شدن بزرگان صنعت بسته بندی جهان است اما نمایشگاه بسته بندی نورنبرگ به مسائل پیرامون بحث چاپ و بسته بندی نیز می پردازد که مربوط به حوزه تکنولوژی صنعت چاپ و بسته بندی می شود. در واقع نمایشگاه بسته بندی نورنبرگ(FachPack) در حوزه فعالیت خود پیشتاز است.تکنولوژی های به دست آمده و ایده های تجاری به اشتراک گذاشته می شود تا بازدید کنندگان بتوانند با حضور در این نمایشگاه قدمی بزرگ برای پیشرفت بردارند. تورهای نمایشگاهی آلمان طیف وسیعی را شامل می شوند و نمایشگاه های مهمی در صنایع مختلف برگزار می شود که نمایشگاه بسته بندی نورنبرگ یکی از برترین آنها است. این نمایشگاه امسال نیز از ۰۲ الی ۰۴ مهر ۱۳۹۸  برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگ محل گردهمایی بیش از هزار و پانصد شرکت مختلف در زمینه بسته بندی و صنایع وابسته است.حضور در این نمایشگاه  استفاده از فرصتی است که هر ساله در شهر نورنبرگ برگزار می شود. این فرصت طلایی را از دست ندهید.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

لوازم و مواد بسته بندی کاغذی و مقوایی،لوازم و مواد بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر،لوازم و مواد بسته بندی پلاستیکی پرسی،،لوازم و مواد بسته بندی فلزی،لوازم و مواد بسته بندی شیشه ای و سفالی،لوازم و مواد بسته بندی چوبی،بسته بندی صادراتی،لوازم و مواد بسته بندی متفرقه،وسایل کمکی و ابزار ایمنی،ابزار کمکی علامت گذاری و برچسب زنی،عوامل خشک کننده و بازدارنده های اکسایش،مواد پر کردن و درپوش گذاری، محافظ های لبه،درب بطری های فلزی، پلاستیک، شیشه ای و چوب پنبه ای،ابزار کمکی آب بندی، نوارهای بسته بندی و تزئینی،لوله های کاغذ بسته بندی،
ابزار کمکی متفرقه،سیستم های پرکننده، تقسیم کننده و بارگیری برای محصولات بسته بندی نشده،ماشین آلات پردازش فیلم و دیگر لوازم بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر،ماشین آلات پردازش مقوا و بسته بندی ،مقوای موج دار،ماشین آلات تولید و پردازش بسته بندی کاغذی،ماشین آلات تولید و پردازش بسته بندی پلاستیکی پرسی،ماشین آلات پردازش بسته بندی فلزی،ماشین آلات پردازش بسته بندی شیشه ای و سفالی،سیستم های پرکننده و بارگیری محصولات بسته بندی شده،ماشین آلات ایمنی سکوهای بار،ماشین آلات تخلیه و بازکنندة بسته بندی،ماشین آلات تولید و پردازش مواد پرکننده و درپوش گذاری،عناصر، بخش ها و نرم افزار،خطوط کامل بسته بندی،دستگاه ها و تجهیزات متفرقه،چاپگرهای برچسب و مواد بسته بندی،دستگاه های برچسب زنی،تجهیزات علامت گذاری،تجهیزات برچسب زنی و علامت گذاری متفرقه،تجهیزات نظارت و آزمایش،تجهیزات و ماشین آلات بازیافت بسته بندی،محافظت محیط زیست و ایمنی صنعتی، HACCP

مشخصات معرفی نمایشگاه بسته‌ بندی نورنبرگ (FachPack)

تاريخ حركت : 4 مهر 1401 | تاريخ برگشت : 8 یا 11 مهر 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع بسته بندی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر نورنبرگ

نورنبرگ شهری زیبا با معماری قرون وسطایی خود بعد از مونیخ دومین شهر بزرگ باواریا در کشور آلمان است.موزه ها ، بناها و قلعه های مستحکم این شهر که یادگار دوران شکوه و جلال این شهر هستند تاریخ 1500 ساله نورنبرگ را به رخ گردشگران می کشند. شهری تاریخی با فرهنگ غنی که امروزه به عنوان یک شهر نمایشگاهی نیز مطرح شده است، بازدید کنندگان بسیاری را در فصول مختلف سال به سمت خود جذب می کند. نورنبرگ میزبان لایقی برای تورهای نمایشگاهی آلمان است که طیف وسیعی از نمایشگاه ها را برگزار می کند. همایش ها و گردهمایی های بزرگی را نیز در حاشیه این نمایشگاه ها برگزار می شود به نورنبرگ اعتباری مثال زدنی بخشیده است. امکانات رفاهی شهر نورنبرگ از جمله کافه ها و رستوران های متعدد و هتل هایی با خدمات با کیفیت باعث گشته است بازدید کنندگان از این شهر، از تورهای نمایشگاهی رضایت کامل داشته باشند. اگر قصد دارید از دیدن نورنبرگ زیبا لذت ببرید، حضور در نمایشگاه های آن بهانه خوبی برای سفر به نورنبرگ است. در کنار بازدید از نمایشگاه های نورنبرگ، از شهر زیبا و معماری فوق العاده آن نیز بازدید کنید تا سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط