نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس
تور های نمایشگاهی ایتالیا
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : فلورانس،ایتالیا | تاریخ برگزاری : 04 لغایت 12 اردیبهشت 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس از نمایشگاه های مهم صنایع دستی اروپا است که هنرمندان و صنعتگران برجسته این قاره و سایر نقاط جهان در آن حضور فعال دارند. این نمایشگاه خاص در شهری متناسب یا موضوع آن برگزار می شود و آن هم شهر فرهنگی، هنری و تاریخی فلورانس در کشور ایتالیا است. از ویژگی های نمایشگاه صنایع دستی فلورانس، نمایش و عرضه هزاران صنایع دستی ارزشمند به سبک سنتی و مدرن از سراسر جهان است. از نکات منحصر به فرد این نمایشگاه، امکان بازدید اعضا از برخی آثار بی نظیر از کارگاه های باستانی فلورانس است که فرصتی استثنایی را برای بازدید کنندگان بوجود می آورد.

مشخصات تو رنمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس

تاريخ حركت : 03 اردیبهشت 1400 | تاريخ برگشت : 15 اردیبهشت 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنایع دستی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر فلورانس

شهر فلورانس از سال 1865 تا سال 1870 پایتخت پادشاهی کشور ایتالیا می باشد. این کشور دارای مکان های تاریخی و امکانات رفاهی بسیاری است و دیدن از آن برای هر گردشگری جالب توجه است. این شهر در شمال ایتالیا قرار گرفته و نه تنها جاذبه های گردشگری آن بسیار مورد توجه است، بلکه دانشگاه بی نظیر و سطح بالای این شهر نیز شهره عام و خاص می باشد.شهر فلورانس در اکثر روزهای سال آب و هوایی معتدل دارد. روزهای تابستان این شهر گرم و شب های آن سرد است و شدت سرما در این شهر پایین می باشد. بهار و پاییز هوایی بسیار خنک و دلچسب داشته و این دو فصل بهترین زمان برای سفر به این شهر است.پل پونته وچیو یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پل های موجود در ایتالیا است. ساختار و معماری جالب این پل باعث شهرت بالای آن در کل جهان شده است. قدم زدن بر روی این پل یکی از لذت های بسیاری از ساکنین و گردشگران شهر فلورانس می باشد. در نتیجه پل پونته وچیو را می توان به عنوان یکی از بی نظیرترین جاذبه های گردشگری این شهر به حساب آورد.کلیسای جامع فلورانس نماد جذابی از این شهر است که مانند الماسی در فلورانس می درخشد. اولین چیزی که در این کلیسا دیده می شود، گنبد آجری رنگ آن می باشد. برای رسیدن به انتهای این گنبد باید نزدیک به 464 پله را طی کرده و در نتیجه از قسمت بالای این کلیسا از شهر دیدن کنید.

نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط