معرفی نمایشگاه جهانی لیزر فوتونیک اروپا (Laser World Of Photonics) آلمان

نمایشگاه جهانی لیزر فوتونیک مونیخ (Laser World Of Photonics) نمایشگاهی مهم و تجاری در زمینه صنعت فوتونیک و لیزر به شمار می آید. همراه با کنگره World of Photonics، این نمایشگاه صنعت و علم و تحقیق را به هم پیوند می دهد و بهره وری و پیشرفت مداوم تکنولوژی های نوری را ارتقا می بخشد. Laser World of Photonics، تنها نمایشگاهی است که گستره کاملی از راهکارهای فوتونی و تکنولوژی های نوری را به نمایش می گذارد. از قطعات تا سیستم ها و از برنامه های کاربردی بهم پیوسته تا خدمات، نمایشگاه جهانی لیزر فوتونیک مونیخ، تمامی شاخه های ارزشمند را در بر می گیرد و تولیدکنندگان جهانی و مشتریان را جهت رفع نیازهایشان گرد هم جمع می کند. هر دو سال، تصمیم گیرندگان و پیشروان کلیدی این صنعت جهت ملاقات در مهمترین مکان تجاری این صنعت،LASER World of PHOTONICS به مونیخ می آیند. این نمایشگاه دیدگاه کاملی از تمامی موضوعات وابسته به تکنولوژی های نوری و فوتونیک را در اختیار شرکت کنندگانی از بیش از 70 کشور دنیا قرار می دهد.

بخش های نمایشگاه دنیای لیزر فوتونیک:

  • لیزر و اپتوالکترونیک: دامنه کاربردهای فوتونیک نامحدود است. به سختی می توان شاخه ای از صنعت را پیدا کرد که از این فناوری نوآورانه سودی نبرد. استفاده بهینه از پتانسیل عظیمی که فناوری لیزر برای ارائه دارد، نیاز به اپتوالکترونیک مناسب دارد، یعنی نرم افزاری که لیزر را کنترل می کند و داده ها را پردازش می کند.
  • اپتیک: با ادامه گسترش و توسعه لیزرها و فناوری های نوری، حوزه اپتیک نیز به طور قابل توجهی در حال ارتقاء است. به هر حال، اپتیک و دانش آن در مورد راه های هدایت و کنترل نور، پایه و اساس تمام فناوری های نوری است.
  • فناوری ساخت اپتیک: فوتونیک صنعتی در حال رشد سریع است. محصولات فوتونیک بیشتر و بیشتر فروخته می شوند. با این حال، ابتدا آنها باید تولید شوند. به همین دلیل است که تکنیک‌های ساخت پیچیده‌تر برای اپتیک مورد نیاز است.
  • سنسورها، تست و اندازه‌گیری و سیستم‌های اندازه‌گیری نوری: تکنیک‌های اندازه‌گیری مرسوم منسوخ شده‌اند. دقت کافی ندارند. سنسورهای نوری و سیستم های اندازه گیری و آزمایش مبتنی بر لیزر اکنون ضروری هستند. آنها سریع تر، دقیق تر، انعطاف پذیرتر هستند و در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.
  • تصویربرداری: الزامات کیفی امروزی راه دیگری را اجازه نمی دهد! نمونه گیری تصادفی بسیار نادرست است. از طرف دیگر تصویربرداری به دلیل نظارت مستمر باعث ایجاد اطمینان می شود. به همین دلیل است که از جدیدترین تکنیک های پردازش تصویر از جمله لیزر استفاده می شود
  • لیزر و سیستم های لیزری برای مهندسی تولید: مواد جدید، الزامات کیفیت بالاتر، بدون مشکل با فناوری لیزر! تولید مبتنی بر لیزر به معنای دقت بیشتر، سرعت تولید بالاتر، بهبود کارایی و کاهش استفاده از مواد است.
  • اطلاعات و ارتباطات نوری: میزان داده های تولید شده امروزه همچنان در حال افزایش است و آن داده ها نیز باید پردازش و ذخیره شوند. فوتون، کوچکترین ذره نور، می تواند داده ها را منتقل کند، آنها را تجسم کند و ذخیره کند.
  • بیوفتونیک و مهندسی پزشکی
  • روشنایی و انرژی: موضوع انرژی همچنان در حال افزایش است. ما دائماً به انرژی بیشتر و بیشتری نیاز داریم، اما این چیزی نیست که محیط برای آن شکرگزار باشد. راه حل فوتونیک است. نور به تولید، ذخیره و ذخیره انرژی کمک می کند.
  • امنیت: امنیت مهمتر از همیشه است. فوتونیک تأثیر عمده‌ای بر فناوری‌های امنیتی مدرن دارد و این بسیار فراتر از دوربین‌ها برای نظارت است. زمینه گسترده فوتونیک را به صورت زنده در دنیای لیزر فوتونیک تجربه کنید.

خدمات تور:

برنامه تور
پرواز
زمان اجرا
تور 5 روزه آلمان (4 شب هانوفر)
ترکیش
5 الی 9 تیر 1402
تور 8 روزه آلمان (4 شب هانوفر) + هلند (3 شب آمستردام)
ترکیش
5 الی 12 تیر 1402

تا برگزاری تور:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشخصات تور:

نمایشگاه های مرتبط

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی