نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات لندن
تور های نمایشگاهی انگلستان - UC EXPO
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : لندن،انگلستان
تاریخ برگزاری : 20 لغایت 21 مهر 1401

معرفی نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات لندن (UC EXPO)

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات لندن (UC EXPO) از بزرگترین نمایشگاه های صنعت ارتباطات در اروپا و جهان است. این نمایشگاه در پایتخت کشور انگلستان یعنی لندن برگزار می شود و بیش از 7000 بازدید کننده دارد. در این نمایشگاه تازه ترین محصولات و فناوری های ارتباط از جمله ویدیو کنفرانس، نمایشگر های پویا، ضبط صدا، سیستم های تلفنی اینترنتی، سیستم های نظارت و امنیت شبکه ها به نمایش گذاشته می شوند. نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتبطات لندن در چند دوره اخیر خود به طور ویژه به موضوعات و فناوری های ابری و هوش مصنوعی پرداخته است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از متخصصین و شرکت های مهم فناوری قرار گرفته است.

مشخصات تور نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات لندن

تاريخ حركت : 19 مهر 1401 | تاريخ برگشت : 21 مهر 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای انگلستان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی فناوری اطلاعات و ارتباطات

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر لندن

شهر لندن پایتخت کشور انگلستان و پادشاهی متحده می‌باشد. این شهر بزرگترین و پر جمعیت‌ترین شهر انگلستان و همچنین بزرگترین منطقه شهری اروپا را شامل می‌شود. لندن بر کناره رودخانه تایمز واقع است. و قدمت آن به دو هزار سال پیش و به دوران رومیان بازمی‌گردد. شهر لندن یکی از مراکز تجاری، مالی و فرهنگی عمده در جهان است و تأثیر فراوانی در سیاست، آموزش و پرورش، سرگرمی، رسانه‌ها، معماری و هنر دارد. همچنین شهر لندن دارای پنج فرودگاه بین‌المللی می‌باشد که اهمتیت این شهر در حمل‌و‌نقل را نشان می‌دهد. این فرودگاه‌ها عبارتنداز فرودگاه بین‌المللی هیثرو، فرودگاه گاتویک، فرودگاه استانستد لندن، فرودگاه لوتن لندن، و فرودگاه لندن سی‌تی.

مرکز نمایشگاهی لندن مقلب به ExCeL London، واقع در منطقه Canning Tow  در شرق لندن می‌باشد. این مرکز نمایشگاهی محل برگزاری همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر لندن می‌باشد. مساحت مرکز نمایشگاهی بالغ بر چهاردهم کیلومتر مربع می‌باشد. که این نمایشگاه را محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تبدیل گرده است

هتل های پیشنهادی لندن - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های لندن

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط