نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مونیخ
تور های نمایشگاهی آلمان - Cosmetic Business
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : مونیخ، آلمان | تاریخ برگزاری : 28 لغایت 29 مهر 1400

معرفی نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مونیخ (Cosmetic Business)

یکی از بهترین نمایشگاه های حوزه ی لوازم آرایشی است که بیش از ٨٠٠ غرفه ساز در زمینه ی تولید مواد آرایشی، عطرها ، تجهیزات آزمایشگاهی و راه حل های نظارتی، و همچنین بیش از ١٢،٠٠٠ تولید کننده لوازم آرایشی از بیش از ١١٥ کشور را گرد هم آورده است.با به نمایش گذاشتن برترین برند های صنعت لوازم آرایش، بستری مناسب را برای بازدیدکنندگان و صنعتگران فراهم می آورد تا با جدید ترین روندها و گرایشات بازار این صنعت آشنا شوند.تنها مکانی است که می توانید از نزدیک با خلاق ترین تولیدکنندگان مواد اولیه لوازم آرایشی در جهان ملاقات داشته باشید، همچنین محصولات خود را در یک مکان کاملا حرفه ای نمایش داده، با همکاران خود از سراسر جهان آشنا شده و از طریق این ارتباطات تجاری کسب و کار خود را رونق بخشید.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

عصاره گیاهان، مواد معطر، روغن ها،چربی ها،واکس ها، پیگمنت ها،رنگ مو ها و …، توسعه فرمول ها، ماشین آلات، تضمین کیفیت، طراحی بسته، مواد بسته بندی، انجام تست و دادن گواهی(certificate)، مشاوره، بازاریابی و نمایش محصولات، توزیع و سیاست های فروش موفق، تزیین محصول، برچسب گذاری(labeling)

مشخصات تور نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مونیخ (Cosmetic Business)

تاريخ حركت : 27 مهر 1400 | تاريخ برگشت : 01 یا 04 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر مونیخ

شهر مونیخ پایتخت ایالت باواریا، سومین شهر بزرگ آلمان بعد از برلین و هامبورگ، در جنوب این کشور قرار دارد. این شهر یک مرکز جهانی برای هنری، علمی، فناوری، مالی، نشر، فرهنگ، نوآوری، آموزش، تجارت و گردشگری تلقی می‌شود.

برخی از شرکت‌های چند ملیتی در این شهر واقع هستند. اقتصاد اصلی شهر بر پایه فناوری‌های پیشرفته، اتومبیل، بخش خدمات و صنایع خلاق و همچنین فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی، مهندسی و الکترونیک می‌باشد.

مونیخ شهری صنعتی با محوریت فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود.

نمایشگاه جدید مونیخ (Neue Messe München) یک مرکز نمایشگاهی در منطقه Messestadt Riem در قسمت شرقی منطقه Trudering-Riem شهر مونیخ واقع است که از سال 1994 تا سال 1998 ساخته شده است. این مرکز نمایشگاه بوسیله Messe München اداره می‌شود. نمایشگاه دارای 16 سالن با فضایی به مساحت 180 هزار متر مربع می‌باشد، که مساحت آن با احتساب فضای روباز به 360 هزار متر مربع می‌رسد. از این نظر مرکز نمایشگاه مونیخ محلی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

هتل های پیشنهادی مونیخ - از نگاه برگزار کنندگان نمایشگاه های مونیخ

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط