نمایشگاه مواد غذایی کلن آلمان
تور های نمایشگاهی آلمان - (Anuga - آنوگا)
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : کلن، آلمان
تاریخ برگزاری : 15 لغایت 19 مهر 1402

معرفی نمایشگاه مواد غذایی آلمان (Anuga - آنوگا)

یکی از مهمترین نمایشگاه های اروپا و بین المللی در صنعت غذا، نمایشگاه صنایع غذایی کلن در آلمان (Anuga Food) است که هر ساله نقشی اساسی در معرفی جدید ترین فناوری ها و تکنولوژی های مرتبط به صنعت غذا به جهان را دارد. طیفی گسترده از کسب و کار های مرتبط از جمله بسته بندی، تولید مواد اولیه، پخش، ماشین آلات و تکنولوژی در نمایشگاه غذای کلن شرکت می کنند تا هر ساله نمایشگاه آنوگا، به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های آلمان شناخته شود. چند سالی است که با توجه به اهمیت پیدا کردن حفاظت از منابع کره زمین، این نمایشگاه به موضوع استفاده بهینه از منابع زمین و آب بطور ویژه پرداخته است.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

تولید کنندگان، وارد کنندگان و خرده فروشان: نوشیدنی ها و غذاها، تکنولوژی کترینگ، تکنولوژی خرده فروشی و فروشگاهی، تامین کنندگان خدمات  بخش کترینگ و تجارت خرده فروشی مواد غذایی، آژانس های تجاری تامین کنندگان کالاها و محصولات رفاهی.

مشخصات تور نمایشگاه مواد غذایی آلمان (Anuga - آنوگا)

تاريخ حركت : 14 مهر 1402| تاريخ برگشت : 18 یا 20 مهر 1402

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی صنعت بسته بندی

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر کلن

کلن، یک شهر دو هزار ساله که  در کناره  رود راین در غرب آلمان قرار دارد، مرکز فرهنگی این کشور است. یکی از برجسته معماری باستانی گوتیک که در مرکز شهر بیشتر به چشم می خورد از جاذبه های تاریخی این شهر است. از سوی دیگر این شهر میزبان نمایشگاه های متعددی از صنایع و کسب و کارهای مختلفی است  که هر ساله در این شهر برگزار می شود. نمایشگاه های آلمان در شهرهای دیگر نیز میزبان های خوبی برای صنایع مختلف را یافته است اما کلن به لحاظ فرهنگی بسیار غنی تر از شهرهای دیگر آلمان است و همین امر باعث شده نمایشگاه هایی که در این شهر برگزار می شوند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشند. از سوی دیگر امکانات رفاهی بسیاری نیز در این شهر به بازدید کنندگان و مسافرین ارائه می شود که از سطح رفاهی بسیار بالایی برخوردارند . 
 

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط