نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی استانبول
تور های نمایشگاهی ترکیه - Avrasya ISG
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : استانبول ، ترکیه|

تاریخ برگزاری : 13 لغایت 16 آذر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی استانبول(Avrasya ISG)

نمایشگاه Eurasia ISG نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی بزرگترین رویداد سنعی کشور ترکیه محسوب می‌شود. این نمایشگاه با هدف تبدیل شدن به بزرگترین و برجسته‌ترین نمایشگاه صنعتی در جهان، همزمان با کنگره بین‌المللی بهداشت و ایمنی در شهر استانبول برگزار می‌گردد. با افزایش حوادث کاری در هنگام انجام پروژه‌ها و وظایف کاری، بهداشت و ایمنی شعلی به طور همبسته‌ای از اهمیت بالایی برای کارمندان و کارفرمایان برخوردار است. نمایشگاه Eurasia ISG به منظور ایجاد آگاه در مورد مسائل ایمنی که مستقیما بر زندگی انسان تأثیرگذار است، با گردهم جمع آوردن متخصصین و فعالین حوزه صنعت و ایمنی و بهداشت صنعتی، با ایجاد تعاملی سازنده انتقال تجارب شرکت‌های برزگ، سطح دانش مرتبط با صنعت بهداشت کار و ایمنی را افزایش دهد.

نمایشگاه ISG با هدف افزایش نکات ایمنی شغلی و بهداشت ، افزایش آگاهی و تأکید بر آموزش اوه ها انجام شده است. این نمایشگاه مهمترین رویداد صنعتی با تمرکز بر تجهیزات حفاظتی و فناوری ایمنی شغلی خواهد بود.

نمایشگاه ISG میزبان فعالین صنعت که در زمینه بهداشت کار فعالیت می‌کنند، خواهد بود، و به آنها فرصتی می‌دهد تا مشارکت تجاری جدید و قابل اطمینان ایجاد کنند و بینش خود را مبادله کنند و محصولات جدید را کشف نمایند.

نمایشگاه Eurasia ISG هر ساله در آذر ماه‌ در مرکز نمایشگاه CNR استانبول برگزار می‌گردد

مشخصات تور معرفی نمایشگاه بهداشت کار و ایمنی استانبول(Avrasya ISG)

تاريخ حركت : 12 آذر 1400 | تاريخ برگشت : 16 یا 20 آذر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی ایمنی کار

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است که با مساجد باشکوه و زیبا، هتل‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد تاریخی و دیدنی، در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره واقع شده است.. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و در واقع استانبول تنها شهر در دنیاست که در دو قاره قرار دارد.مسجد ایاصوفیه، مسجد سلطان احمد، کاپادوکیه، توپکاپی و بسیاری مراکز خرید از جمله دیدنی های شهر استانبول هستند که در تور استانبول باید به دیدن آن ها رفت.
تورهای نمایشگاهی متعددی برای ترکیه و استانبول وجود دارد که مسافران را به بازدید از رویدادهای نمایشگاهی دعوت می کند.سالانه در استانبول نمایشگاه های مختلفی در زمینه های گوناگون برگزار می شود که اکثر آن ها برای بسیاری از صاحبان مشاغل و برندها می تواند زمینه ساز پیشرفت و ارتقای سطح فعالیتشان باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط