نمایشگاه و سمینار بین المللی ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات معدن چین
تور های نمایشگاهی چین - BICES
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : پکن، چین |

تاریخ برگزاری : 23 لغایت 26 شهریور 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه و سمینار بین المللی ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات معدن چین (BICES)

نمایشگاه و سمینار بین المللی ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات معدن چین (BICES)، یک فرصت و بستر مناسب برای حضور بزرگترین برندها و شرکت های ساخت و ساز ماشین آلات صنعتی،ساختمانی و معادن است که هرساله در این رویداد بزرگ گرد هم می آیند. این نمایشگاه ماشین آلات ساختمانی به عنوان یکی از شاخص ترین و مهم ترین نمایشگاه ها در عرصه ارائه تجهیزات و ماشین آلات ملزوم در معادن در جهان شناخته می شود.

آشنایی با جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و ساختمانی،روش های ساخت و ساز این ماشین ها ،فروش و مبادله این کالاها و تبادل نظرات بین صاحبان مشاغ و بازدیدکنندگان از مهم ترین مواردی است که در این نمایشگاه به چشم می خورد.

حضور در این رویداد می تواند برای بسیاری شرکت کنندگان و به خصوص صاحبان مشاغل برای ارتقا و توسعه عرصه فعالیتشان مفید و پرسود باشد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

ماشین آلات راه و ساختمان، تجهیزات ساختمانی، فناوری های عمران، ماشین آلات معدن، تجهیزات و فناوری های معادن، شرکت های استانداد سازی و ایمن سازی ماشین آلات، قطعات ماشین آلات ساختمان سازی و معادن

مشخصات تور نمایشگاه و سمینار بین المللی ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات معدن چین (BICES)

تاريخ حركت : 22 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 27 یا 30 شهریور 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای چین

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی ماشین آلات ساختمانی

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر پکن

پکن پایتخت جمهوری خلق چین و یکی از پرجمعیت ترین شهرها در دنیاست. پکن دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای و مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی این کشور است.سابقه تاریخی پکن به حدود سه هزار سال پیش می‌رسد و در هشت قرن اخیر در اغلب دوره‌های تاریخی، پایتخت چین بوده‌است

شهرپکن  در سال 2008 میزبان المپیک تابستانی بوده و برای برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ هم انتخاب شده و به این ترتیب اولین شهری است که هم المپیک تابستانی و هم المپیک زمستانی را برگزار خواهد کرد. متروی این شهر در سال ۱۹۶۹ تأسیس شده و هم‌اکنون دارای ۱۸ خط و ۳۳۴ ایستگاه می‌باشد. این مترو یکی از پررفت‌وآمدترین متروها در جهان است.

در شهر پکن سالانه نمایشگاه مختلفی در عرصه های متعددی از جمله صنعتی، علمی، پزشکی، تکنولوژی و … برگزار می گردد و نمایشگاه های پکن و نمایشگاه های چین از پربازدید ترین نمایشگاه های تخصصی هستند.شرکت در این رویدادهای نمایشگاهی می تواند برای بسیاری از تجار و صاحبان مشاغل، ارتقا و توسعه کیفی و کمّی زمینه فعالیتشان را به همراه داشته باشد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط