معرفی نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت متالوژی،ذوب فلزات،ریخته گری و فرآیندهای تولید حرارتی آلمان

نمایشگاه صنعت فلز و فلزکاری (NEWCAST)  از 12 تا 16 ژوئن 2023 در دوسلدورف آلمان برگزار می شود. NEWCAST نمایشگاه بین المللی پیشرو در زمینه ریخته گری دقیق است. درست مانند سال‌های قبل، آخرین نسخه NEWCAST هم برای بازدیدکنندگان و هم برای غرفه‌داران موفقیت‌آمیز بود: افزایش تعداد بازدیدکنندگان و بین‌المللی بودن آن‌ها، همراه با فضای مثبت، پایه‌ای عالی برای برقراری تماس‌های تجاری و بستن معاملات تجاری را تشکیل داد. این جو کسب و کار مثبت و حضور تصمیم گیرندگان بسیار به این معنی بود که بستر مناسبی ایجاد شده بود که بر اساس آن بسیاری از معاملات تجاری می توانستند نهایی و امضا شوند. در NEWCAST، تطبیق پذیری فناوری مدرن ریخته گری را از نزدیک تجربه خواهید کرد. از نمایشگاه های هیجان انگیز و غیرمعمول شگفت زده خواهید شد و به عنوان یک بازدید کننده می توانید با تماس مستقیم با غرفه داران، دانش خود را تقویت کنید. 

موضوعات این نمایشگاه:

  • کارخانجات و تجهیزات استخراج و خط تولید مواد خام،کارخانجات و تجهیزات برای تولید آهن و آهن اسفنجی،امکانات و تجهیزات ساخت فولاد،امکانات و تجهیزات تولید و استخراج فلزات غیر آهنی،امکانات و تجهیزات ریخته گری و ذوب ریزی، کارخانجات و تجهیزات برای ریخته گری و قالب گیری،کارخانجات و تجهیزات شکل دهی فولاد، کارخانجات و سیستم های شکل دهی فلزات غیر آهنی،کارخانجات و سیستم های حفاظت از محیط زیست و سیستم های مهندسی برق و فن آوری های کنترل فرآیند، تکنولوژی های اندازه گیری و آزمون،سیستمهای پردازش اطلاعات،تجهیزات متفرقه کارخانجات متالورژی و کارخانه های تولید فولاد.
  • ذوب فلزات(GIFA) :كارخانه های ریخته گری، تجهیزات، برنامه ریزی، تولید و مهندسی،كارگاه های ذوب ریزی،فناوری دیرگدازها،مواد شارژ فلزی،قالب گیری و ماهیچه سازی،ماسه قالب گیری،آماده سازی ماسه قالب و احیا ماسه،مواد كمكی قالب گیری،تغذیه و راهگاه،ماشین های ریخته گری و تجهیزات ذوب ریزی،ماسه زدایی، تمیزكاری و پرداخت كاری،عملیات سطح،جوشكاری و برشكاری،كوره های عملیات حرارتی و خشك كن،حمل و نقل و انبارداری، مهارت ها،مدل سازی و قالب سازی،سیستم های كنترل،فناوری اندازه گیری و تست،فناوری هوای فشرده،فناوری تخلیه و تهویه،حفاظت محیط زیست و دفع مواد زائد،ایمنی صنعتی و ارگونومیك،پردازش اطلاعات،مشاوره، برنامه ریزی و خدمات،انجمن ها، نشریات و ژورنال های تجاری،آموزش.
  • ریخته گری(NEWCAST):قطعات ریخته گری آهنی- آهن، فولاد و چدن،قطعات ریخته گری فلزات غیرآهنی- آلومینیم، روی، مس و …،خدمات،آهنگری، قطعات زینتر شده،كسب و كار و پشتیبانی،روش های آماده سازی ( اره كاری، برش)،مراكز آماده سازی.
  • فرآیندهای تولیدحرارتی (THERMPROCESS):فن آوری های گرماسنجی و تکنولوژی حرارتی،کارخانه هاي حرارتي، کوره هاي صنعتي، عايق،تجهيزات آزمايشگاهي، نوار نقاله ها، فن ها، درايو ها، پمپ ها، کارخانه هاي خنک کننده، تکنولوژي کنترل.

خدمات تور:

برنامه تور
پرواز
زمان اجرا
تور 5 روزه آلمان (4 شب دوسلدورف)
ترکیش
21 الی 25 خرداد 1402
تور 9 روزه آلمان (6 شب دوسلدورف) + هلند (2 شب آمستردام)
ترکیش
21 الی 29 خرداد 1402

تا برگزاری تور:

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

مشخصات تور:

نمایشگاه های مرتبط

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی