نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مخازن و ذخیره سازی روتردام
تور های نمایشگاهی هلند - STOC EXPO
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : رتردام، هلند
تاریخ برگزاری : 2 لغایت 4 اسفند 1401

معرفی نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مخازن و ذخیره سازی روتردام

بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین رویداد بین‌المللی ذخیره‌سازی مایع فله در سال 2022 به روتردام بازمی‌گردد تا دانش را در جامعه ذخیره‌سازی مخزن الهام بخشد، ارتباط برقرار کند و به اشتراک بگذارد. رهبران از سراسر جهان در کنار غرفه داران و بازدیدکنندگان گرد هم می آیند تا در مورد آینده صنعت ذخیره سازی فله بحث کنند.نمایشگاه و کنفرانس سه روزه StocExpo Europe در روتردام در قلب منطقه ARA برگزار خواهد شد و همچنان با همکاری متخصصان صنعت ذخیره سازی مخزن از سراسر جهان برای فرصت های تجاری، شبکه سازی و اشتراک دانش. با توجه به اینکه نفت همچنان بر تجمع انرژی جهانی غلبه دارد، تقاضا برای ذخیره سازی محصولات نفتی در اروپا افزایش یافته است و در طول 2 سال گذشته، افزایش نیازهای ذخیره سازی به این معنی است که فناوری جدید، مواد و تجهیزات اتوماسیون بازار را سیل می کنند تا اطمینان حاصل شود که پایانه ها می توانند موقعیت پیشرو بازار خود را حفظ کنند.

بخش‌های صنعتی و خدماتی نمایشگاه

  • ترمینال و مخازن
  • انبارداری
  • اپراتپر‌های ترمینال
  • شرکت‌ّای شیمیایی
  • مخازن و محوطه‌های مخازن
  • تجهیزات
  • شرکت‌های نفت پتروشیمی

مشخصات تور نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مخازن و ذخیره سازی روتردام

تاريخ حركت : 30 اردیبهشت 1401 | تاريخ برگشت : 5 خرداد 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر رتردام

این شهر نزدیك به یك میلیون نفر جمعیت دارد و نیمی از این تعداد را مهاجران خارجی یا خارجی تبارها تشكیل می‌دهند كه تنوع آنها به بیش از صد و پنجاه ملیت می‌رسد، و جمعیت فارسی زبانان نیز در آن كم نیست. طبق آمار سال ۲۰۱۶ میلادی مردم این شهر را خود هلندی‌ها و بعد مهاجرین مراكشی، سورینامی و سپس ترك‌ها تشكیل می‌دهند.هستهٔ اصلی این شهر تاریخی در قرون وسطا بوجود آمد و در قرن شانزدهم توسعه یافت و تبدیل به مهم‌ترین بندر تجاری اروپا شد. در قرون هفدهم و هجدهم كه دوران شكوفایی اقتصاد استعماری هلند بود، خانه‌های اعیان نشین بسیاری در حاشیهٔ كانالهای بیرونی ساخته شدند كه بسیاری از آنها هنوز هم پابرجا هستند. آمستردام یكی‌از محبوب‌ترین هدف‌های گردشگری در اروپا با بیش‌از چهار میلیون بازدیدكننده از سراسر جهان در سال است. بخش مركزی آمستردام بافت فشرده و زیبای قدیمی خود را به خوبی حفظ كرده‌است و به یك موزهٔ روباز و دیدنی می‌ماند. به همین خاطر یكی از جاذبه‌های گردشگری در آمستردام، قایق‌سواری در كانال‌های داخل شهر است كه از مقابل بسیاری از ساختمان‌های زیبای شهر می‌گذرد .

نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مخازن و ذخیره سازی روتردام

هتل های نزدیک نمایشگاه و کنفرانس بین المللی مخازن و ذخیره سازی روتردام

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط