نمایشگاه گل و گیاهان هلند وایف هازن
تور های نمایشگاهی هلند - IFTF - Vijfhuizen
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : وایف هازن، هلند |

تاریخ برگزاری : 12 لغایت 14 آبان 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمایشگاه گل و گیاهان هلند وایف هازن ( IFTF - Vijfhuizen )

نمایشگاه گل و گیاه هلند هر ساله به منظور توسعه صنعت تولید و نگهداری از گل و گیاه در شهر وایف هازن برگزار می شود. کشور هلند که یکی از برجسته ترین صنایع صادرات آن گل و گیاه می باشد، با هدف جمع آوری متخصصین، تولید کنندگان، پخش کنندگان و مصرف کنندگان گل و گیاه، این نمایشگاه گل و گیاه بین المللی را برگزار می کند. نمایشگاه های گل و گیاه در هلند را می توان در شهر های دیگر نیز یافت اما نمایشگاه IFTF هلند یکی از مشهور ترین این صنعت می باشد.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

تاجران گل، شرکت های پروش گل، شهرداری های بین المللی، تولید کنندگان تجهیزات نگهداری گل و گیاه، شرکت های شیمیایی در زمینه گل و گیاه، تولید کنندگان مواد نگهدارنده گل و گیاه، شرکت های پخش گل و گیاه، باغداران بزرگ، شرکت های نصب گلخانه

مشخصات تور نمایشگاه گل و گیاهان هلند وایف هازن ( IFTF - Vijfhuizen )

تاريخ حركت : 11 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 15 یا 22 آبان 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی گل و گیاه

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر وایف هازن

وایف هازن (Vijfhuizen) شهری کوچک در شمال هلند است و در حدود 4 کیلومتری از شهر هارلم (Haarlem) فاصله دارد. این شهر که از طبیعتی بکر بهره می برد تنها جمعیت چند هزار نفره بیشتر ندارد. وایف هازن با اینکه شهر بسیار کوچکی است اما میزبان چندتا از نمایشگاه های هلند است و قلعه وایف هازن (Fort Vijfhuizen) که جز آثار شناخته شده یونسکو است، در این شهر قرار دارد.

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط