شهر برگزاری :دوسلدرفت- آلمان 

  تاریخ برگزاری :

Nov 2025-4-7 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه ایمنی در کار دوسلدورف (A+A)

یکی از معروف‌ترین و مفید‌ترین نمایشگاه‌هایی است که دوسال یک بار در دوسلدورف کشور آلمان برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تعداد بی‌سابقه‌ای از بازدید کنندگان و غرفه ‌داران این صنعت حضور خواهند داشت. در نمایشگاه ایمنی در کار لوازم، و اقلام مورد نیاز در کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک‌ به نمایش‌گذاشته شده و متخصصین در حوزه حفاظت شخصی و تحقق روتینهای کاری ایمن وسالم حضور پیدا خواهند کرد. نمایشگاه‌ ایمنی در کار دوسلدورف، فرصت مناسبی است تا شما بهترین و به روز ترین ابزار را برای ایمنی کارمندان انتخاب کرده و با این حرکت، کسب و کار خود را به سمت به رو‌ز‌رسانی و همگام با متد‌های روز بین‌المللی پیش ببرید. لازم به ذکر است که این نمایشگاه می‌تواند جایگاه مناسبی برای معرفی ایده‌های مناسب و معرفی محصولات جدید شما برای مخاطبین و متخصصین باشد.

موضوع سلامتی و ایمنی در کار موضوع مهمی‌است که در چندساله اخیر به واسطه‌ی نمایشگاه ایمنی در کار دوسلدورف توانسته طیف گسترده‌ای را به خود اختصاص دهد. در این نمایشگاه شما می‌توانید با محصولاتی که برای پیشگیری از اتفاق‌های ناگوار در محیط‌ کاری ساخته و طراحی شده‌اند را بشناسید و با توجه به کسب و کار خود یکی از بهترین‌های آن‌هارا انتخاب کنید.

در این نمایشگاه، بیش از 50 رویداد با حضور 350 متخصص برجسته سلامت و ایمنی در حوزه های سیاست گذاری، پژوهش و کاربردهای عملی برگزار می شود. بنا به گفته برونو زویینگمن رئیس انجمن فدرال سلامت و ایمنی شغلی آلمان، “تأکید زیادی بر سلامت و ایمنی در شرایط فعلی گسترش فناوری دیجیتال مطرح است.

نمایشگاه ایمنی در کار دوسلدورف (A+A)

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

تور ۵ روزه آلمان (٤) شب کلن

ترکیش ایر

تور ۸ روزه اسپانیا ( ۳ شب مادرید )+ آلمان (٤) شب كلن)

ترکیش ایر

تور ۸ روزه آلمان ( ٤ شب دوسلدورف) ترکیش ایر

خدمات اخذ ویزای تجاری، بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه ، کارت نمایشگاه، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبههای توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی (10 روزه) و لیدرهای فارسی زبان

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی