شهر برگزاری :آلمان-دوسلدورف       تاریخ برگزاری : JUN-May 28-7 2024 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه دروپا آلمان Drupa

نمایشگاه دروپا آلمان Drupa یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌ها در صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات است که در تاریخ 28 می 2024 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می شود.

دروپا را می‌توان بزرگترین نمایشگاه تجهیزات چاپ در جهان و در سطح‌بین‌المللی دانست که هرچهارسال در شهر دوسلدورف برگزارمی‌شود.

با پیشرفت تکنولوژی‌های مدرن و بوجود آمدن راه‌حل‌ های جدید نمایشگاه دروپا توانسته در این چهارسال پیشرفت بسیاری در زمینه‌های محصولات بسته‌بندی، چاپ تکمیلی، چاپ سبز، چاپ سه‌بعدی و دیگرمشتقات این صنعت داشته باشد. تا جایی که بتواند آن را در قالب یک رویداد بزرگ و در سطح بین‌المللی برای عموم برگزار کند.

دروپا از لحاظ اندازه، وسعت برگزاری و موضوعاتی که آ‌ن‌هارا پوشش می‌دهد می‌تواند یک رویداد مثال زدنی و خاص به شمار برود. این نمایشگاه به دلیل وسعتی که دارد، راه‌کارهای خلاقانه و پیشرفت‌هایی که در هر چهارسال یک بار دارد توجه بسیاری زیادی از مخاطبان را به خودش جلب کرده و یکی از مهم‌ترین رویداد‌های بین‌المللی در صنعت پرینت محسوب می‌شود.

دردنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی و آمدن هوش مصنوعی، صنعت چاپ و رسانه که یکی از مهم‌ترین صنعت‌های دنیا به شمار می‌رود، خواسته یا ناخواسته درگیر این پیشرفت شده و باید همیشه گوش به زنگ باشد. دروپا با تم های برجسته صنعت چاپ، می‌تواند به این تغییرات و به سوالات صنعتگران چاپ پاسخ‌های نوین و پیشرفته بدهد. و بازدید کنندگان را مجذوب این هنر و چاپ و راهکارهای جدید بکند.

در نمایشگاه دروپا کمیت و کیفیت باهم کنار یک دیگر برای مخاطبان و صاحبان صنعت ارزه می‌شود. مدیران برتر، تصمیم‌گیرندگان و بازدید کندگان تجاری از صنعت‌های مختلف، ازکشور‌های مختلف به این نمایشگاه می‌آیند تا از آخرین اخبار تکنولوژی و پیشرفت‌های صنعت چاپ و تبلیغات باخبر باشند.

دروپا در سالن ٧ به ٦ پارک موضوعی تقسیم شده که شرکت ها می توانند غرفه هایشان را در ابعاد ٦ و ٩ و ١٢ متر مربع برگزار نماین. طراحی دروپا به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا با راهنماهای موجود به راحتی بتوانند به غرفه داران خارق العاده دروپا برسند.

دروپا 2024 علاوه بر فرصتی برای برقراری تماس‌های جدید، ایجاد سرنخ و ایمن کردن سفارش‌های قابل توجه از شرکت‌های سراسر جهان، بار دیگر به شرکت‌کنندگان خود دسترسی به آخرین بینش‌های صنعت، اخبار بازار و پیشرفت‌های فناوری در چاپ را ارائه می‌دهد.

 

نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دروپا

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

از جمله کشور‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند عبارتند از: شرکت ‌های آسیایی، آفریقایی، استرالیایی. در این رویداد بزرگ بین‌المللی افرادی مانند: تولید‌کنندگان و طراحان صنعت گرافیت و تبلیغات، ارائه دهندگان خدمات چاپی، مهندسان،‌طراحان و متخصصان این صنعت‌ تبلیغات و بسنه‌بندی در این رویداد حضور پیدا خواهند کرد
شما با شرکت در این رویداد می‌توانید موقعیت خود را در صنعت تبلیغات و چاپ و بسته‌بندی تغییر دهید و پیشرفت چشم‌گیری داشته باشید.
موضوعاتی که در نمایشگاه دروپا 2024 مورد بررسی قرار گرفته و برای مخاطبین به نمایش گذاشته می‌شود عبارتند از:
  • تجهیزات و لوازم طراحی  و پیش از چاپ
  • تجهیزات و لوازم چاپ
  • تجهیزات و لوازم پس از چاپ و تکمیلی
  • کاغذ و مقوا و سایر محصولات کاغذی
  • مرکب و مواد مصرفی
  • قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات چاپ
  • خدمات و نرم افزارهای چاپ

معرفی شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف یکی از شهرهای کشور آلمان و مرکز ایالت نوردراین-وستفالن است. جمعیت دوسلدورف در حدود ۶۴۰,۰۰۰ نفر است. نام این شهر از رودخانه دوسل که به رودخانه راین می پیوندد گرفته شده است. دوسلدورف در سال ۲۰۲۳ در بین مناسب ترین شهرها برای زندگی می باشد. فرودگاه شهر دوسلدورف سومین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد بعد از فرودگاه فرانکفورت و مونیخ در این کشور می باشد و جزو مقصد های اصلی برای مسافران بین المللی می باشد.

در حدود ۲۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در دوسلدورف وجود دارد، از جمله دانشگاه هنریک هاین دوسلدورف، دانشگاه هنر دوسلدورف و دانشگاه موسیقی دوسلدورف. این شهر برای تاثیر زیادش بر موسیقی مدرن نیز معروف می باشد. این شهر پایتخت مد و هنر کشور آلمان می باشد.

هتل های دوسلدورف

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی