شهر برگزاری : فرانسه- پاریس تاریخ برگزاری : 3-4 آبان 1402  25-26 OCT 2023 

محل برگزاری: پارک گل پاریس

 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی تجاری آفات و فناوری های کنترل آفات

 

نمایشگاه بین المللی تجاری آفات و فناوری های کنترل آفات در سال 2021 بیش از 2700 بازدید کننده‌ در مرکز رویداد‌های پاریس برگزار شد. بنابراین این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های پیشرو در فناری های کنترل گونه‌های مضر و انگلی تقویت کرد.

حال بیستمین نمایشگاه بین المللی تجاری آفات و فناوری های کنترل آفات امسال در اکتبر 2023 در مکانی جدید، در پارک فلورال در پاریس برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آزمایشگاه‌ها، فرمول‌ساز‌ها و تولیدکنندگان تخصصی با نمایندگی 30 ملیت در محوطه‌ی پارک گل پاربس برگزار می‌شود. با شرکت در این نمایشگاه شما قادر هستید علاوه بر کشف نوآوری‌های کامل‌ترین پیشنهادا های موجود در بازار، با کارشناسان و خبرگان در این حوزه ملاقات کرده و ارتباط برقرار کنید.

معرفی شهر فرانسه

فرانسه یکی از زیباترین کشورهای گردشگری جهان شناخته می‌شود. این کشور یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و پس از آلمان، دومین کشور پر جمعیت اروپایی محسوب می‌شود. کشور فرانسه با سواحل خیره‌کننده در جنوب، مکان‌های مناسب کوهنوردی و اسکی در کوه‌های آلپ و قلعه‌های افسانه‌ای در شمال، برای هر سلیقه‌ای جذابیت دارد. فرانسه همچنین چهارمین کشور دارای بیشترین میراث جهانی در یونسکو است و دارای ۴۴ مکان تاریخی است که می‌توانید در طول سفر به فرانسه از آنجا دیدن کنید. فرانسه مرتباً در لیست ۱۰ کشور برتر برای مهاجرت قرار می‌گیرد. چه در پاریس زندگی کنید و چه در شهر ساحلی و زیبای نیس، مناظر زیادی برای دیدن، کارهای زیادی برای انجام دادن و غذاها و نوشیدنی‌های لذیذی برای مصرف وجود دارد! ۷۸ درصد از مهاجران در فرانسه از زندگی خود در این کشور راضی هستند.

نمایشگاه گردشگری پاریس

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای فرانسه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی