نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی بزر‌گترین نمایشگاه در حوزه صنعت چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته است و سی‌مین دوره این نمایشگاه از تاریخ 22 آذر تا 25 آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت خدمات مسافربری  و گردشگری مروارید تورک پارس، مفتخر است اعلام کند که به عنوان تنها نمایندگی انحصاری اتحادیه در خصوص نمایشگاه های بین‌ المللی چاپ و بسته‌بندی دروپا در این نمایشگاه حضور دارد.

دروپا بزرگترین نمایشگاه تجهیزات چاپ در جهان است که هر چهار سال یکبار توسط مس دوسلدورف در دوسلدورف، نوردراین وستفالن آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته ، واردکنندگان ماشین آلات چاپ و بسته‌بندی، شرکت‌های خدماتی چاپخانه افست و چاپ‌های دیجیتال، تولید کنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی و دیگر فعالان و متخصصین صنعت چاپ و بسته‌بندی را گرد هم آورده و بستر مناسبی برای فعالان و متخصصین این زمینه فراهم می‌آورد تا در خصوص معرفی آخرین خدمات، دست آورد ها، محصولات، دیگر مشتقات صنعت چاپ و بسته‌بندی با یک دیگر ارتباطی به وسعت جهانی برقرار کرده و بتوانند دریچه‌ی تازه‌ای به روی کسب وکار خود در حوزه صنعت چاپ و بسته‌بندی بگشایند.

آدرس ما در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته:

محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران- سالن ۵-غرفه ۶- شرکت خدمات مسافربری و گردشگری مروارید تورک پارس

نمایشگاه های مرتبط

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی