شهر برگزاری :استراليا – ملبورن

  تاریخ برگزاری : ٢٠٢٤ JANUARY ۱۹ – ۱٦

Days
Hours
Minutes
Seconds

مسابقات تنیس این australian open

مسابقات تنیس این استرالیا اولین تورنمنت از ع تورنمنت گرند اسلم تنیس است که هر سال برگزار می شود گرند اسلمهای دیگر اپن ،فرانسه ویمبلدون و اپن آمریکا است که در بین اینها این استرالیا هر سال از نظر تعداد حاضرین جایگاه دوم را بعد از این آمریکا به خود اختصاص میدهد این رویداد توسط Tennis Australia مدیریت شده و در مجتمع ورزشی پارک ملبورن برگزار میگردد و با عنوان محبوب ترین بازیکنان شناخته می شود. این تورنمنت شامل مسابقات ،انفرادی تیمی تیمی ترکیبی و همچنین تورنمنتهای دیگر است مسابقات این استرالیا بزرگترین و مسلما محبوبترین رویداد ورزشی استرالیاست خود را برای تجربه یک دوره فراموش نشدنی دیگر از گرم اسلم تنیس آماده کنید تابستان در استرالیا مفهوم تنیس را با خود به همراه دارد شبهای درخشان قهرمانان درجه یک ،تنیس هواداران پرشور و نتایج غیر قابل پیش بینی مسابقات که عده ای را خوشحال کرده و اشک به چشمان برخی دیگر میآورد در انتظار شماست در دی ماه چشمان جهان به پارک ملبورن دوخته میشود که در آن برترین بازیکنان تنیس برای کسب معتبرترین عناوین گرد اسم با هم به رقابت می.پردازند. شما نباید حتی یک لحظه از این اتفاق فوق العاده را از دست بدهید پس با حضور در اینجا اشتیاق و عزم ستارگان تنیس جهان را برای کسب جایزه و اعتبار از نزدیک مشاهده کنید. 

چهار تورنمنت گرند اسلم معتبرترین مسابقات بین المللی تنیس به شمار‌‌ می‌آید. این مسابقات به صورت دوره‌ای و هر سال برگزار‌‌ می‌شود. چهار تورنمنت گرند اسلم شامل Australian Open، French Open، Wimbeldon و Us Open هستند که هریک در مدت دو هفته برگزار‌‌ می‌شوند. سازمان دهندگان این رویدادهای ورزشی انجمن‌‌های ملی ITf، فدراسیون‌‌های تنیس استرالیا و فرانسه، انجمن تنیس چمن (ویمبلدون) و انجمن تنیس ایالات متحده هستند.
گذشته از اهمیت این رویدادها در سطح بین المللی، جایزه‌‌های بزرگ‌تری نسبت به تورنمنت‌های مشابه دیگر برای آن‌ها در نظر گرفته‌‌ می‌شود. همچنین در رنکینگ جهانی ارزش امتیازات محاسبه‌شده در مسابقات گرند اسلم به نسبت سایر مسابقات بین المللی قابل‌توجه است. یکی دیگر از ویژگی‌‌های برجسته این مسابقات تعداد بازیکنان شرکت‌کننده در قرعه‌کشی تک‌نفره است که تعداد آن 128 نفر بیشتر از دیگر مسابقات حرفه‌ای تنیس می‌باشد. مسابقات گرند اسلم مردان در پنج ست و گرند اسلم زنان در سه ست است. همچنین مسابقات گرند اسلم تنها مسابقاتی هستند که به صورت میکس دو نفر هم برگزار‌‌ می‌شود. 
مسابقات آزاد استرالیا، Australian Open
مسابقات تنیس آزاد استرالیا، یکی از قدیمی‌ترین مسابقات گرند اسلم به شمار‌‌ می‌آید که اولین دوره آن در سال 1905 برگزار شد. این مسابقات بین المللی تنیس، هر سال در ماه ژانویه در ملبورن استرالیا برگزار‌‌ می‌شود. زمین این مسابقات از نوع  Hard Courtاست که از طرف فدراسیون جهانی تنیس هم به عنوان بهترین نوع زمین برای بازیکنان تنیس با هر  سطح از مهارتی معرفی شده است. جایزه نقدی مسابقات آزاد استرالیا برای بازیکن قهرمان در مجموع مراحل 2.75 میلیون دلار در نظر گرفته شده است. در حال حاضر رکورددار این گرند اسلم در دسته تک‌نفره نواک جوکوویج صربستانی با هشت عنوان قهرمانی می‌باشد.

نمایشگاه صنعت انرژی اروپا E-world

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا استرالیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

تور ۸ روزه استرالیا

۳ شب ،ملبورن، ۲ شب سیدنی 

تور ۱۳ روزه استرالیا

( ٦) شب ملبورن + ۳ شب گلدکست)+ ) ۳ شب سیدنی ) قطری

متقاضیان اتاق سینگل ملزم به پرداخت ۹۰ دلار به ازای هر شب اقامت میباشند. هزینه شرکت در همایش جداگانه محاسبه میگردد. خدمات اخذ ویزای تجاری بلیط رفت و برگشت و پروازهای داخلی، اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه ، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی و لیدرهای فارسی زبان

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی