شهر برگزاری :دبی 

 تاریخ برگزاری FAV2024

 
Days
Hours
Minutes
Seconds
بخش املاک و مستغلات هند سیر رشد قابل توجهی را تجربه می کند که پیش بینی می شود تا سال 2030 به اندازه بازار 1 تریلیون دلار آمریکا برسد که 18 تا 20 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد. تقاضا برای املاک مسکونی رو به افزایش است، که ناشی از افزایش شهرنشینی و افزایش درآمد خانوار است.
خلیج تایمز و ریلتی پلاس مفتخر است که چهارمین دوره مورد انتظار نمایشگاه املاک امارات-هند را اعلام کند که در 25 و 26 نوامبر 2023 به دبی، امارات متحده عربی می رسد. این رویداد معتبر بهترین بازیگران صنعت را از سراسر امارات و امارات گرد هم می آورد. هند، بستری جامع برای سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و خریداران مسکن فراهم می‌کند تا فرصت‌های خارق‌العاده‌ای را که بازار املاک امارات و هند ارائه می‌کنند – خواه آپارتمان‌های استودیویی، خانه‌های تعطیلات، اجاره‌های با بازده بالا، خانه‌های لوکس – در همان لحظه فراهم کند. تخفیف ها، جوایز نقدی، طرح های پرداخت جذاب و معاملات انحصاری – همه زیر یک سقف!

indiarealestateexpo

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا دبی

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

 نمایشگاه بین‌المللی املاک هند در دبی بیش از 40 توسعه دهنده از بخش املاک و مستغلات تجاری و مسکونی، موسسات مالی و خریداران بالقوه هند را گرد هم می آورد.
 
علاقه به املاک و مستغلات هند در چند سال گذشته افزایش یافته است. بر اساس گزارش مشترک نایت فرانک و شورای ملی توسعه املاک و مستغلات هند (NAREDCO)، انتظار می رود تا سال 2047 به 5.8 تریلیون دلار افزایش یابد و 15.5 درصد از سهم موجود 7.3 درصدی به تولید ناخالص داخلی کشور کمک کند.
برای یک چیز، مردم بیشتر و بیشتری در هند خانه می خرند. سرمایه گذاران NRI با تشویق به کاهش ارزش روپیه هند، اعتماد به قدردانی مداوم از سرمایه گذاری و بازده اجاره، املاک را راهی پایدار برای سرمایه گذاری دارایی های خود می یابند. تقاضای مسکونی به 82612 واحد افزایش یافته است که 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و 7 درصد بیشتر از سه ماهه قبل است. توسعه دهندگان با توجه به تقاضا در حال برنامه ریزی و راه اندازی پروژه های جدید هستند.

هتل های دبی

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی