شهر برگزاری : دوسلدورف                                          تاریخ برگزاری

SEP25-28 2024 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی توان‌بخشی

نمایشگاه REHACARE یک نمایشگاه بین‌المللی توانخبشی و مراقبت است که فضای متفاوتی  دارد. در این نمایشگاه و فضای متفاوت آن گروه‌های خودیاری، افراد‌ای آسیب دیده و شرکت‌های بهداشتی شرکت کرده تا درباره‌ی فضای دیجیتالی آن، صنعت مراقبت‌های بهداشتی و یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای مشارکت بیشتر و تامین مالی بایکدیگر ارتباط برقرار کنند.

این نمایشگاه با رویکردی متفاوت درباره‌ی مراقبت‌ها، خودمراقبتی و توانبخشی در سپتامبر 2024 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه توانبخشی آلمان

معرفی شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف یکی از شهرهای کشور آلمان و مرکز ایالت نوردراین-وستفالن است. جمعیت دوسلدورف در حدود ۶۴۰,۰۰۰ نفر است. نام این شهر از رودخانه دوسل که به رودخانه راین می پیوندد گرفته شده است. دوسلدورف در سال ۲۰۲۳ در بین مناسب ترین شهرها برای زندگی می باشد. فرودگاه شهر دوسلدورف سومین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد بعد از فرودگاه فرانکفورت و مونیخ در این کشور می باشد و جزو مقصد های اصلی برای مسافران بین المللی می باشد.

در حدود ۲۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در دوسلدورف وجود دارد، از جمله دانشگاه هنریک هاین دوسلدورف، دانشگاه هنر دوسلدورف و دانشگاه موسیقی دوسلدورف. این شهر برای تاثیر زیادش بر موسیقی مدرن نیز معروف می باشد. این شهر پایتخت مد و هنر کشور آلمان می باشد.

هتل های کلن

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی