شهر برگزاری : مادرید- اسپانیا   تاریخ برگزاری :    32-26 شهریور 1402          SEP-2023 14-17 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی جواهرات و ساعت

 

نمایشگاه بین المللی تجارت جواهرات و ساعت سازی شهری و مد روز به مادریدجویا،

نمایشگاه تجاری و ابزار اصلی برای انتشار روندها و نوآوری ها در بخش جواهرات و ساعت سازی، که توسط IFEMA MADRID برگزار می‌شود. فضایی منحصر به فرد برای حرفه ای ها برای ارائه و کشف محصولات، مارک های جدید و ایجاد فرصت های تجاری. نمایشگاه بین‌المللی تجارت جواهرات  ساعت‌سازی شهری یکی از معتبر ترین نمایشگاه‌ها نه تنها در اسپانیا بلکه در تمام دنیاست. این نمایشگاه می‌تواند بهترین موقعیت برای ارائه جدید‌ترین و بهترین محصولات شما باشد. در این نمایشگاه هرساله مشارکت صد‌ها برند برک و کامل‌ترین آن‌ها دیده می‌شود.

نمایشگاه بین المللی جواهرات و ساعت

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر مادرید

شهر مادرید، شهر موسیقی، شب‌های روشن، فوتبال و موزه‌هاست. مادرید، پایتخت ماتادورها، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و جهان است. این شهر مرکز فرهنگ، تجارت و توسعه اجتماعی اسپانیا است. شهر مادرید درست در مرکز اسپانیا قرار دارد و در همسایگی شهر زاراگوزا است.

مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق‌العاده است. از آنجایی که مادرید پایتخت اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر مادرید ۶۰۴ کیلومتر مربع است. این شهر پس از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. جمعیت بزرگ‌ترین شهر اسپانیا در حدود ۳٫۳ میلیون نفر است.

هتل های نزدیک در مادرید

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی