شهر برگزاری : مادرید- اسپانیا   تاریخ برگزاری :     22-26 شهریور 1402          SEP-2023 13-17 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی هدیه و دکوراسیون نوبت تابستانی

 نمایشگاه بین المللی هدیه و دکوراسیون نمایشگاه پیشرو در بخش هدیه و دکوراسیون در اسپانیا و پرتغال. فقط تجارت بین المللی و انحصاری. INTERGIFT کامل ترین رویداد فروش، تبلیغات و بازاریابی است که برای صنعت هدایا و دکوراسیون وجود دارد. با تمام ابزارهای تجاری و بازاریابی متمرکز در یک رویداد، Intergift مکان مناسبی برای شماست تا بتوانید بهترین محصولات و نوآوری های خود را به اشتراک بگذارید. در این نمایشگاه، هر ساله نوآورانه ترین و جدیدترین پیشنهادات و خطوط تولید کالا را در مکانی که به طور خاص باری پاسخگویی به تقاضای بنگاه های تجاری و پخش کنندگان کالای محلی و بین المللی طراحی شده ، برگزار می‌شود.

این نمایشگاه امسال ٧٠ دوره خود را جشن خواهد گرفت و جایگاه خود را به عنوان یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین نمایشگاه های این حوزه در زمینه بازاریابی و تبلیغ تا ارائه خدمات ،تثبیت خواهد کرد. حضور بیش از ٨٠٢ شرکت و برند معتبر از بیش از ١٥ کشور جهان نظیر :آلمان ، بلژیک،کامرون، کانادا، چین، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، نیجریه، هلند، پاکستان، پرتغال و انگلستان و … در این نمایشگاه وجود دارند.

خدمات تور نمایشگاه بین المللی هدیه و دکوراسیون نوبت تابستانی​

ویزای اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر مادرید

شهر مادرید، شهر موسیقی، شب‌های روشن، فوتبال و موزه‌هاست. مادرید، پایتخت ماتادورها، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و جهان است. این شهر مرکز فرهنگ، تجارت و توسعه اجتماعی اسپانیا است. شهر مادرید درست در مرکز اسپانیا قرار دارد و در همسایگی شهر زاراگوزا است.

مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق‌العاده است. از آنجایی که مادرید پایتخت اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر مادرید ۶۰۴ کیلومتر مربع است. این شهر پس از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. جمعیت بزرگ‌ترین شهر اسپانیا در حدود ۳٫۳ میلیون نفر است.

هتل های نزدیک در مادرید

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی