شهر برگزاری :آلمان-مونیخ 

  تاریخ برگزاری :٢٠٢٤ JUNE ٣

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه کالای ورزشی مونیخ

نمایشگاه بین المللی کالاهای ورزشی Outdoor by IP به عنوان یک پلت فرم نوآورانه برای صنعت ورزش، فرصت منحصر به فردی را برای دیدن صدها برند در یک مکان ارائه میدهد از برندها ،محصولات خدمات بی شمار و تازه وارد در بازار لوازم و تجهیزات ورزشی و مرتبط با آن الهام بگیرید علاوه بر این این نمایشگاه به خرده فروشان این فرصت را میدهد تا با نمایندگان برندهای ورزشی متعدد در نمایشگاههای اجاره ای MOC علاوه بر نمایشگاههای تجاری ملاقات میکنند مدلهای کسب و کار را با مخاطبین قابل اعتماد و جدید توسعه دهید و مسیر مشترکی را به سمت آینده ی صنعت فضای باز ترسیم کنید بنابراین نمایشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی واقعاً بهترین راه برای کشف مقایسه ارزیابی نوآوریها و آماده سازی تصمیمات تجاری است زمان و مکان عالی برای ملاقات با شرکا و همکاران خود و دریافت یک دید جامع از بازار ورزش است در Outdoor by IO مهمترین موضوعات کلیدی خود را با همکاری نزدیک با شرکای صنعتی خود تعیین کرده ایم که این چهار موضوع هستند کوهنوردی پیاده روی کوهنورد بولدرینگ – فضای باز شهری – کمپینگ و سبک زندگی در فضای باز – سفر ماجراجویی

بزرگترین نمایشگاه تجاری برای کالای ورزشی

در ISPO مونیخ بیش از 2،800 غرفه دار، جدیدترین محصولات ورزشی خود را از بخش هایی از جمله Snow sports ،Outdoor ،Health & Fitness ،Urban و Team sports در محوطه نمایشگاه منچن مسی ارائه می دهند. به روز بمانید و از آخرین روندهای مربوط به تجارت ورزشی مطلع شوید. ISPO مونیخ به عنوان موفق ترین نمایشگاه تجاری جهان برای ورزش، یک نمای کلی از بازار کالای ورزشی را ارائه می دهد. 18 سالن این نمایشگاه به 8 بخش Snow sports ،Outdoor ،Health & Fitness ،Urban ،Team sports ،Vision ،Trends، تقسیم شده است که جدیدترین ها را در بخش خدمات و نوآوری و صنعت و تولید در زمینه کالای ورزشی را ارائه می دهند. بسیار مهم است که یک ورزشکار از نوآوری های مربوط به رشته ورزشی خود با خبر باشد و از آنها استفاده کند.

ISPO مونیخ آلمان

 ISPO مونیخ با نام تجاری ISPO Messe München International، رویدادها و خدمات سالانه ای را به تجارت جهانی ورزش ارائه می دهد. این نمایشگاه به خدمات ارائه شده به مشتریان در توسعه تجارت خود و همچنین تقویت قراردادهای شخصی و روابط تجاری کمک می کند. این نمایشگاه با هدف توسعه بازار کالای ورزشی به عنوان سیستم عامل های تجاری و جهانی موفق، به ارائه یک نمای کلی درباره بازارهای مربوطه می پردازد و در مونیخ آلمان برگزار می شود. هدف دیگر ISPO MUNICH این است که یک پلتفرم B2B و یک نشست صنعتی ایجاد کند که منحصرا برای متخصصان مشاغل ورزشی اختصاص داده شده باشد. اگر بخشی از مشاغل آزاد، حرفه یا موقعیت شما در یک شرکت یا سازمان مربوط به مشاغل ورزشی باشد، شما بخشی از بازدید کنندگان از این نمایشگاه های تجاری هستید.

ترند کالاهای ورزشی

در ISPO مونیخ آلمان، بیش از 2800 غرفه دار بین المللی، آخرین محصولات خود را در حدود 85000 محصول برای بازدید کننده از 120 کشور جهان ارائه می دهند. به مدت 50 سال، این نمایشگاه بین المللی پیشرو در زمینه ورزش، طیف وسیعی از کالاهای ورزشی، کفش ورزشی و مد ورزشی و همچنین آخرین روند در بخش های خدمات، صنعتي و ساخت و عرضه كنندگان ورزشی را نشان داده است. می دانیم که ورزش هر کشور قسمت مهمی از فرهنگ یک کشور را تشکیل می دهد. با توجه به اهمیت روزافزون ورزش و ورزشکاران امری کالا طبیعی است که صنعت کالای ورزشی توسعه ی زیادی داشته باشد و نقش مهمی را ایفا کند.

  1. تجهیزات ورزشی: نمایشگاه کالای ورزشی و مد Ispo Munich  ارائه‌دهنده تجهیزات و وسایل ورزشی مختلف از جمله تجهیزات ورزش‌های جمعی، ورزش‌های آبی، ورزش‌های زمستانی، تجهیزات فیتنس و تجهیزات ورزش‌های خاص مانند کوهنوردی و قایق‌رانی است.

  2. پوشاک ورزشی: شرکت‌ها و تولیدکنندگان پوشاک ورزشی از پوشاک متناسب با انواع ورزش‌ها از جمله فوتبال، بسکتبال، دومیدانی، کوه‌نوردی و … تا پوشاک مناسب برای ورزش‌های آبی، فعالیت‌های خارج از خانه و محیط‌های طبیعی را به نمایش می‌گذارند.

  3. کفش‌های ورزشی: نمایشگاه شامل کفش‌های ورزشی مختلفی از جمله کفش‌های بسکتبال، دویدن، تنیس، فوتبال، کوه‌نوردی و کفش‌های آبی و تمام مقاومت‌های مربوط به آن‌ها می‌شود.

  4. تکنولوژی‌های نوین: نمایشگاه کالای ورزشی و مد Ispo Munich به عنوان یک فرصت عالی برای معرفی تکنولوژی‌های نوین مرتبط با صنعت ورزشی شناخته می‌شود. این تکنولوژی‌ها شامل تکنولوژی‌های پوشیدنی، تکنولوژی‌های تغذیه، اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مرتبط با ورزش و سلامتی است.

  5. تجهیزات پوشش جانبی و لوازم ورزشی: ارائه تجهیزات پوشش جانبی مثل کیف‌ها، کوله‌پشتی‌ها، گوشی‌های ضدآب، عینک‌های آفتابی و لوازم جانبی مختلفی که ورزشکاران در فعالیت‌های ورزشی خود نیاز به آن‌ها دارند.

نمایشگاه کالاهای ورزشی مونیخ

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

قیمت برای هر نفر در اتاق ۲ تخته

پرواز

تور ۵ روزه آلمان (٤) شب مونیخ )

ترکیش ایر

١٧٦٠ يورو + هزینه پرواز

۱ الی ۱۷ خرداد ۱۴۰۳

تور ۷ روزه اسپانیا (۲) شب بارسلون) + آلمان (٤) شب مونیخ )

ترکیش ایر

٢٥٨٠ يورو + هزینه پرواز

آخرین مهلت ثبت نام ۱ فروردین ۱۴۰۲

همکاری ویژه با گروهها انجمن ها و اصناف متقاضیان اتاق سینگل ملزم به پرداخت ۹۰ یورو به ازای هر شب اقامت میباشند.

هزینه ورودیه سفارت به عهده متقاضی میباشد

خدمات تور:

خدمات اخذ ویزای تجاری بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه ، کارت نمایشگاه ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی و لیدرهای فارسی زبان

هتل های مونیخ

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی