شهر برگزاری :آلمان-کلن       تاریخ برگزاری :04. – 06. March 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه تبلیغات کلن آلمان

نمایشگاه بین‌المللی کالاهای تبلیغاتی و واردات که با عنوان (IAW-Fair) در آلمان مشهور است، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان در صنعت تبلیغات و مصحولات تبلیغاتی می‌باشد. این نمایشگاه یک نمایشگاه پیشرو در صنعت تبلیغات است که در مارس 2024 در شهر کلن، واقع در کشور آلمان برگزار می‌شود. ارتباطات گسترده با بزرگان صنعت تبلیغات، الهام گرفتن از به روزترین شیوه‌های تبلیغات و جدید ترین محصولات تبلیغاتی یکی از عوامل مهم برای صاحبان این صنعت است. این نمایشگاه باعث می‌شود شما به عنوان یکی از افراد فعال در حوزه تبلیغات یا به عنوان کسی که تولید محصولات تبلیغاتی را برعهده دارد، از شیوه‌های نوین  تبلیغات و بروز‌ترین محصولات تبلیغاتی در سراسر جهان با خبر باشد و با شرکت در این نمایشگاه به رشد و توسعه‌ی خود در صنعت تبلیغات و واردارت محصولات تبلیغاتی کمک بسیاری کرده‌اید. همچنین این نمایشگاه برای ارائه دهندگان محصولات تبلیغاتی و رسیدگی به گروه مشتریان این صنعت می‌تواند بسیار موثر باشد.

نمایشگاه تبلیغات کلن آلمان

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر کلن

کلن بزرگترین شهر ایالت نوردراین-وستفالن و چهارمین شهر بزرگ آلمان است. این شهر در لبه غربی آلمان، نزدیک به مرزهای فرانسه و بلژیک واقع شده است و فقط یک ساعت از مرز هلند و فرانسه فاصله دارد. همین آن را به نقطه شروع فوق‌العاده‌ای برای سفرهای یک روزه و کاوش در بقیه شهرهای اروپایی تبدیل می‌کند. ووپرتال، بن، آخن، دوسلدورف، دیلنبورگ، هومبرگ و آمسبرگ نزدیک‌ترین شهرها به کلن هستند.

رودخانه راین که از کشورهای سوئیس و نیز هلند عبور می‌کند، این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و طبیعت زیبایی به آن بخشیده است. به لطف موقعیت آن در رودخانه راین، این شهر یکی از گرم‌ترین شهرهای آلمان نیز محسوب می‌شود. این شهر توسط رومی‌ها در قرن اول پس از میلاد تأسیس شده است و از زمان تاسیس تا دوره قرون وسطی یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شهرهای مرزی آلمان بوده است.

شهر کلن با غذاهای چندفرهنگی خوشمزه، معماری چشمگیر، فرهنگ پرجنب‌وجوش، حمل‌و‌نقل عمومی عالی، پارک‌ها و فضاهای سبز فراوان و جمعیت متنوعش متمایز می‌شود. اما با این حال متاسفانه بسیاری از گردشگران و مهاجران آن را نادیده می‌گیرند. این شهر به عنوان یکی از مراکز فرهنگی مهم و متنوع آلمان میزبان موزه‌ها، گالری‌های هنری و آثار تاریخی فراوانی است.

هتل های نزدیک در کلن

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی