شهر برگزاری :اسپانیا – بارسلون

 تاریخ برگزاری :  FEB ۲۹ -٢٦

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه تلفن همراه (MOBILE) GSMA

کنگره جهانی موبایل بارسلون به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت موبایل دنیا با حضور تولید کنندگان موبایل محتوا و نرم افزار و همینطور مدیران اپراتورهای تلفن همراه است که فرصت مناسبی برای مبادلات تجاری و بازرگانی در این عرصه فراهم میکند. در این گردهمایی بهترین و برترین‌های صنعت موبایل، تولید محتوا و برند‌هایی مانند سامسونگ، ماکروسافت، ال‌جی، سونی، و … حضورپیدا یافته و جدید‌ترین تبلت‌ها، اپلیکیشن‌ها رونمایی می‌شود.
نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون mobile world congress، مهم‌ترین کنفرانس جهان در زمینه فناوری موبایل است.
همه اخبار و دیدگاه‌های آینده فناوری موبایل را با برنامه‌ای پر از فعالیت‌های جالب برای شرکت‌کنندگان و همچنین کنفرانس‌های با مهمانان ویژه (مانند بنیان‌گذار ویکی‌پدیا، فیسبوک، اریکسون و مسترکارت) ارائه می‌دهد.
همچنین در کنگره جهانی موبایل بارسلون mobile world congress افراد می‌توانند با منطقه یا کشور پربازده در تجارت مانند اتریش، آرژانتین، بلژیک و ژاپن و شرکت‌هایی که محصولات و راه‌حل‌های کارآمد و پایدار ایجاد می‌کنند، آشنا شوند
MWC Barcelona با حضور اپراتورهای جهانی تلفن همراه، سازندگان دستگاه ها و فناوری ها برگزار می شود ارائه دهندگان، فروشندگان و صاحبان محتوا در آن حضور فعالی دارند. MWC Barcelona مکانی است که می‌توان دید، محصولات و فناوری‌های نوآورانه را به نمایش گذاشت و با تصمیم‌گیران ارشد، سازندگان و مبتکران در صنعت ، ارتباطات قابل توجهی برقرار کرد.
GSMA یک سازمان بین المللی است که اکوسیستم تلفن همراه را برای کشف، توسعه و ارائه نوآوری های بنیادی برای محیط های تجاری مثبت و تغییرات اجتماعی متحد می کند. چشم انداز ما این است که قدرت کامل موبایل را باز کنیم تا مردم، صنعت و جامعه پیشرفت کنند. به نمایندگی از اپراتورهای تلفن همراه و سازمان‌ها در سراسر اکوسیستم تلفن همراه و صنایع مجاور، GSMA برای اعضای خود در سه رکن عمده ارائه می‌دهد: خدمات و راه‌حل‌های صنعتی، اتصال به‌خوبی و توسعه.
Connectivity for Good اعضا، دولت‌ها و جامعه مدنی را درگیر می‌کند تا سیاست‌ها و نتایج مثبت را پیش ببرند، نوآوری دیجیتال را برای کاهش نابرابری‌ها در جهان ما تسهیل کند و با بزرگترین چالش‌های اجتماعی امروزی مانند گنجاندن دیجیتال، تغییرات آب و هوایی مقابله کند.
خدمات و راه‌حل‌های صنعتی زیربنای فناوری و قابلیت همکاری است که باعث می‌شود موبایل کار کند. از طریق پروژه‌ها، گروه‌های کاری و فعالیت‌های تبلیغاتی خود، تمرکز صنعت را بر حوزه‌هایی مانند ۵G، اینترنت اشیا موبایل، تقلب و امنیت تسهیل می‌کنیم. و خدمات فنی ما ابزارها، داده‌ها و منابع داده، منابع و ابزارهایی را ارائه می‌کند تا تجربه‌های تلفن همراه کارآمدتر و قوی‌تری را برای کاربران فراهم کند.
Outreach بزرگترین پلتفرم جهان را فراهم می کند که اکوسیستم موبایل را گرد هم می آورد و اطلاع رسانی می کند، در MWC بارسلون، شانگهای، لس آنجلس و سری M360، و از طریق Mobile World Live و GSMA Intelligence با اخبار فوری، بینش و تجزیه و تحلیل کارشناسان.
همچنین در کنگره جهانی موبایل بارسلون mobile world congress افراد می‌توانند با منطقه یا کشور پربازده در تجارت مانند اتریش، آرژانتین، بلژیک و ژاپن و شرکت‌هایی که محصولات و راه‌حل‌های کارآمد و پایدار ایجاد می‌کنند، آشنا شوند. در اینجا بازدیدکنندگان می‌توانند ببینند که چگونه محصولات متصل به تلفن همراه محیط زندگی و کار ما را در شهرهای مختلف جهان غنی می‌کنند. این کنگره فضایی برای نمایش اپلیکشن‌ها و ابتکارات هیجان‌انگیز جدید ازجمله تجارت موبایل، ارتباطات آینده، موبایل برای توسعه و غیره می‌باشد و بر نحوه تغییر تلفن‌های هوشمند در نحوه جابجایی پول متمرکز است. کنگره جهانی موبایل بارسلون Mobile World Congress با داشتن با یک برنامه اصلی برنده جایزه و بیش از 40 جلسه آموزش متمرکز آخرین روندها، چالش‌ها و استراتژی‌های رشد صنعت موبایل جهانی را با تمام محتوای توسعه‌یافته توسط GSMA پوشش می‌دهد.

نمایشگاه تلفن همراه (MOBILE) GSMA

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

١٧٦٠ بورو + هزینه پرواز

تور 7 روزه اسپانیا (۵) شب بارسلون

ترکیش ایر

الى ١١ اسفند ١٤٠٢

۲۵۸۰ یورو + هزینه پرواز

تور ۹ روزه اسپانیا ۵) شب بارسلون (۳) شب مادرید)

ترکیش ایر

إلى ١٤ اسفند ١٤٠٢

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی