شهر برگزاری : آلمان- کلن 

 تاریخ برگزاری :

2024 APRIL 11 – 18

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی (FIBO) آلمان کلن

نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی آلمان (FIBO) یک نمایشگاه تجاری بین المللی در رابطه با تناسب اندام ، سلامتی و تندرستی است که هرساله در شهر کلن- آلمان برگزار می‌شود.  نمایشگاه FIBO فراتر از یک نمایشگاه تجاری بوده است و به دلیل افزایش متقاضیان هرساله تعداد زیادی سالن و غرفه به آن اضافه می‌شود. در این نمایشگاه محصولات و گرایشات جدید مربوط به صنعت ورزشی و تناسب اندام مورد بررسی قرار گرفته و برای عموم به نمایش‌گذاشته می‌شود.
با برگزاری هرساله و افزایش متقاضیان، برند‌ها و افراد معتبری در سطح‌جهانی بالا در صنعت ورزش به این نمایشگاه آمده تا نورآوری‌ها و گرایشات مربوط به تجارتشان مثل باشگاه‌های مرگزی، سلامت کلینک‌های پزشکی و فیزیوتراپی ومحصولاتی که در آن ارائه می‌دهد را مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهند .
موضوعات بررسی در این نمایشگاه عبارتند:
 1-انجمن هایی در زمینه تناسب اندام و سلامتی اروپایی ها
2-آشنایی با فناوری های مخرب در این صنعت 
3- تحولات در زمینه تجارت الکترونیکی مرتبط با نمایشگاه
4-مکانی برای تعامل و مراوده فیزیو تراپیست ها
5-درمانگران، اپراتورهای استادیو و مربیان با یکدیگر
6- بازی دیجیتالی  FIBO برای تماس با غرفه داران
IWA & OutdoorClassics میزبان بیش از 1166 غرفه‌دار حرفه‌ای است که به دنبال ترویج انواع مختلف تجهیزات شکار و لوازم جانبی ورزشی هدف در فضای باز هستند. اقلام اصلی نمایشگاه در این نمایشگاه اسلحه، تجهیزات تیراندازی و شکار، مهمات، چاقو، ابزار نوری و ابزارهای الکتریکی برای استفاده در فضای باز است. پوشاک تیراندازی، اقلام هدیه، خدمات امنیتی و اجرای قانون، لوازم جانبی اوقات فراغت و ابزار بارگیری مجدد نیز در اینجا به نمایش گذاشته شده است. ابزارهای آموزشی، تجهیزات عملیاتی، لوازم ورزشی شکار و تیراندازی، تجهیزات ایمنی شخصی و نشریات مجری قانون آموزنده نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شده است. لیست غرفه داران این نمایشگاه شامل چندین شرکت پیشرو از جمله Armi Sport SNC و Aigle International SA است.
FIBO مکانی برای صنعت تناسب اندام بین المللی است که این نمایشگاه را منحصر به فرد کرده است. این نمایشگاه چشم انداز های  صنعتی در زمینه تناسب اندام و پیش رفتن به سمت جامعه ای سالم است چون مرکز توجه این نمایشگاه در سال 2022، سبک زندگی فعال و جامع گرا بود. اینجا جایی است که تصمیم گیرندگان از سراسر جهان در زمینه تناسب اندام، کار آفرینانی که آینده متعلق به آنهاست، اپراتورهای استادیو از کشورهای مختلف، مربیان و متخصصان مراقبت های بهداشتی را دور هم جمع می کند.
جهان در حال تغییر است. به همین دلیل صنعت تناسب اندام، اثرات این تغییر را از نظر دیجیتالی شدن و تغییر رفتار مصرف کننده و تنوع در دستور کار احساس می کند. از اهداف این نمایشگاه می توان به برقراری ارتباط با مربیان و اپراتورهای استادیو در زمینه تناسب اندام اشاره کرد. همچنین سرمایه داران و صاحبان این صنعت می توانند برندها و محصولات خود را در یک وبینار در سکوهای نمایشگاه به مشتریان و تصمیم گیرندگان این صنعت ارائه دهند. از مزایای این نمایشگاه می توان به انجام نظرسنجی زنده و به روز رسانی نمایشگاه های تجاری، موضوعات و اعتبارهای رسانه ای و اخبار مرتبط با این صنعت اشاره کرد.
محصولات نمایشگاه
  • محصولات مرتبط با سلامتی و تندرستی مرتبط با نمایشگاه
  • محصولات دیجیتالی مرتبط با نمایشگاه
  • ارائه محصول شما به صورت ویدئوی درخواستی به مدت 365 روز در سال
موضوعات نمایشگاه
  • انجمن هایی در زمینه تناسب اندام و سلامتی اروپایی ها
  • آشنایی با فناوری های مخرب در این صنعت و تحولات در زمینه تجارت الکترونیکی مرتبط با نمایشگاه
  • مکانی برای تعامل و مراوده فیزیو تراپیست ها، درمانگران، اپراتورهای استادیو و مربیان با یکدیگر
  • بازی دیجیتالی  FIBO برای تماس با غرفه داران
اهداف تجار ایرانی برای شرکت در نمایشگاه
این نمایشگاه فرصتی برای ارائه محصولات جدید و نو آوری هایی برای تجار و صاحبان این صنعت می باشد. همچنین بسیاری از بازدید کنندگان خصوصی به اینجا می آیند تا با ستارگان و ورزشکاران این صنعت ملاقات کنند. علاوه بر این، متخصصان تناسب اندام می توانند بازخورد مستقیمی در مورد آخرین روش ها و تجهیزات آموزشی خود دریافت کنند.    
به دنبال افزایش بی وقفه در تعداد مشارکت ها در این نمایشگاه، FIBO 2023 انتظار دارد تصمیم گیرندگان، استارت آپ ها، اپراتورهای استودیویی، مربیان و متخصصان بهداشت و درمان را که بالاترین سطح صنعت را نمایندگی می کنند، جذب کند. این نمایشگاه در سطح جهانی دارای سابقه اثبات شده فراتر از اهداف تجاری و تقویت مشارکت های تجاری پربار در نمایشگاه است.
نمایه بازدیدکنندگان در این نمایشگاه طیف کاملی از بخش تناسب اندام از جمله **ورزشکاران، فیزیوتراپیست ها، هتلداران، مربیان، صاحبان سالن های ورزشی و حتی افراد مشهور را نشان می دهد. در کنار این نمایشگاه با کیفیت بالا، شرکت کنندگان با انجمن سلامت و تناسب اندام اروپا، جمع آوری کارشناسان جهانی و کنگره FIBO روبرو خواهند شد.
FIBO (Fitness & Business Online) بزرگترین نمایشگاه تجاری جهان برای تناسب اندام، تندرستی و سلامتی است که هر ساله در کلن برگزار می شود. از زمان آغاز به کار آن در سال 1985، به یک رویداد صنعتی پیشرو تبدیل شده است که هم برای بازدیدکنندگان تجاری و هم برای عموم باز است. غرفه داران متعددی آخرین محصولات، خدمات و نوآوری های خود را در زمینه های تناسب اندام، تمرین، تغذیه، تندرستی و سلامت در FIBO ارائه می دهند. اینها شامل تجهیزات ورزشی، لباس های ورزشی، مکمل های غذایی و تجهیزات بدنسازی است. این نمایشگاه یک برنامه حمایتی گسترده با سخنرانی ها، کارگاه ها، مسابقات و رویدادهای زنده ارائه می دهد. بازدیدکنندگان می توانند در دوره های مختلف تناسب اندام شرکت کنند، از روندها و پیشرفت های جاری مطلع شوند و مفاهیم آموزشی جدید را امتحان کنند. FIBO یک پلت فرم مهم برای علاقه مندان به تناسب اندام، حرفه ای ها و شرکت ها برای تبادل اطلاعات در مورد آخرین نوآوری ها و روندها و ایجاد روابط تجاری است.

نمایشگاه تناسب اندام و سلامتی (FIBO) آلمان کلن

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

تور ۵ روزه آلمان 4 شب کلن 

ترکیش ایر

الى ۲٦ فروردین ۱۴۰۳

تور ۷ روزه اسپانیا ۲ شب بارسلون آلمان  ٤ شب كلن

٢٠ الى ۲٦ فروردین ۱۴۰۳

آخرین مهلت ثبت نام: ۱- بهمن ١٤٠٢ همکاری ویژه با گروهها انجمن ها و اصناف

متقاضیان اتاق سینگل ملزم به پرداخت ۹۰ یورو به ازای هر شب اقامت میباشند.

هزینه ورودیه سفارت به عهده متقاضی میباشد.

خدمات اخذ ویزای تجاری بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه، کارت نمایشگاه، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی و لیدرهای فارسی زبان

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی