شهر برگزاری :چین-پکن 

  تاریخ برگزاری :

13-15 NOV 2023

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی چین (CIPPE)

نمایشگاه خط لوله نفت و گاز چین (CIPE) یکی از نمایشگاه های پیشرو در صنعت نفت، گاز، و پتروشیمی است که هرساله به وسعت جهانی و بین‌المللی در شهر پکن چین برگزار می‌شود.  ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان، فرانسه، کانا، دانمارک، ایتالیا،روسیه از جمله کشورهایی هستند که در این نمایشگاه غرفه‌ی بین‌المللی دارند. و در دوره‌های قبل این نمایشگاه شناخته شده شرکت داشته‌اند.

محصولات و موضوعاتی که در این نمایشگاه موردبررسی قرار می گیرند شامل، خط لوله و دستگاه لوله تثویت شده با الیاف‌سازه های دریایی، تجهیزات ایستگاه خط لوله، نگهداری خطوط سبزلوله مربوط به خدمات شرکت فیبر نوریو غیره است. در نمایشگاه نفت و گاز چین، همه غرفه‌داران و بازدیدکنندگاه با افرادو هیئت‌های متبحری مانند شرکت آرامکو عربستان، شرکت ملی نفت ایران، اکسون موبیل بی‌پی، شل، توتال، کونوکو، فیلیپس، شورون گازپروم ، پتروبراس ، CNPC سینوپک CNOO،CNPC، نظارت بخش پروژه چین خط لوله نفت SINOTRANS  بخش تدارکات عمومی گروه PLA دیدار خواهند کرد. محصولاتی که در این نمایشگاه برای مخاطبین به نمایش گذاشته می‌شود عبارتند از:

1-پمپ و تجهیزات موبوط سوپاپ

2- محرک کمپرسور باد کمپرسور گاز لوله

3- خط لوله فناوری

4-تجهیزات خط لوله

5- تکنیک‌های آب بندی فیلتر سیستم های گشت اور مکانیکی و الکترونیکی 

این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بین‌المللی فناوری و تجهیزات پتروشیمی چین (cippe) برگزار می‌شود و باعث ایجاد هم افزایی فوق‌العاده از طریق ادغام هر دو نمایشگاه می‌شود. در میان بازدیدکنندگان سیپه، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان صنعت نفت و گاز و همچنین تصمیم گیرندگانی از دولت و وزارتخانه ها، مشاوران پروژه، انجمن های صنفی و موسسات آموزشی نیز حضور دارند.

مرکز نمایشگاه بین المللی نیو چین (NCIEC) در پکن با مساحت نمایشگاهی بیش از 80000 متر مربع، محیطی ایده آل را برای غرفه داران ارائه می دهد تا آخرین نوآوری ها و فناوری های خود را در زمینه خطوط لوله، تجهیزات حمل و نقل و ماشین آلات نفت و گاز و تجهیزات دریایی ارائه دهند. برای FPSO ها با این حال، سخت افزار و نرم افزار، فناوری ارتباطات و آزمایشگاه های با فناوری پیشرفته نیز حوزه های نمایشگاهی هستند که طیف این صنعت را تکمیل می کنند.

نمایشگاه نفت گاز و پتروشیمی چین (CIPPE)

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا چین

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

تور ۷ روزه چین (1) شب پکن) هتل ۴ ستاره

١٢٥٠ دلار هزینه پرواز

خارجی

الى ۱۰ فروردین ١٤٠٣

تور ۷ روزه چین (1) شب پکن هتل ۵ ستاره

خارجی

١٤٨٠ دلار هزینه پرواز

٠٤ الى ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خدمات اخذ ویزای تجاری، بلیط رفت و برگشت اقامت در هتل چهار ستاره با صبحانه ، کارت نمایشگاه، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه‌های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی (10 روزه) و لیدرهای فارسی زبان

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی