شهر برگزاری : دوسلدورف                                               تاریخ برگزاری

12-16 June 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی ریخته‌گری آلمان

نمایشگاه GIFA مجموعه‌ای از نماشگاه‌ها در زمینه های ریخته گری و سیستم های ذوب، فناوری نسوز، سیستم ها و ماشین آلات تولید قالب و هسته، مواد قالب گیری و لوازم قالب گیری، مدل و قالب سازی، فناوری کنترل و اتوماسیون، حفاظت از محیط زیست و دفع و همچنین فناوری اطلاعات و غیره است که این حوزه را به صورت جهانی پوشش می‌دهد. این نمایشگاه تجاری با برنامه‌های ویژه‌ای از جمله سمینار‌های متعدد، کنگره‌های بین المللی، سمپوزیوم‌ها و مجموعه سخنرانی‌ها همراه است.

نمایشگاه بین المللی ریخته‌گری در ژوئن 2024 در کشور آلمان، شهر دوسلدپرف برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بیش از 900غرفه بین المللی در زمینه ریخته گری و ماشیین‌آلات روز دنیا وجود دارد.

نمایشگاه بین المللی ریخته‌گری آلمان

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف یکی از شهرهای کشور آلمان و مرکز ایالت نوردراین-وستفالن است. جمعیت دوسلدورف در حدود ۶۴۰,۰۰۰ نفر است. نام این شهر از رودخانه دوسل که به رودخانه راین می پیوندد گرفته شده است. دوسلدورف در سال ۲۰۲۳ در بین مناسب ترین شهرها برای زندگی می باشد. فرودگاه شهر دوسلدورف سومین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد بعد از فرودگاه فرانکفورت و مونیخ در این کشور می باشد و جزو مقصد های اصلی برای مسافران بین المللی می باشد.

در حدود ۲۲ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در دوسلدورف وجود دارد، از جمله دانشگاه هنریک هاین دوسلدورف، دانشگاه هنر دوسلدورف و دانشگاه موسیقی دوسلدورف. این شهر برای تاثیر زیادش بر موسیقی مدرن نیز معروف می باشد. این شهر پایتخت مد و هنر کشور آلمان می باشد.

هتل های دوسلدورف

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی