شهر برگزاری :ایتالیا- میلان تاریخ برگزاری :          16-17 October 2023

 

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه طراحی پارچه کوموکریا 2023

پارچه یکی از مهم‌ترین عناصر طراحی لباس است که طراح آن تأثیر بسزایی در طراحی لباس، مد و فشن می‌گذارد. نمایشگاه طراحی پارچه کوموکریا 2023 یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین نمایشگاه‌های ایتالیا است که هرسال خیل عظیمی از طراحان و طرفاران مد و فشن در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و طراحی‌های خود را به نمایش می‌گذارند. 
نمایشگاه طراحی پارچه  2023 در شهر کوموکریا در کشور ایتالیا برگزار می‌شود. شرکت در این نمایشگاه فرصتی جذاب و دوست داشتنی برای علاقه‌مندان و فعالان این زمینه است که می‌تواند برای ایجاد ارتباطات جدید و به نمایش گذاشتن خلاقیت در طراحی پارچه راه خوبی باشد. با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید کارهای جدید خود را به نمایش گذاشته و با سرمایه‌کذاران و بزرگان این صنعت ارتباط برقرار کنید. این نمایشگاه فرصتی است که جایگاه خود را تغییر دهید و به مراتب بالاتر دست پیدا کنید.  
نمایشگاه طراحی پارچه کوموکریا را می‌توان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه‌های برگزار شه در ایتالیا و در صنعت مد و فشن این کشور نام‌برد. چراکه در این نمایشگاه، آخرین طراحی‌هاو پارچه‌های مناسب برای مد ها  سبک‌های مختلف فشن به نمایش گذاشته می‌شوند. 

نمایشگاه طراحی پارچه ایتالیا

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای ایتالیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهرکوموکریا ایتالیا

شهر کومو ایتالیا (Como) شهری در ناحیۀ لمباردی در شمال‌غربی ایتالیا و مرکز استان کوموست. شهر کومو به‌دلیل نزدیکی به دریاچۀ کومو و رشته‌کوه آلپ و داشتن آثار هنری متعدد، چندین کلیسا، باغ، موزه، سالن تئاتر، پارک و قصر به مقصدی گردشگری تبدیل شده است. براساس آمار سال ۲۰۱۸ در ایتالیا، کومو سومین شهر پربازدید لمباردی پس از شهرهای میلان و برسیکا بوده است. علاوه‌براین، این شهر از یکی از پردیس‌های اصلی دانشگاه اینسوبریا، ازجمله دانشگاه‌های نام‌آشنا و معتبر ایتالیا، میزبانی می‌کند.
یکی از زیباترین دریاچه‌ها و شهرهای ایتالیا کومو نام دارد. دریاچه کومو (Lake Como) در ۵۰ کیلومتری شهر میلان در بین استان های کومو و لکو (Lecco)  قرار دارد و بعد ازدریاچه های گاردا و ماگیور سومین دریاچه ی بزرگ ایتالیاست.
از طرفی این دریاچه عمیق ترین و معروف ترین دریاچه ی ایتالیا به حساب می آید و چشم اندازهای باشکوهش قرن هاست که گردشگران و هنرمندان را شیفته ی خود کرده. ایستگاه های قطار در ایتالیا در اکثر شهرها یک اثر هنری و تاریخی است. شهر کومو هم ایستگاه متروی زیبایی داشت. داشتن ایستگاه مترو زیبا برای هر شهر مقابل اهمیت است چون اکثر گردشگران اولین جایی که از هر شهر می‌بینند ایستگاه قطار است و این زیبایی یک نوع خوش آمد گویی زیبا به مسافران هست.
همچنین شهر کومو بدلیل نزدیکی به دریاچه کومو و کوه آلپ و وجود محل‌های هنری، کلیساها، باغ‌ها، موزه‌ها، تئاترها، پارک‌ها و کاخ‌ها یک شهر گردشگری بحساب می‌آید.

هتل های نزدیک

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی