شهر برگزاری : پاریس  تاریخ برگزاری :    9-12 NOV 2023

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه عکس فرانسه

نمایشگاه عکس پاریس، یک رویداد شگفت‌انگیز است. در این نمایشگاه تمامی فرهنگ‌ها کنارهم جمع می‌شوند. غرفه داران، شرکت‌کنندگان، عکاسان و هنرمندان در این رویداد حضور دارند. نمایشگاه عکس پاریس فرصت مناسبی است برای هنرمندان و عکاسان تا عکس‌ها و آثار خود را برای فرهنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته و با فرهنگ های مختلف آشنایی بیشتری داشته باشند. نمایشگاه عکس پاریس در تلاش است که در تمام رویداد‌های خود مشارکت بین فرهنگ های مختلف را پرورش دهد. نمایشگاه جایی است که چیزهایی که هریک از مارا منحصر به فرد می‌کند را به نمایش گذاشته و برای آن جشن می‌گیرد. این فرصت را از دست ندهید.

نمایشگاه عکس پاریس Paris  Photo
بزرگترین نمایشگاه بین المللی در زمینه هنر در سطح جهانی می باشد که به رسانه عکاسی اختصاص دارد که در ماه نوامبر روبروی برج ایفل در کاخ تاریخی Grand Palais(مکانی تاریخی، سالن نمایشگاهی و مجموعه موزه واقع در شانزلیزه فرانسه است) در قلب پاریس برگزار می گردد. این نمایشگاه از سال 1997 تاسیس شد و در سال 2002 توسط Reed  Exhibitions فرانسه خریداری شد. این نمایشگاه به ترویج و پرورش خلاقیت موجود در عکاسی و گالری ها، ناشران و هنرمندان می پردازد. این نمایشگاه بیش از 200 غرفه دار از سراسر جهان را گرد هم می آورد و به مجموعه داران و علاقه مندان، متنوع ترین و با کیفیت ترین طرح های عکاسی را ارائه می دهد. گالری های پیشرو، آثار هنری تاریخی و معاصر از استادان مدرن تا استعدادهای جوان را به نمایش می گذارند. ناشران تخصصی و فروشندگان کتاب های هنری، نسخه های منحصر به فرد و کمیاب و همچنین رونمایی کتاب با بسیاری از مشهورترین هنرمندان امروزی را ارائه می دهند. Paris Photo همچنین بینش دست اول و دسترسی به دنیـــای هنــر را در اختیــار بازدیدکنندگــان قرار می دهد. همچنین نمایشگاه ” در پاریس در جریان عکس پاریس ” برنامه ای است که شبکه ای متراکم از موسسات فرهنگی را در سراسر پاریس که شامل برخی از غنی ترین مجموعه های عکاسی از لحاظ تاریخی در جهان است دوباره متحد می کند. غرفه داران عکس پاریس توسط یک کمیته بین المللی متشکل از گالریست ها و ناشران مشهور مطابق با کیفیت و اصالت هر پروژه ارسال شده با توجه خاص به تنوع بیان در هر برنامه انتخاب می شوند. 
فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه 
  • عکس های پاریس: عکس پاریس توسط Ric Gadella (در پاریس، Artist Book International که اولین نمایشگاه بین المللی می باشد و منحصرا به کتاب های هنرمندان اختصاص دارد) ایجاد شده است. اولین نسخه در Carrousel du Louvre برگزار می شود که پذیرای 60 گالـــری از 12 کشــور می باشد. 
  • جوایز کتاب عکس در این نمایشگاه، بنیاد عکس پاریس را ایجاد می کند تا به کمک کتاب عکس در شرح دادن در زمینه تحول عکاسی احترام بگذارد. امروزه این جوایز به عنوان یک مرجع مهم برای هنرمندان و ناشران در سراسر جهان شناخته می شود.
  • برنامه نویسی شامل نمایشگاه های سرپرستی شده با موسسات مشهور دولتی و خصوصی، جوایز، گفتگو با متصدیان، هنرمندان، مجموعه داران، منتقدان و رویدادهای ویژه ای است که تاریخ منحصر به فرد رسانه ها را بررسی می کند. 
موضوعات نمایشگاه
 
 گالری ها
 ناشران تخصصی در زمینه هنرهای زیبای فرانسه و جهان 
عکس های پاریس
جوایز کتاب عکس

نمایشگاه عکس پاریس

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای فرانسه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی کشورفرانسه

در اروپای غربی نزدیک دریای مدیترانه کشوری قرار دارد که یکی از مهم‌ترین کشورهای تاریخ معاصر محسوب می‌شود. جمهوری فرانسه (در کنار مغرب و اسپانیا) جزو سه کشوری است که مرزهای سرزمینش به کرانه اقیانوس اطلس هم می‌رسد و با آفریقا ارتباط دارد. از نظر میزان وسعت هم، این کشور با داشتن ۶۴۰٬۶۷۹ کیلومترمربع مساحت، بزرگ‌ترین سرزمین اروپای غربی و سومین کشور بزرگ اروپایی محسوب می‌شود. کشور فرانسه با کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و همچنین کشور مغرب مرز مشترک خشکی دارد و به دلیل عبور کانال مانش از آن، فرانسه با انگلستان هم مرز دریایی پیدا کرده است.
با رسیدن عصر روشنگری و رونق و رواج علم، فرانسه نیز در کنار آلمان و انگلستان به یکی از مهم‌ترین قدرت‌های اروپایی تبدیل شد و نام آن بافرهنگ، هنر، علم، اقتصاد و سیاست معاصر گره خورد. همچنین مردم این کشور دارای یکی از باکیفیت‌ترین زندگی‌ها روی سطح زمین هستند و شاخص‌های سلامت همگانی، امید به زندگی، آزادی و توسعه انسانی در آنجا بسیار بالا است.

هتل های فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی