شهر برگزاری :پاریس        تاریخ برگزاری :20-23 APR-2024   

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه کتاب پاریس

نمایشگاه كتاب پاریس با حضور بیش از 23000 نويسنده ی بين المللی ، وبی شمار مصاحبه و کنفرانس با متخصصین و نویسندگان زمینه هاي مختلف ، اولین و مهم ترين محل ملاقات برجسته ترين نام های معاصر ادبیات است . اين نمایشگاه سالانه با دویست هزار بازدید کننده تمام ژانرها را در طی 33 سال گذشته پوشش داده است . دسته بندی های اين نمایشگاه شامل كتاب ، کتابخانه ، ادبیات ، شعر ، رمان ، هر ، كتاب های کمدی ، آموزشی ، و انتشارات م باشد . آن چه در اين نمایشگاه جديد است ، دسته بندي های محتوای انتشاراق های مختلف است . كتاب ها و آثار هر انتشارات به دسته بندی های مانند توریسم و سفر ، توشه هنر ، و آشپزی ، دانش و آموزش ، كتاب کود و كتب علمی می باشد . بناْراين ، باحضور دز اين نمایشگاه ، می توانید به راحتی به غرفه های دسترسی داشته باشید كه در که حیطه‌ی محتوای خاص قرار می گیرند و در آنجا از جلسات و رویدادهای مربوط به آن موضوع نيز بهره‌مند شوید هم جنين وارع كتاب بارين 16 – فراخوان را برای مسابقة ي سالانه آش اعلام كرده كه با حضور بهترین انتشارا ها می‌تواند به آثار نویسندگان جدیدی كه در اين مسابقه شركت می‌کنند نيز دسترسی داشته باشد.

نمایشگاه کتاب پاریس

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای فرانسه

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی کشورفرانسه

در اروپای غربی نزدیک دریای مدیترانه کشوری قرار دارد که یکی از مهم‌ترین کشورهای تاریخ معاصر محسوب می‌شود. جمهوری فرانسه (در کنار مغرب و اسپانیا) جزو سه کشوری است که مرزهای سرزمینش به کرانه اقیانوس اطلس هم می‌رسد و با آفریقا ارتباط دارد. از نظر میزان وسعت هم، این کشور با داشتن ۶۴۰٬۶۷۹ کیلومترمربع مساحت، بزرگ‌ترین سرزمین اروپای غربی و سومین کشور بزرگ اروپایی محسوب می‌شود. کشور فرانسه با کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، سوئیس، بلژیک، لوکزامبورگ و همچنین کشور مغرب مرز مشترک خشکی دارد و به دلیل عبور کانال مانش از آن، فرانسه با انگلستان هم مرز دریایی پیدا کرده است.

با رسیدن عصر روشنگری و رونق و رواج علم، فرانسه نیز در کنار آلمان و انگلستان به یکی از مهم‌ترین قدرت‌های اروپایی تبدیل شد و نام آن بافرهنگ، هنر، علم، اقتصاد و سیاست معاصر گره خورد. همچنین مردم این کشور دارای یکی از باکیفیت‌ترین زندگی‌ها روی سطح زمین هستند و شاخص‌های سلامت همگانی، امید به زندگی، آزادی و توسعه انسانی در آنجا بسیار بالا است.

هتل های فرانسه

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی