شهر برگزاری :ایتالیا-بلونیا      تاریخ برگزاری :13-16 June 2024       

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بسته بندی

Cosmoprof Worldwide Bologna یک رویداد 3 نمایشی است که هر کدام به صنایع و کانال های توزیع خاصی اختصاص دارد. برای اولین بار تمام سالن‌ها به طور همزمان، در شهر فلورانس ایتالیا به نمایش در می‌آید. این  رویداد را به عنوان تأثیرگذارترین رویداد جهانی می‌خوانند که به تمام جنبه های صنعت زیبایی، اختصاص داده شده است. این نمایشگاه بیش از 50 سال است که رویدادی برجسته بوده است و  نمایشگاه  میزبان شرکت ها و اپراتورهای خرده فروشی در بخش عطرسازی و آرایشی است. شما با شرکت در این نمایشگاه فرصت آن را دارید که صحنه‌ها و موقعیت‌های مهمی در صنعت لوازم آرایشی و زیبایی را مشاهده کنید. می‌توانید برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای تهیه و تولید محصولات جدید آشنا شوید.

نمایشگاه بین المللی لوازم آرایشی و بسته بندی

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای ایتالیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر بلونیا

 بولونیا (Bologna) که پایتخت منطقه امیلیا-رومانیا است  زمستان ها کاملا سرد و مرطوب هستند، در حالی که تابستان گرم و خشن است. دما متوسط ماهانه از 3 درجه سانتی گراد (37.5 درجه فارنهایت) در ماه ژانویه تا 24.5 درجه سانتی گراد (76 درجه فارنهایت) در ماه ژوئیه متفاوت است.

بارش باران در شهر بولونیا  متوسط . این مقدار در سال به 670 میلیمتر (26.4 اینچ) میرسد.  باران در طول سال به نسبت خوبی توزیع می شود، هرچند در فصل بهار و پاییز بارش های بیشتری نسبت زمستان و تابستان وجود دارد

بهترین زمان برای بازدید از بولونیا بهار و اوایل تابستان است، به خصوص از اواسط آوریل تا اواسط ماه ژوئن.

هتل های ایتالیا

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی