شهر برگزاری :آلمان-مونیخ 

  تاریخ برگزاری :February 16-19, 2024

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه مد،جواهرات لوازم آرایشی آلمان Inhorgenta Munich

نمایشگاه جواهرات مونیخ آلمان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه‌های جواهرات در اروپا است. این نمایشگاه سالانه برگزار می‌شود و به عنوان یک فرصت عالی برای طراحان، تولیدکنندگان و فروشندگان جواهرات از سراسر دنیا برای نمایش و فروش محصولات خود شناخته شده است.

در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند آخرین طرح‌ها و مدل‌های جواهرات را مشاهده کنند، با تولیدکنندگان و طراحان بین‌المللی در این حوزه آشنا شوند و به خرید محصولات با کیفیت و منحصر به فرد دست پیدا کنند.

بعلاوه، در این نمایشگاه همچنین کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و نمایش‌های مختلف درباره جواهرسازی و صنعت جواهرات برگزار می‌شود. نمایشگاه تجاری بین المللی مد،جواهرات لوازم آرایشی آلمان Inhorgenta Munich، سکویی پیشرو در اروپا در زمینه صنعت ساعت سازی، انواع جواهرات و ساخت و حکاکی های سنگ های قیمتی مختلفمی باشد و در شهر مونیخ کشور آلمان با حضور بیش از 1.000 غرفه دار از 40 کشور مختلف و 27.000 بازدیدکننده برگزار می گردد. برندهای معروف ساعت سازی سوئیس در سالن A1 برگزار می گردد. جایزه این نمایشگاه، امسال برای چهارمین بار اهدا می شود. هیئت داوران متشکل از کارشناسان این صنعت و صاحب نظران، 3 نفر فینالیست را در هر یک از 6 دسته انتخاب کردند که همه شرکت کنندگان مشتاقانه منتظر دریافت این جایزه هستند. همچنین جوایز سال 2022 در مقوله های متنوع از جمله جواهرات مد و بهترین جواهرات، طراح سال ، تازه واردین سال در زمینه طراحی، طراحی ساعت، خرده فروشی نسل بعدی، جایزه انتخاب خرده فروشان در زمینه های بهترین قطعه جواهر و بهترین ساعت به شرکت کنندگان داده می شود. از مزایای این نمایشگاه تعامل غرفه داران و بازدیدکنندگان با سرمایه داران این صنعت و طراحان جواهرات، طلاسازها و نقره سازها می باشد. همچنین معرفی آخرین و به روزترین برندهای تجاری در زمینه های فوق از دیگر مزایای این نمایشگاه بین المللی می باشد.

آشنایی با طراحان جواهرات

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به جواهرات علاقه دارید حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که یک جواهر و یا الماس را مشاهده کنید و علاقه مند باشید که بدانید چه کسی این جواهرات را طراحی کرده است و یا این که این جواهرات توسط چه برندی ساخته شده اند و بیشتر درباره این برند اطلاعات بدست بیاورید. نمایشگاه مد و جواهرات مونیخ می تواند فرصت بسیار مناسبی برای شما باشد تا بتوانید با شرکت در آن با طراحانی که بهترین جواهرات دنیا را طراحی می کنند آشنا شوید و بتوانید با برندهای سازنده این جواهرات نیز ارتباط مستقیم برقرار کنید و در صورت تمایل و علاقه به این حوزه بتوانید با آنها همکاری هایی را صورت دهید.

INHORGENTA

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا آلمان

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

چه محصولاتی در این نمایشگاه عرضه می شوند؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است تا به اینجای کار برای شما پیش آمده باشد این است که با شرکت در این نمایشگاه چه محصولاتی را می توان مشاهده کرد و در واقع چه محصولاتی در نمایشگاه مد و جواهرات شهر مونیخ عرضه می شود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که شما می توانید در این نمایشگاه پوشاک مختلف زنانه، مردانه و بچگانه روز دنیا را مشاهده کنید و با جدیدترین های این حوزه آشنا شوید، می توانید انواع لوازم تزئینی را مشاهده کنید و با نحوه بسته بندی کادوهای مختلف آشنا شوید، سبک ها و طراحی های مد روز دنیا در این نمایشگاه معمولا عرضه می شوند و یکی از جذاب ترین بخش های نمایشگاه مد و جواهرات مونیخ را تشکیل می دهند، پوشاک و لوازمی که در حوزه عروس و مراسم عروسی مورد استفاده قرار می گیرند نیز معمولا از جمله محبوب ترین بخش های این نمایشگاه هستند و در پایان تمامی جواهرات روز دنیا که در ساله تولید می شوند برای اولین بار در این نمایشگاه به عرصه نمایش گذاشته می شوند.

موضوعات نمایشگاه

ساعتهای مچی و دیواری،
طلا، جواهر، نقره، مروارید و تجهیزات ساخت جواهرات، مد،
پوشاک و لباس، لوازم و پوشاک عروسی،
محصولات آرایشی و زیبایی،
جواهرات و سنگهای قیمتی، صنایع دستی و هدایا،
لوازم تزئین و بسته بندی

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی