شهر برگزاری : انگلستان- لندن

 تاریخ برگزاری : ٢٠٢٤ JULY ١٦ – ۱۸

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمایشگاه پوشاک ، منسوجات و لوازم آرایشی بهداشتی پیور لندن (Pure London)

نمایشگاه پوشاک منسوجات و لوازم آرایشی بهداشتی پیور لندن (Pure London) پویاترین فضای تجاری مد و کفش در انگلستان است که در آن بیش از ۸۰۰ ، برند طراحان نو ظهور و پیشروهای این بازار حضور خواهند داشت. این نمایشگاه یک رویداد مد منحصر به فرد برای زنان از سرتاسر انگلستان می باشد. نمایشگاه Pure London
الهام گرفته از نمایشگاه تجاری مد لندن روابط خرید را برای شما تامین می کند و نمایشگاه Pure London رویداد پیشرو مد در انگلستان میباشد.
تمرکز این نمایشگاه بر روی خلاقیت، نوآوری های ارائه شده، برندهای جوان ,  و طراحان جوان است. این نمایشگاه محصولات از قبیل پوشاک و ،لباس محصولات آرایشی و زیبایی، هدایا و صنایع دستی نساجی صنایع پارچه و دوخت را نیز ارایه میدهد. فستیوال پر انرژی مد در این رویداد نه تنها ملزومات تجارت شما را فراهم می‌کند بلکه یک مکان الهام بخش پر شور و سرگرم کننده برای ملاقات با همکاران میباشد.
نمایشگاه Pure London یک نمایشگاه تجاری ثبت سفارش میباشد که بیش از ۸۲ درصد بازدید کنندگان آن یا مستقیما مسئولند یا در تصمیمات خرید تاثیر گذارند.
۵۲ درصد بازدید کنندگان حاضرند که بیش از یک چهارم بودجه سالانه خود را برای برندهایی که در Pure London می بینند خرج کنند به عنوان بزرگترین مجموعه لباسهای زنانه لوازم و کفش برند بوتیک شما به طور تضمینی از میان بوتیک های مستقل، مغازه ها و تجارت های متنوع و تجارت های آنلاین شناخته و مورد توجه قرار می گیرد.  این کمپین اشتغال و تجارت چند منظوره ی برتر بستر جدیدی برای دیده شدن از طریق رسانه اجتماعی و دیجیتالی ارایه خواهد داد که مخاطبان مشتاق و سرمایه دار قبل و بعد از نمایشگاه را به خود جذب می کند.
نمایشگاه Pure London رویداد پیشرو مد در انگلستان میباشد خریداران سطح بالای مد از فروشگاه های مستقل و فروشگاهها چند بخش و خرده فروشان الکترونیک نه تنها برای یافتن برندها بلکه برای سفارش دادن در هر فصل شرکت می کنند. این اینفوگرافیک ها با استفاده از داده های جمع شده توسط فرم پیش ثبت نام بازدید کنندگان تولید شده است.
بخش های مختلف Pure London
. Pure Premium بخش طراحان مشتاق مارک‌های متمایز و مجموعه های پخشی . Pure Allure مد روزمره شیک و لباس مناسبتی . Pure Spirit سبک‌های قدیمی و پوشش خیابانی . Pure Aspire مجموعه های زنانه مدرن ادغام شده با لباس کار برندهای مختلف از کفش ها Pure Footwear •
بازدید کنندگان Pure London عبارتند از:
. خریداران با نفوذ
. مراکز خرید
. سازمان ها و توزیع کنندگان
. فروشگاه های چند برند
. خرده فروشان آنلاین
نمایشگاه Pure London یک نمایشگاه تجاری ثبت سفارش میباشد که بیش از ۸۲ درصد بازدید کنندگان آن یا مستقیما مسئولند یا در تصمیمات خرید تاثیر گذارند.
۵۲ درصد بازدید کنندگان حاضرند که بیش از یک چهارم بودجه سالانه خود را برای برندهایی که در Pure London می بینند. خرج کنند به عنوان بزرگترین مجموعه لباسهای زنانه لوازم و کفش برند بوتیک شما به طور تضمینی از میان بوتیکهای مستقل مغازه ها و تجارت های متنوع و تجارت های آنلاین شناخته و مورد توجه قرار می
گیرد.
این کمپین اشتغال و تجارت چند منظوره ی برتر بستر جدیدی برای دیده شدن از طریق رسانه اجتماعی و دیجیتالی ارایه خواهد داد که مخاطبان مشتاق و سرمایه دار قبل و بعد از نمایشگاه را به خود جذب می کند.
ملاقات با خریداران قدرتمند مد
نمایشگاه Pure London رویداد پیشرو مد در انگلستان میباشد خریداران سطح بالای مد از فروشگاه های مستقل و فروشگاهها چند بخش و خرده فروشان الکترونیک نه تنها برای یافتن برندها بلکه برای سفارش دادن در هر فصل شرکت می کنند.
بخش های مختلف Pure London:
  • Pure Premium: بخش طراحان مشتاق، مارک های متمایز و مجموعه های پخشی
  • Pure Allure: مد روزمره شیک و لباس مناسبتی.
  • Pure Spirit: سبک های قدیمی و پوشش خیابانی.
  • Pure Aspire: مجموعه های زنانه مدرن، ادغام شده با لباس کار
  • Pure Footwear: برند های مختلف از کفش ها

نمایشگاه پوشاک ، منسوجات و لوازم آرایشی بهداشتی پیور لندن (Pure London)

خدمات تور نمایشگاهی

ویزا لندن

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

مروارید تورک پارس شرکت خدمات مسافرتی و گرد شکری

تور 1 روزه انگلستان (۵) شب (لندن) هتل ۴ ستاره

ترکیش – ٢٤ الى ٢٩ تير ١٤٠٣

تور 1 روزه انگلستان (۵) شب (لندن) هتل ۵ ستاره

ترکیش- ٢٤ الى ٢٩ تير ١٤٠٣

آخرین مهلت ثبت نام ۱ خرداد ۱۴۰۳

هزینه وقت و ویزا در پکیج محاسبه گردیده است.

همکاری ویژه با گروهها انجمن ها و اصناف

خدمات اخذ ویزای تجاری بلند مدت بلیط رفت و برگشت اقامت در هتلهای چهار و پنج ستاره با صبحانه ، کارت نمایشگاه، ترانسفر نمایشگاهی و فرودگاهی گشت و بازدید جاذبه های توریستی بیمه نامه درمانی مسافرتی (۱۵روزه) و لیدرهای فارسی زبان

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی