شهر برگزاری : مادرید- اسپانیا   تاریخ برگزاری :      21-23 شهریور 1402          SEP-2023 12-14 

Days
Hours
Minutes
Seconds

کنگره بین المللی تحرک پایدار

فراخوان جهانی تحرک چیست؟

این تنها رویداد بین‌المللی در زمینه‌ی تحرک پایدار افراد و کالاهاست که همه صنایع و ذینفعان را بهم متصل می‌کند. هدف از ایجاد چنین رویدادی ایجاد تجربیات، شبکه‌سازی، شوراهای شهر، نهادها، ادارات و سایرسازمان‌ها می‌باشد. این رویداد آینده را تعریف می‌کند و شما با شرکت در این رویداد می‌توانید خلاصه‌ی از آیند خود داشته و جایگاه آینده‌ی خود را پیشاپیش بسازید. رویداد بین‌المللی در زمینه‌ی تحرک پایدار یکی از امیدوارکننده‌ترین های رویداد‌ها در کشور اسپانیا، شهر مادرید است.

خدمات تور نمایشگاه کنگره بین‌المللی تحرک پایدار

ویزای اسپانیا

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

معرفی شهر مادرید

شهر مادرید، شهر موسیقی، شب‌های روشن، فوتبال و موزه‌هاست. مادرید، پایتخت ماتادورها، یکی از زیباترین شهرهای اروپا و جهان است. این شهر مرکز فرهنگ، تجارت و توسعه اجتماعی اسپانیا است. شهر مادرید درست در مرکز اسپانیا قرار دارد و در همسایگی شهر زاراگوزا است.

مادرید، شهری زنده و پر جنب و جوش که هم استانداردهای اروپای غربی را دارد و هم دارای فرهنگ غنی، هنر معماری و زندگی شبانه فوق‌العاده است. از آنجایی که مادرید پایتخت اسپانیا است؛ مقر اصلی دولت، وزارتخانه ها، موسسات، سازمانها و نهادهای دولتی است. مساحت شهر مادرید ۶۰۴ کیلومتر مربع است. این شهر پس از لندن و برلین سومین شهر بزرگ اتحادیه اروپا است. جمعیت بزرگ‌ترین شهر اسپانیا در حدود ۳٫۳ میلیون نفر است.

هتل های نزدیک کنگره مادرید

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی