نمایشگاه صنعت ساخت و ساز
تور های اروپایی با تورک تراول

7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم

در کمتر صنعتی شاهد تنوع و گوناگونی مانند صعنت ساخت و ساز میباشیم. این تنوع در نمایشگاه های مرتبط به صنعت ساخت و ساز نمود پیدا می کند. بخش هایی نظیر معماری، ماشین آلات ساخت، مواد، ساختمان، تکنولوژی، طراحی داخلی، ساخت و ساز مقاوم و فاضلاب دارای نمایشگاه های جداگانه در صنعت ساخت و ساز می باشند.

همانند موضوعات خاصی مانند تکنولوژی، ماشین آلات و مواد، موضوعات پیشرو مانند بهره انرژی و پایداری نیز دارای درخواست های بیشماری است، در حالی که دیجیتالی شدن یک فاکتور مهم در صنعت ساخت و ساز محسوب میشود.

تکنولوژی خانه های هوشمند و مدل سازی اطلاعات ساختمانی ورد زبان هر کسی است.به علاوه، بخش های فرعی مانند محوطه سازی و باغبانی، زیبایی و نماسازی ساختمان، نورپردازی، کارهای تکمیلی هستند که در نمایشگاه های صنعت ساخت و ساز به نمایش گذاشته میشود.

به دلیل متنوع بودن  نمایشگاه های ساخت و ساز، ما نمایشگاه های  آلمان در زمینه ساخت و ساز برگزار می شود را نوشته ایم.

نمایشگاه نور+ساختمان فرانکفورت-نمایشگاه پیشرو در بخش تکنولوژی خدمات نورپردازی و ساختمان

این نمایشگاه هر دوسال در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می گردد. آخرین بار 2700 غرفه دار از 55 کشور جهان آخرین محصولات و نوآوری های خودشان را در صنعت نور، الکترونیک، اتومایسون خانگی و ساختمان، زمینه های نرم افزاری و بخش ساخت در رویداد جهانی نور+ساختمان ارائه دادند.  

نمونه محصولات با رنج گسترده ای از طراحی نور در استایل های مختلف تا لامپ ها و روشنایی های تکنیکی در گونه های مختلف ، مناسب هر دستگاهی، همراه با گستره‌ی وسیعی از اجزا و لوازم جانبی مانند نورپردازی بیرونی و خیابانی ارائه می شوند. این ویژگی ها باعث میشود نمایشگاه فرانفکورت به بزرگترین رویداد برای نورپردازی تبدیل شود و یک مرکز برای ارتباط معماران، برنامه ریزان، افراد فعال در حوزه الکترونیک، خرده فروشان و پیمانکاران ساختمان از سراسر جهان باشد.

به دلیل حضور بازدید گنندگان فراوان که تعداد آنها پنجاه درصد نسبت به کل بازدیدکنندگان نمایشگاه های صنعت ساخت و ساز می شود، این نمایشگاه به بزرگترین نمایشگاه ساخت و ساز جهان معروف شده است.

زمان برگزاری: 8ام الی 13 ام مارس سال 2020

 

نمایشگاه HOLZ-HANDWERK   و FENSTERBAU FRONTALE نمایشگاه دوگانه نورمبرگ

نمایشگاه FENSTERBAU FRONTALE در بخش پنجره، در و نما فعال است و نمایشگاه HOLZ-HANDWERK در بخش نجاری در نورمبرگ و در یک مکان مشترک برگزار می شوند. این نمایشگاه دوتایی بخش هایی مانند مهندسی، تکنولوژی اتوماسیون، مبلمان و لوازم مبلمان را پوشش میدهد.

به عنوان یک نمایشگاه تخصصی که شامل تکنولوژی مهندسی نور و محصولات برای ساخت و صنعت و نجاری برگزار می شود، نمایشگاه HOLZ-HANDWERK یکی از مهمترین نمایشگاه های نحاری و ساخت مبلمان اروپا محسوب میشود. گسترده وسیع محصولات، آخرین مدها و نوآوری های صنعت چوب شامل اره ها، دستگاه های شن و ماسه، ماشین های نجاری و سیستم های استخراج را به نمایش می گذارند.

نمایشگاه FENSTERBAU FRONTALE یک نمایشگاه جهانی برای در، پنجره و نما می باشد.

بیش از یکصدوده هزار بازدید کننده و 1329 غرفه دار از 42 کشور، نشان دهنده اینست که یک نمایشگاه برجسته در صنعت ساخت و ساز محسوب میشود.

زمان برگزاری: 18ام الی 21 ام مارس سال 2020

نمایشگاه IFH/Intherm در نورمبرگ-نمایشگاه تجاری در فاضلاب، گرمایش، تهویه هوا و انرژی های تجدید پذیر

نمایشگاهی با وسعت ده زمین فوتبال، نمایشگاه IFH/Intherm بازه گسترده ای از راه حل های عملی تا محصولات نوآورانه و خدمات لوله کشی، گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، انرژی های تجدید پذیر را ارائه می دهد. این نمایشگاه، یک نمایشگاه عالی برای بازرگانان، مشاوران انرژی، متخصصین امر ساخت و معمارانی است که در تلاشند آخرین مدها و محصولات و مزایای فرصت های شبکه ای بهره منده بشوند، می باشد.

این نمایشگاه هر دوسال در مرکز نمایشگاهی فرانکفورت برگزار می گردد.

زمان برگزاری: 21ام الی 24 ام آوریل سال 2020

نمایشگاه IFAT مونیخ- پیشرو در زمینه تکنولوژی های زیست محیطی

تکنولوژی زیست محیطی راه و استراتژی برای تمامی بخش های صنعت ساخت و ساز که بر روی محیط زیست تأثیر گذار است، فراهم می آورد. در یک رویداد جهانی برای منابع آبی، فاضلاب، دفع زباله و مواد خام که 3305 غرفه دار در آن شرکت میکنند، تکنولوژی های آینده و نوآوری های استراتژی و راهبردهای متناسب با نیازهای خاص بازار ارائه می شود.

زمان برگزاری: 4ام الی 8 ام مِی سال 2020

نمایشگاه GaLaBau در نورمبرگ-نمایشگاه پیشرو در فضای سبز شهری و فضاهای باز

نمایشگاه GaLaBau که هر دو سال در نورمبرگ برگزار می شود، یکی از مهم ترین رویدادهای تخصصی برای بخش فضای سبز و باغبانی در اروپا محسوب میشود. این نمایشگاه بین المللی سردمدار فراهم نمودن اطلاعات در مورد مدهای برنامه ریزی، ساختمان و نگهداری از گیاهان است.

در آخرین نمایشگاه GaLaBau برگزار شده، 1253 غرفه دار در این نمایشگاه شرکت کرده اند، 14 سالن برای اولین بار اشغال شد و بیش از هفتاد هزار بازدیدگنندگان از این نمایشگاه چهار روزه بازدید کردند.

زمان برگزاری: 16 الی 19 ام مِی سال 2020

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی