تاثیر استفاده از لینکدین
تور های اروپایی با تورک تراول

تأثیر لینکدین بر افزایش شناسایی غرفه خود در نمایشگاه

آیا از تمایل حرفه‌ای‌ها برای شناساندن غرفه‌ی خود در تور های نمایشگاه‌هی از طریق لینکدین آگاهی دارید؟ آیا می‌دانید که آنها قرارهای خود قبل از شروع تور نمایشگاه ترتیب می‌دهند؟

زیرا لینکدین پیچیده نیست. رویکرد ساده و راحت لینکدین به تجار کمک می‌کند تا بر روی موقعیت مناسب برندها و افراد شاغل در تجارت تمرکز کنند.

اگر تاکنون یک استراتژی محکم برای ترقی دادن بازده سرمایه‌گذاری غرفه‌ی نمایشگاهی خود طراحی نکرده‌اید ، شما به بازنگری در برنامه بازاریابی خود نیاز دارید.

در این مقاله، بهترین شیوه‌های مطرح شدن در لینکدین هنگام برپایی تورهای نمایشگاهی را به‌طور مختصر بررسی می‌کنیم. شیوه‌هایی که به شما کمک خواهد کرد که قرارهای ملاقات‌های بیشتری را پیش‌از نمایشگاه ترتیب دهید، بازدید‌های فراوانی در نمایشگاه داشته باشید، به‌گونه‌ای که به عنوان نقش اول نمایشگاه در بیایید و اعتبار بالایی پس‌از نمایشگاه بدست آورید.

مشارکت خود را در تورهای نمایشگاهی به‌طور شفاف بیان کنید.   

در ابتدا، اعلام مشارکت در نمایشگاه مهم است، اما کی و چگونه آن را اعلام کنید، تأثیر شگرفی در آماده‌سازی پیش‌از نمایشگاهی شبکه‌های اجتماعی و شناخته شدن غرفه‌ی شما دارد.

به‌طور ایده‌آل، اعلام مشارکت در نمایشگاه باید سه ماه پیش از شروع تور نمایشگاه انجام بشود. این کار را می‌توان حتی قبل از انجام برنامه‌های بازاریابی انجام دهید.

چگونه اعلام کنیم؟ به‌راحتی از سرتیترهای لینکدین خود برای اعلام مشارکت استفاده نمایید. چرا صفحه لینکدین خود را تبدیل به پرچمدار روز خاص نمی‌کنید.

به عکس زیر توجه کنید. اعلام حضور و آدرس محل غرفه در نمایشگاهی خاص.

لینکدین

به دنبال شرکت‌ها و چشم‌اندازها باشید.

گروه‌های رخدادی لینکدین (Event-based LinkedIn) برای تمامی مقاصد هستند. اغلب برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها این گروه‌ها را ایجاد می‌کنند. بنابراین، غرفه‌دارها می‌توانند آمادگی شبکه‌ای و بازاریابی خود را آغاز کنند.

در ابتدا، لازم است بدانید که آیا رخداد شما در گروه‌های لینکدین لیست شده است؟ اگر لیست شده باشید، شما به طلا رسیده‌اید. بدست آوردن آخرین بروزرسانی‌های بسیار سادست. وقتی گروه مربوطه خودتان را یافتید، تعداد اعضای این گروه خواهید دانست. این اعضا، جامعه هدف شما برای شناساندن بروزرسانی‌های مشارکت نمایشگاهیتان است. بروزرسانی‌هایی مانند تاریخ و زمان نمایشگاه، مکان غرفه.

پیدا کردن گروه‌ها سادست. نام رخداد را با تاریخ و بدون تاریخ جستجو کنید. اگر با تاریخ جستجو کنید، پست‌های اخیر و بدون تاریخ جستجو کنید، پست‌های محبوب به نمایش در می‌آیند.

دنبال کردن هشتگ‌های رسمی نمایشگاه نیز به شما کمک می‌کند که در مورد رخداد، و پروفایل افرادی که در مورد نمایشگاه پست می‌گذارند را بیابید. با دنبال کردن این پروفایل‌ها به پروفایل‌های تجاری مربوطه دست می‌یابید.

الان زمان بهره‌برداری حداکثری از لیست شرکت کنندگان است. بفهمید که شرکت کنندگان کدام رخداد را در لینکدین باید هدف‌گذاری کنید. بوسیله نام و پروفایلشان در لینکدین،. هنگامی که متوجه شدید که چشم‌اندازی از شما یا شرکت آنها در حال پست‌گذاری است، به سرعت تعامل کنید و خود را نشان بدهید. ولی مطمئن باشید که تعامل ارزشمندی انجام دهید. چشم‌انداز که اخیرا پست شده است، بهترین مکان شروع تعامل است. 

 

نابغه شرکت در بحث‌های گروهی باشید.

هر چه زودتر باید عضو گروه‌های مربوطه به نمایشگاه باشید. اما اگر برنامه‌ریزی محکمی دارید، حداقل سه الی چهار ماه قبل از شروع رخداد شروع کنید. اگر دیر بجنبید، دیگر شانسی برای دیده شدن ندارید. پس سریعا دست به کار بشوید.

بعد از اینکه عضوی از این گروه‌ها شدید، با سوال مهم و ارزشمندی روبرو می‌شوید.
“دقیقا چه کاری باید در این گروه‌ها بکنم؟”

در مورد مباحث روز صنعت نظر بدهید، در مورد مسأله به خصوصی در نمایشگاه سال گذشته ابراز نظر کنید یا یک کامنت ارزشمند در مورد بحثی که در حال انجام است، بگذارید.

از فرصتی که دارید بهترین استفاده برای شناساندن خود بکنید. کامنت‌های درستی بر روی مطالب مطرح شده در گروه بگذارید. هدفتان فقط گروه‌هایی با تعداد اعضای زیاد نباشید. گروه‌های کوچک، مادامی که فعال هستند، هدف مناسبی به شمار می‌روند.

هفته‌ای یکبار مطالب تولیدی خود که برای غرفه‌ی نمایشگاهتان درست کرده‌اید را در گروه به اشتراک بگذارید.

ارسال ایمیل

فرستادن پیام‌های مستقیم سرد آخرین راهکار شماست. یک پیام منحصربفرد مستقیم به تمامی ارتباطات خود بفرستید و خاطر نشان کنید که چرا انتظار دارید آنها از غرفه شما بازدید کنند.

هرچند، که راه کاربردی‌تر آن فرستادن این پیام‌های شخصی‌سازی شده بوسیله ایمیل به رابط‌های اصلیتان است.

بدین ترتیب شما گروه آماده‌سازی و شبکه‌سازی خودتان را قبل‌از رخداد ایجاد کرده‌اید. یک بازی برد-برد.

توجه داشته باشید که محتوای زیر در متن ایمیل‌های شما وجود نداشته باشید.

صبحت‌هایی مبنی بر متقاعد کردن دیگران برای خرید از شما

ایده‌های گنگ بجای اینکه مخصوص باشید.

ایمیل‌های قالب‌بندی شده رایج.

تولید محتوای ارزشمند و ارتقای آن

همانند دیگر غرفه‌داران، احتیاج است که محتوای مرتبط با تجارت خود تولید کنید و آن را در صحفه لینکدین خود به اشتراک بگذارید.

پست‌هایی در مورد مباحث روز صنعت تولید کنید یا یک پست ساده در مورد دلیل موفیت‌آمیز بودن رخداد سال گذشته بنویسید. اخبار نمایشگاه در حین برگزاری رخداد و دستاوردهای موفقیت‌آمیزتان را نیز می‌توانید به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که خوانندگانتان یا چشم‌اندازهایتان بیشترین توجه را به خود بگیرد.

از محتوای ویدئویی در حین نمایشگاه یا بعد از آن غافل نشوید. تیزرها، مصاحبه با مدیرعامل و ویدئو‌های توصیفات مشتری‌های کلیدی سال گذشته خود را به اشتراک بگذارید.   

از تیم آنلاین خود بخواهید، هر آنچه را که تولید کرده‌اید را لایک کنند، کامنت و به اشتراک بگذارند. بنا به الگوریتم لینکدین، سرعت اولیه پست، می‌تواند آن فراگیر کند. که مطمئنا تأثیر شگرفی ایجاد خواهد کرد.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی