نمایشگاه های صنعت غذایی
تور های نمایشگاهی با تورک تراول

معرفی برترین نمایشگاه های صنعت غذایی

نمایشگاه های مواد غذایی و نوشیدنی رویداد بسیار مهم در تجارت امروزه است.

این نمایشگاه ها به جمع آوری صنایع، اشتراک گذاری نوآوری های جدید، جلسات آموزش و تسهیلات شبکه ها کمک می کند.

ما برای شما لیستی از برترین نمایشگاه های صنعت غذایی که در تور اروپا و آمریکا و کلا در تور نمایشگاهی می توانید دیدن کنید آماده کرده ایم.

    نمایشگاه غذا و نوشیدنی آمریکا American Food Fair

این نمایشگاه فرصتی برای نمایش، نو آوری و نمونه برداری از غذا ها و نوشیدنی ها از سراسر دنیا با سلیقه آمریکایی است.

این نمایشگاه هرساله در میامی فلوریدا برگزلر می شود.

American Food Fair

Digest Smarts

Future Smarts یک رویداد یک روزه است که توسط Zenith Global و Beverage Digest ساخته شده است. این رویداد مهمترین تحولات یک سال گذشته و نقشه راه برای روندهای نوظهور و دسترسی به فرصت های شبکه معنادار با متخصصانی از تولید ، بازاریابی ، مالی ، سرمایه گذاری ، زنجیره تأمین ، توزیع و موارد دیگر  را به شرکت کنندگان نشان می دهد.

Digest Smarts

 

BevNET Live

BevNET Live کنفرانس تجاری پیشرو در صنعت نوشیدنی است و سالی دو بار در نیویورک ، و سانتا مونیکا ، کالیفرنیا برگزار می شود. شرکت های نوشیدنی ، سرمایه گذاران ، خرده‌فروشان و تأمین‌کنندگان همگی برای ایجاد ارتباطات مهم تجاری در این نمایشگاه حضور دارند.

BevNET Live Leading Beverage Trade Conference

United Fresh Convention

این کنوانسیون United Fresh توسط انجمن تولید کنندگان یونایتد تازه تأسیس شده است. این نمایشگاه خلاق ترین کالاهای تولیدی جدید و روندهای غذای تازه ، ابزارها و فن آوری های پیشرفته ، جلسات کنفرانس تقویت کننده تجارت و موارد دیگر را به نمایش می گذارد.

united-fresh

HOTELEX Shanghai

HOTELEX شانگهای تمام لوازم و مواد غذایی از تامین تجهیزات پذیرایی ، وسایل آشپزخانه ، مواد غذایی و آشامیدنی ، نانوایی و بستنی ، قهوه و چای ، شراب و ادویه جات ترشی جات ،را بر می گیرد.

این نمایشگاه به عنوان جهانی ترین رویداد در چین با بیش از 26 سال سابقه ، تقریباً 2500 غرفه دارد ، 146.267 بیننده و 5،135 خریدار از خارج از کشور را به خود جلب می کند و تجربه ای باورنکردنی برای منابع ، کسب و تجارت در صنعت را رقم می زند.

این نمایشگاه شانگهای علاوه بر این میزبان ۳۰ مناسبت  فوق العاده معروف است ،که می توان به عناوین بارستیا ، رقابت های آشپزی ، آماده سازی رقابت ها ، نمایش های یکنواخت و رقابت های صنایع دستی سفره اشاره کرد.

Shanghai-Hotelex

نمایشگاه آنگا Anga Exhibition 

انگا بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه بین المللی در صنعت غذایی در جهان است.

این نمایشگاه از وسعت بالایی برخوردار است و از غرفه‌های مختلفی درزمینه های متنوعی تشکیل شده است که تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان این غرفه‌ها را اداره می‌کنند. این نمایشگاه که در کلن آلمان برگزار می‌شود میزبان افراد خاصی است که در این زمینه در حال فعالیت می‌باشند. مدیر عامل و مسئولین شرکت‌های مواد غذایی تا تولیدکنندگان و خرده‌فروشان در این زمینه ازجمله کسانی هستند که امکان حضورشان در این نمایشگاه فراهم‌شده است. در این نمایشگاه شما با غذاهای منجمد و باکیفیت، نمایشگاه لبنیات و گوشت و دیگر موارد روبه‌رو خواهید شد.

این نمایشگاه هر ساله در تاریخ ۹ تا ۱۳اکتب در شهر کلن کشور آلمان برگزار میشود.

Anga Exhibition

نمایشگاه مواد غذایی میلان ایتالیا (TUTTOFOOD)

این نمایشگاه یکی از ایده آل ترین نمایشگاه های تجاری جهان در زمینه مواد غذایی و نوشیدنی اروپاست که بهترین محصولات را به بازارهای منطقه ای و جهانی عرضه می کند. این تنها نمایشگاه تجاری صنعت ایتالیاست که به معنای واقعی کلمه بین المللی بوده و به نیازهای شرکت های دنبال کننده بازار ایتالیا و شرکت های صادرکننده می پردازد. نمایشگاه مواد غذایی میلان، نمایشگاهی کارآمد برای تست ایده ها و تجارب خلاقانه است و بازدیدکنندگان در آن امکان مشاهده و بازدید تخصصی محصولات را خواهد داشت و می توانند روند بازار را تحلیل کنند. این رویداد سریع ترین رشد ممکن را در بین نمایشگاه های تجاری اروپا داشته و فرصت های تجاری مهمی را برای خریداران داخلی و بین المللی فراهم می کند. کارگاه ها، سمینارها، کنفرانس ها و نشست های مختلفی در نمایشگاه مواد غذایی میلان برگزار می شود.

اگر دنبال کسب تجربه و بالا بردن اطلاعات و خرید در صنعت غذایی هستید این لیست می تواند به شما در انتخاب نمایشگاه ها کمک کند.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی