برترین هتل های توکیو

برترین هتل های توکیو

اگر شما می خواهید به شهر شکوفه های گیلاس سفر کنید و اقامتی لوکس داشته باشید با ما در این مقاله همراه باشید تا برترین هتل های توکیو و هر آنچه نیاز است شما بدانید را به شما بگوییم.

در توکیو شما می توانید انواع هتل ها را پیدا کنید. هتل هایی که ترکیبی از سبک سنتی و مدرنیته می باشد. وقتی اسم ژاپن می آید، ما رابه یاد سامورایی ها، گیلاس و آداب و رسوم سنتیشان می اندازد. توکیو پایتخت این کشور پیشرفته هر ساله میزبان بسیاری از گردشگران آسیای شرقی می باشد. گردشگرانی که هر ساله به منظور آشنایی با فرهنگ و رسوم باستانی ژاپن و بازدید هر مناظر دیدنی آن وارد این کشور می شوند.

1 .هتل پارک حیات توکیو | Park Hyatt Tokyo

هتل پارک حیات توکیو یکی از هتل های 5 ستاره در شهر توکیو می باشد. وقتی شما در این هتل اقامت دارید، به راحتی می توانید منظره کوه فیجی را مشاهده کنید. این هتل در مرکز تجاری این شهر قرار دارد و نه تنها برای افرادی که سفر کاری به توکیو دارند مناسب است بلکه برای گردشگران معمولی هم شروع خوبی است. این هتل دارای اتاق های متفاوتی است. اتاق هایی بزرگ و دلواز برای خانواده های پر جمعیت تا اتاق های کوچک و دو تخته مخصوص زوج های جوان. انواع صبحانه هایی که شما می شناسید در میز صبحانه وجود دارد، از صبحانه های فرانسوی و ایتالیایی تا انواع پنیرها و آبمیوه ها در این میز وجود دارد.

2 .هتل کپیتال توکیو | The Capitol Hotel

هتل کپیتال توکیو یکی از هتل 5 ستاره و لوکس می باشد که معماری آن برگرفته از معماری سنتی ژاپن است. این معماری و طراحی نه تنها در داخل این موجوعه قابل رویت است بلکه در حیاط و باغ آن هم میتوانید سبک معماری ژاپنی و درخت های آن را مشاهده کنید. ساکنان این هتل می توانند به خط 4 مترو بروند و از جا به راحتی به نقاط مختلف شهر سفر کنند. اتاق های این هتل ترکیبی از مدرنیته و معماری سنتی است. اگر شما در طبقات بالای این هتل اقامت داشته باشید یک نمای پاناروما از شهر خواهید داشت. این هتل دارای 3 رستوران متفاوت می باشد. در هر کدام از این رستوران ها غذاهای ژاپنی، آسیایی و غربی تهیه می شود که می توانید هر روز یکی از آن ها را امتحان کنید.

3 .هتل ایمپریال توکیو | Imperial Hotel Tokyo

هتل ایمپریال توکیو یکی از مجلل ترین و لوکس ترین هتل های ژاپن می باشد که در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است. این هتل که تاریخی طولانی دارد، کار خود را از سال 1890 با ارائه بهرین خدمات شروع کرد. اتاق های این هتل دارای طراحی مدرن و چشم نواز می باشد. پنجره هایی بزرگ در هر اتاق باعث شده است تا نمایی خوبی از شهر داشته باشید. هر غذایی که شما به دنبال آن می باشید از غذا های آسیایی تا اروپایی و آمریکایی در این هتل پیدا می باشد. این هتل دارای 13 رستوران و تنوع بی نظیری از منو ها می باشد که قدرت انتخاب را برای سفارش غذا از شما می گیرد. همچنین در این هتل یک مرکز سلامتی و اسپا وجود دارد.

  1. هتل پالاس توکیو | Palas Hotel Tokyo

هتل پالاس توکیو دقیقا در مرکز تجاری Marunouchi  واقع شده است که هتلی مجلل و لوکس می باشد. معماری هتل پالاس از ادغام معماری سنتی با مدرن می باشد که فضای جالب را خلق می کند. این معماری از ورودی های هتل با درخت های زیبای مینیاتوری شروع می شود. اتاق های این هتل با ظرافت و دقت طراحی شده است و می تواند هر گروهی از مسافران با هر نیتی که دارند در خود جای دهند. تمام امکانات رفاهی ماننده اینترنت، تلویزیون و حمام های مجلل در این اتاق ها وجود دارد. این هتل دارای 7 رستوران با منو های متفاوت و برترین سرآشپز ها می باشد که می توانند از شما به بهترین شکل پذیرایی کنند.

5 .هتل فور سیزن توکیو | Four Seasons Tokyo

هتل فور سیزن توکیو یکی ار هتل های معروف این شهر می باشد که همواره بسیاری از گردشگران آن را در انتخاب اول خود قرار می دهند. کارمندان این هتل با رفتار صمیمانه و دوستانه از شما استقبال می کنند و موجبات دلگرمی شما در این هتل را فراهم می کنند. هتل فور سیزن از نگاه مجله تریپ ادوایزر جزو 25 هتل برتر ژاپن در سال 2014 قرار گرفته است. هر روز در این هتل میوه ها، نوشیدنی ها و کیک های تازه و متنوعی برای مسافران تهیه می شود. اگر هم اهل ورزش هستید می تواند به باشگاه تناسب اندام ای هتل در طبقه فوقانی رفته و در کنار ورزش خود از منظره پاناروما شهر هم لذت ببرید.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی