مهم ترین نمایشگاه های آلمان

معرفی مهم ترین نمایشگاه های آلمان

 در سال های اخیر در کشورهای پیشرفته اروپایی ، نمایشگاه های بسیاری برگزار شده که بسیار مورد استقبال ایرانیان عزیز قرار گرفته ، کشورهای آلمان ، انگلستان ، فرانسه و ایتالیا از جمله این کشورهای اروپایی هستند ، در سال های اخیر ایرانی ها به آن سفر کرده اند و مقصد جدیدی برای یافتن ایده ها و تکنولوژی های جدید پیدا کرده اند و امروزه تورهای اروپایی دیگر تبدیل به مقصد اصلی تجار ایرانی شده است.

لازم به ذکر است از روی آیتم های موجود هر نمایشگاه می توان سطح هر نمایشگاهی را تشخیص داد و همین آیتم ها نمایشگاه ها را از یکدیگر جدا می کنند ، آیتم هایی مانند تعداد غرفه دار ، تعداد بازدید کننده ، مساحت نمایشگاه ، سیکل برگزاری ، تعداد کشورهای شرکت کننده که شامل بازدید کننده یا غرفه دار می باشد و همچنین سالن‌ های مدرن و عالی کنفرانس بزرگ و مجهز هم یکی از مهم ترین این آیتم ها است ، همچنین فضاهای گسترده‌ نمايشگاهی ، هتل‌ ها و محل اقامت خوب با اتاق ‌های فراوان ، سیستم حمل ‌و ‌نقل تعبیه شده و طیف وسیعی از تفریحات گردشگری از دیگر مواردی است که باید به آن بسیار دقت داشت و کشور‌های میزبان باید از این لحاظ کاملا آماده باشند تا بتوانند به تمامی نیازهای مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

در این مقاله ما می خواهیم به نمایشگاه های مهم کشور آلمان بپردازیم

نمایشگاه آنگا Anuga Exhibition 

انگا بزرگترین و مهم ترین نمایشگاه بین المللی در صنعت غذایی در جهان است.

این نمایشگاه از وسعت بالایی برخوردار است و از غرفه‌های مختلفی درزمینه های متنوعی تشکیل شده است که تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان این غرفه‌ها را اداره می‌کنند. این نمایشگاه که در کلن آلمان برگزار می‌شود میزبان افراد خاصی است که در این زمینه در حال فعالیت می‌باشند. مدیر عامل و مسئولین شرکت‌های مواد غذایی تا تولیدکنندگان و خرده‌فروشان در این زمینه ازجمله کسانی هستند که امکان حضورشان در این نمایشگاه فراهم‌شده است. در این نمایشگاه شما با غذاهای منجمد و باکیفیت، نمایشگاه لبنیات و گوشت و دیگر موارد روبه‌رو خواهید شد.

نمایشگاه آنگا هر ساله در تاریخ ۹ تا ۱۳اکتب در شهر کلن کشور آلمان برگزار میشود.

نمایشگاه آنگا

نمایشگاه صنعتی پلاستیکی کا K Exhibition

هنگامی که صحبت از نمایشگاه های مهم در تور آلمان میشود بی شک نمایشکاه کا آلمان به عنوان بزرگترین و معتبر ترین نمایشگاه در صنعت پلاستیک یاد می شود.عرصه ای که در آن بهترین شرکت های دنیا گرد هم امده و از آخرین دستاورد های خود در صنلیع پلاستیک رونمایی می نمایند.

در نمایشگاه کا برترین شرکت های دنیا جدیدترین و بهترین محصولات و ماشین آلات خود را اعم از ماشین آلات صنایع پلاستیک و لاستیک، لوازم جانبی، ربات و اتوماسیون صنعتی و نیز مواد اولیه، مواد پلاستیکی با ویژگیهای متمایز، رنگ و افزودنی ها، الیاف مصنوعی و همچنین جدیدترین ابزار و قالب ها و روشهای تولید و محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید جهانیان قرار می دهند و به نوعی چشم انداز و آینده این صنعت مهم را پیش روی بازدیدکنندگان به تصویر می کشند.

در نمایشگاه پلاستیک دوسلدورف، همواره توجه خاصی به آخرین دستاوردها در پژوهش های پلیمری شده است. در حقیقت این امر، توجه به بهبود بهره وری منابع، مواد اولیه و کمکی منجر به ایجاد توازن بین منافع اقتصادی و زیست محیطی خواهد بود. به یاد داشته باشید هدف نهایی تنها بهینه سازی استانداردهای مواد پلاستیکی نیست، بلکه رسیدن به پلیمرهایی با کاربردهای پزشکی، اُپتیکی، برق و یا بیولوژیکی نیز مطلوب و ضروری است..

این رویداد بی همتا  هر سه سال یکبار و در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می گردد.

نمایشگاه کا

نمایشگاه شکلات و شیرینی Chocolate And Confectionery Exhibition

در میان نمایشگاه های مهم کشور آلمان می‌توان به نمایشگاه شکلات و شیرینی اشاره نمود. این نمایشگاه در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و موردتوجه بسیاری از مخاطبان قرار می‌گیرد. برجسته‌ترین نمایشگاه در زمینه شیرینی و اسنک در این شهر برگزار می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است. برگزاری این نمایشگاه به‌منظور گردهمایی فعالان در این زمینه و مخصوصاً قنادان از سراسر نقاط دنیا انجام می‌شود. فناوری‌های مختلف بسته‌بندی محصولات قنادی، مواد اولیه شکلات و شیرینی و چندین مورد دیگر در این نمایشگاه ارائه می‌شود..

ارتباط مناسبی بین تولیدکنندگان مواد غذایی اسنک و شیرینی در این نمایشگاه به انجام می‌رسد. این نمایشگاه از بازدیدکنندگان بسیاری برخوردار است که می‌توان به مدیر عاملین شرکت‌ها، تولیدکنندگان، مسئولین بازاریابی، فروش و… اشاره نمود. هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی مواد اولیه شیرینی با طعم‌های متنوع، نحوه استفاده و بسته‌بندی آن‌ها می‌باشد.  نمایشگاه شکلات و شیرینی رویداد بسیار منحصربه‌فردی در سطح بین‌المللی است که بسیار موردتوجه افراد و متخصصین در زمینه شیرینی و شکلات قرار می‌گیرد.

این نمایشگاه هر ساله در شهر کلن آلمان در تاریخ 27 تا 30 جانیوری برگزار میگردد.

نمایشگاه شکلات و شیرینی

نمایشگاه مد و پوشاک Fashion and Apparel Exhibition  

مونیخ آلمان ازجمله شهرهای این کشور شناخته می‌شود که میزبانی نمایشگاه مد و پوشاک را بر عهده دارد. نمایشگاه های کشور آلمان در حوزه لباس و پارچه در این شهر برگزار می‌شوند و با ارائه محصولات نساجی در این زمینه از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. این نمایشگاه به‌ تعداد دو بار در هر سال دایر می‌شود و به‌تمامی جنبه‌های پوشاک و پارچه می‌پردازد. به نمایش گذاشتن محصولات در حوزه مد و پوشاک در غرفه‌های دایر شده در این نمایشگاه توسط تولیدکنندگان و فعالان در این عرصه از نقاط مختلف دنیا به انجام می‌رسد..

فراهم شدن ارائه اطلاعات مفید و سودمند در حوزه مد و پوشاک در این نمایشگاه به چشم می‌خورد. طراحان، مدیران و تولیدکنندگان به این نمایشگاه به‌صورت بین‌المللی توجه می‌نمایند و از ایده‌های ارائه‌شده در آن بیشترین بهره را برای فعالیت خود می‌برند. ۳۵ کشور از نقاط مختلف دنیا ۱۰۰۰ غرفه را در این نمایشگاه برپا می‌کنند. همچنین شایان‌ذکر است که در این نمایشگاه همایش و گردهمایی‌های مختلفی در زمینه مد و پوشاک انجام می‌گیرد.

نمایشگاه مد و پوشاک

نمایشگاه فناوری AIMD Exhibition   

این نمایشگاه شامل طیف گسترده ای  محصولات و راه حل  برای کادخانجات و کسب و کار ها ی آینده است.از جمله موضوع هایی که در این نمایشگاه به ان پرداخته میشود میتوان به های اتوماسیون کارخانه ، فناوری اطلاعات در صنعت ،درایو های هوشمند و سیستم های هوشمند هیدرولیک و پنوماتیک اشاره کرد.

همه ی غرفه ها در این نمایشگاه هدف یکسانی به نام هوش صنعتی را برای شما ارائه خواهند داد که این هدف ،هدف اصلی هدایت این نمایشگاه است.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای از بین بردن خرابی های تولید ، افزایش راندمان و یکپارچگی محصولات همه بخش های مختلفی از یک کارخانه ی هوشمند را تشکیل میدهند که شرکت در این نمایشگاه به شما کمک های زیادی برای هوشمند سازی کارخانه خودخواهد کرد.

این نمایشگاه که برترین نمایشگاه جهان در حوضه فناوری است در تاریخ 1 تا 5 آوریل در شهر هانوفر آلمان برگزار میشود.

نمایشگاه AIMD

نمایشگاه فرش Carpet Exhibition

از دیگر نمایشگاه های مهم  کشور آلمان می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی و جهانی فرش و کف‌پوش اشاره نمود. این نمایشگاه در هانوفر آلمان دایر می‌شود و از مراجعه‌کنندگان بی‌نظیر از نقاط مختلف دنیا برخوردار است. مراجعه‌کنندگان و همچنین غرفه داران از حضور خود در این نمایشگاه کمال رضایت را دارند. اطلاعات مناسب و درستی در رابطه با این نوع صنعت در این نمایشگاه ارائه می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مراجعه‌کنندگان به شمار آید. دیدن و آگاهی یافتن از محصولات فرش و کف‌پوش دنیا در این نمایشگاه برای تمامی بازدیدکنندگان محقق می‌شود..

نمایشگاه فرش به مدت چهار روز برگزار می‌شود و در این مدت متخصصین در این حیطه از نقاط مختلف جهان خود را به این نمایشگاه می‌رسانند. وارد شدن به مرحله جدید در تجارت و همچنین امکان آشنایی با شرکای جدید از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه شناخته می‌شود. برای اینکه بتوانید در این عرصه موفق عمل کنید توصیه می‌کنیم در این نمایشگاه حضور یابید و گام‌های موفقیت را مرحله‌به‌مرحله طی کنید. با حضور در این نمایشگاه می‌توانید محصولات خود را به‌صورت جهانی به دیگران معرفی کنید و مخاطبان بیشتری را جذب نمایید.

 در میان تمامی نمایشگاه های کشور آلمان می‌توان عنوان کرد که نوع فرش و کف‌پوش از بازخوردهای بالایی برخوردار است. ۶۰ کشور با برپایی ۱۴۰۰ غرفه در این نمایشگاه این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم نموده‌اند که بتوانند محصولات فرش و کف‌پوش را به‌صورت جهانی از نزدیک مشاهده نمایند.

 کنار هم جمع شدن افراد بزرگ در این زمینه از دیگر ویژگی‌های بارز برگزاری این نمایشگاه در هانوفر آلمان به شمار می‌رود. محصولات جدید و به‌روز را می‌توان در این نمایشگاه مشاهده نمود. ایجاد ارتباط‌های مناسب و باارزش نیز از دیگر مزیت‌های حضور در این نمایشگاه به شمار می‌رود. بازدیدکنندگان و مراجعه‌کنندگان اغلب در تجارت فرش و کف‌پوش فعالیت دارند و با حضور این افراد در این نمایشگاه می‌توان متوجه حرفه‌ای بودن آن شد؛ بنابراین با توجه به تک‌تک ویژگی‌هایی که در بالا ارائه شد می‌توان متوجه اهمیت بالای نمایشگاه‌های آلمان در این زمینه شد.

نمایشگاه فرش

اگر شما یک تاجر یا فردی  هستید که به نمایشگاه علاقه دارید حتما از نمایشگاه هایی که در شهر های مختلف آلمان برگزار میشود دیدن کنید..

.

فهرست تور های نمایشگاهی مرتبط

مجله گردشگری تورک

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی