نمايشگاه بين المللی پلاستيك هلنــــــد
Kunststoffen 2021
تور های نمایشگاهی هلند
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری :سرتوخن‌بوس، هلند |

تاریخ برگزاری : 24 لغایت 25 شهریور 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

نمايشگاه بين المللی پلاستيك هلنــــــد

مواد خام و گرانول، مواد پردازش شده (ترموستات، سیلیکون مایع و لاستیک)، رنگ سنجی، انواع فویل تزئینی، اکسترودرها، تولید فوم، فومهای محافظ uv، بازیافت پلاستیک، مواد اولیه و افزودنی های پلاستیک، انواع سیستمهای رباتیک، تجهیزات اندازهگیری، تجهیزات و اتصالات کمکی، انواع واشرهای پلاستیکی، جوشکاری لیزر و تجهیزات مربوطه در صنعت پلاستیک، شبیه سازی انواع قالب، فیبر پلاستیک، تکنیک های قالب گیری تزریق، قالب سازی، ساخت ماشین آلات تزریق ، نمونه سازی و نرم افزارهای پیشرفته و….

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

خریداران
طراحان محصول
سازندگان
مهندسین
تکنسین های شیمیایی
کارمندان تحقیق و توسعه
طراحان قالب
برنامه ریزان کار
مدیران
شرکت قالب گیری تزریقی و اکستروژن
ابزار ساخت
شرکت های طراحی محصولات پلاستیکی
و کلیه صنایع مرتبط با پلاستیک

نمايشگاه بين المللی پلاستيك هلنــــــد

تاريخ حركت : 23 شهریور 1400 | تاريخ برگشت : 30 شهریور 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر  الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی هلند

هلند دلتای سرسبزی که مملو از کشتزارها و مراتع است با وسعت 41526 کیلومتر مربع، حدود شانزده و نیم میلیون جمعیت را در خود جای می‌دهد. این سرزمین هموار با داشتن مرغوب‌ترین خاک برای کشاورزی که خاک ماسه‌ای است لقب کشور گل را به خود اختصاص داد. حدود نوزده درصد این سرزمین هموار، را آب تشکیل داده که مهم‌ترین آن، رودخانه راین است. بیشتر شهرهای هلند پایین‌تر از سطح دریا یا کمتـــر از یـــک متـــر از ســـطح دریـــا قرار گرفته به طوری که قسمت شمال شرقی روتردام هفت متر پایین‌تر از سطح دریاست و جزء پست‌ترین نقاط کره زمین محسوب می‌شود، لذا به همین دلیل نام این سرزمین Netherlands یعنی ســـرزمین پســـت نام گرفته است. اما گاهی در برخی از کشورها از واژه هلند به‌عنوان مترادف کلمه Netherlands استفاده می‌شود که اشتباه می باشد زیرا این نام مربوط به منطقه‌ای در نیمکره شمالی و شرقی است که به علت داشتن درختان زیاد و تولید چوب، آن منطقه به سرزمین چوب معروف است. از آنجا که این منطقه جز پرجمعیت‌ترین بخش‌های این کشور است لذا به طور معمول از این نام برای معرفی این کشوراستفاده می‌شود. در شمال ندرلند، دو مجتمع الجزیره به نام‌های فریزن شرقی و فریزن غربی وجود دارد. فریزلند غربی جزء هلند است و 6 جزیره بزرگ و 10 جزیره کوچک و یک کانال آبی به نام وسترآمس یا آمس غربی که این جزایر را از مجتمع‌الجزیره فریزن شرقی جدا می‌نماید. در گذشته، طوفان‌های شدید دریایی بخشی از سواحل هلند را بریده بریده نموده که باعث ایجاد خلیج‌های کم عمقی در شمال شده که دولارت و زوئیدرزی از آن جمله حاصل شده است. پایتخت آن شهر آمستردام است، اما بیشتر وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه هلند واقع شد. بعد از آمستردام، بندر روتردام به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر این کشور می‌باشد که به لحاظ مساحت، بزرگترین بندر اروپا نیز محسوب می‌شود. در هلند به خاطر زمین‌های پست آن همواره باید آب آن مناطق را تخلیه نمایند که سالیان سال است این کار بوسیله انرژی باد انجام می‌شود لذا هلند به کشور آسیاب‌های بادی نیز معروف است. همچنین لقب دیگر آن گل لاله و کشور هنرمندان نیز می‌باشد زیرا در طول تاریخ شاهد درخشش هنرمندان بزرگی در این کشور بوده‌ایم. قرن 16 و 17 میلادی به دوره طلایی هلند معروف است که از مهم ترین اختراعات آن دوره می توان به تلکسوپ، ساعت پاندولی و دماسنج جیوه ای اشاره کرد.

نمایشگاه پلاستیک

نمايشگاه بين المللی پلاستيك هلنــــــد

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط