نمايشگاه معماری و ساختمان ميلان
MADE 2021
تور های نمایشگاهی میلان
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : میلان،ایتالیا | 

تاریخ برگزاری : 01 لغایت 04 آذر 1400

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمايشگاه معماری و ساختمان ميلان

نمایشگاه معماری و ساختمان میلان (MADE) بزرگترین نمایشگاه تجاری بین المللی صنعت ساختمان سازی و معماری است. معماری، ساختمان سازی، بهبودسازی انرژی، بازسازی و نوسازی، راحتی و آسایش داخل خانه، پایداری، نوآوری، زیبایی و ایمنی ارتباط تنگاتنگ روزافزونی با هم یافته اند و نمایشگاه معماری و ساختمان میلان تنها مکان موجود برای پیدا کردن چشم انداز گسترده چندتخصصی مواد، سیستم های ساخت و ساز، پنجره، پوشش ساختمان، پرداخت و سطوح است. این نمایشگاه دسته های خاصی از بازدیدکنندگان را هدف قرار داده است و مشتریان احتمالی را جذب می کند که به سوی تجربه پیشرفته بین صنعتی جلب می شوند. در کنفرانس ها و برنامه های جانبی این نمایشگاه بیش از 2000 نوآوری در بخش های محصول و راه حل های ساختمانی مورد تاکید قرار خواهند گرفت که توسط شرکت های غرفه دار به نمایش گذاشته شده اند. نمایشگاه معماری و ساختمان میلان جایگاه تجاری ایده آل برای شرکت هایی است که در زمینه ساخت و ساز و ساختمان کار می کنند.

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

معماران (فضاهای داخلی و خارجی)
طراحان و مهندسین ساختمان
برنامه ریزان شهری
سازمان های دولتی و شهرداری
توسعه دهندگان املاک
فارغ التحصیلان رشته مهندسی ساختمان
سازمان ها و انجمن-های تجاری ساختمان و …

مشخصات تور نمايشگاه معماری و ساختمان ميلان

تاريخ حركت : 30 آبان 1400 | تاريخ برگشت : 05 یا 10 آذر 1400

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

خدمات ویزا

(ویزا به صورت مولتی و حداقل 1 ماه و نیم می باشد.)هزینه ورودی سفارت (88 یورو)، ترجمه مدارک، ورودیه اماکن دیدنی و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر می باشد. جهت اقامت دراتاق سینگل به ازای هر شب 90 یورو به مبلغ تور اضافه می گردد. ضمانت اجرای تور فوق 15 نفر به بالا می باشد در صورت به حد نصاب نرسیدن با افزایش نرخ قابل اجرا می باشد. ویزا گروه تجاری و با دعوتنامه می¬باشد لذا ضمانت بازگشت از سفر به ازای هر نفر 40 میلیون تومان الزامی می باشد.

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی شهر رتردام

ایتالیا کشوری در جنوب قاره اروپا است که پایتخت آن شهر رم می‌باشد. این کشور از شبه‌جزیره ایتالیا و دو جزیره سیسیل وساردِنی در دریای مدیترانه تشکیل شده‌است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه‌یافته‌است و جزو گروه هشت به‌شمار می‌آید. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. جمعیت ایتالیا ۶۰ میلیون و ششصد هزار نفر است و ۹۱٫۶ درصد مردم آن مسیحی هستند. ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است. ایتالیا آب‌وهوای معتدل فصلی دارد و آب‌وهوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد. دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک ایتالیا قرار دارند. یک تکه از خاک ایتالیا نیز بیرون از خاک اصلی این کشور و در سوئیس قرار دارد که کامپیونه دیتالیا نامیده می‌شود. رم، پایتخت ایتالیا، به عنوان پایتخت امپراتوری روم و اقامتگاه پاپ، برای سده‌های پیاپی از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بود.

نمايشگاه معماری و ساختمان ميلان

هتل های نزدیک نمايشگاه معماری و ساختمان ميلان

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط