نمايشگاه و كنفرانس بين المللی صنعت ساختمان قطر
Building Services Qatar 2022
تور های نمایشگاهی قطر
روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

شهر برگزاری : دوحه،قطر |

تاریخ برگزاری : 15 لغایت 21 فروردین 1401

Days
Hours
Minutes
Seconds

معرفی نمايشگاه و كنفرانس بين المللی صنعت ساختمان قطر

نمايشگاه خدمات ساختماني قطر نمايشگاهي است چند منظوره که بخش هايي نظير: بتن، پنجره ، در و نما، گرمايش و سرمايش، مديريت تاسيسات، انرژي هاي تجديد پذير، سلامت ، آموزش، ورزش و حمل و نقل را تحت پوشش قرار خواهد داد و تمامي فعالان حرفه اي پروژه هاي ساختماني را از طريق اين بخش هاي ويژه هدف قرار خواهد داد. نمايشگاه خدمات ساختماني قطربهترين مکان براي داشتن دسترسي مستقيم به خريداران ، مشارکت در برنامه هاي آموزشي، اجراي برنامه هاي بازاريابي جامع، يافتن جديد ترين کالا ها، خدمات و همچنين نوآوري ها به وسيله 5 بخش صنعتي به نمايش در آمده در نمايشگاه است. به وسيله نمايش زنده محصولات و کالاها، رويداد هاي آموزشي همزمان با نمايشگاه و فرصت هاي فراوان بازاريابي، شرکت در اين نمايشگاه بهترين راه براي تامين کنندگان است تا با يکديگر ملاقات نمايند، ارتباطات جديدي ايجاد نمايند و به تبليغ محصولات خود در يکي از بهترين مناطق براي فروش مواد و مصالح ساختماني، بپردازند. اين نمايشگاه همچنين کارگاه هاي آموزشي معتبري را براي فعالان حرفه اي اين صنعت از ساختمان سازي و محيط زيست، توزيع کنندگان، فعالان بخش هاي در، نما و پنجره، توزيع کنندگان شيشه و فلزات، مديران تاسيسات، مشاورين نماي خارجي ساختمان و همچنين سرمايه گذاران و عمده فرشان ارائه خواهد داد. با حمايت بي دريغ مقامات صنعت توريسم و گردشگري کشور قطر، نمايشگاه خدمات ساختماني قطربهترين مکان را براي شرکت هايي فراهم خواهد کرد که در جستجوي توسعه کسب و کار خود در بازار ساخت و ساز قطر هستند..

صنایع شرکت کنندگان و غرفه داران

معماران
بازرگانان ساختمان
انجمن و موسسات ساخت و ساز و مسكن
گروه های دولتی
برنامه ريزان
سازندگان
مهندسان عمران و مشاوران
سرمايه داران
نقشه برداران
سازندگان ملك
متخصصان

مشخصات تور نمايشگاه و كنفرانس بين المللی صنعت ساختمان قطر

تاريخ حركت : 15 فروردین 1401 | تاريخ برگشت : 21 فروردین 1401

خدمات تور نمایشگاهی

ویزای شنگن تجاری

بلیت ورودی نمایشگاه

بیمه نامه مسافرتی

هتل 4 ستاره

ترانسفر فرودگاه و نمایشگاه

بلیت هواپیما

تور لیدر فارسی زبان

گروه مشاغل شرکت کنندگان

تور های نمایشگاهی وکلا

تور های نمایشگاهی پزشکی

تور های نمایشگاهی نفت و گاز

تور های نمایشگاهی کشاورزی

تور های نمایشگاهی صنایع غذایی

تور های نمایشگاهی کتاب و انتشارات

تور های نمایشگاهی صنعت ساختمان

تور های نمایشگاهی صنعت چاپ

مشخصات محل برگزاری

معرفی قطر

قطر در بخش جنوبی خلیج فارس، در منطقۀ خاورمیانه واقع شده است
مساحت این کشور حدود ۴۹۳، ۱۱ کیلومتر مربع است و در مرز آبی خود با ایران همسایه است
تنها مرز مشترک زمینی آن با عربستان سعودی است و همچنین با کشورهای دیگر چون کویت، عراق، بحرین و امارات متحده عربی همسایه است.
قطر یک شبه جزیره است که از سمت شمال شرق عربستان به خلیج فارس راه داشته و یک صحرای خشک وسیع است که دارای آب و هوای کویری می‌باشد.
زمستان‌های خنک همراه با باران‌های سیل آسا داشته اما تابستان آن گرم و شرجی است.
پایتخت قطر شهر دوحه است و جزیره مرواریدِ قطر نماد مدرنیته و شکوه است. شهرهای دیگر قطر وکره، خور، دخان، زباره، شمال، مسیعید، رأس لفان است.

جالب است بدانید باستان شناسان کتیبه‌ها، سنگ‌ها و نمونه‌های سفالی کشف کردند که قدمت سکونت اولیه در این کشور را به چهار قرن قبل از میلاد مسیح می‌رساند. این کشور ابتدا در تصرف ترک‌های عثمانی و سپس تحت‌الحمایه انگلیس بود اما این کشور از اواسط دهه 1800 از تحت‌الحمایه انگلیس جدا شد و به عنوان یک کشور مستقل احراز هویت نمود. در دهه‌ی ۱۸۶۰، بریتانیا در اختلاف میان قطر و حاکم بحرینی آن مداخله کرد و یکی از اعضای خاندان قطری آل ثانی را به امارت نشاند. قطر از ۱۸۷۲ تا ۱۹۱۴ بخشی از امپراتوری عثمانی بود. حاکم این شیخ نشین در ۱۹۱۶ و ۱۹۳۴ معاهدات تحت‌الحمایگی با بریتانیا امضا کرد. قطر تا ۱۹۷۱ استقلال کامل نیافت. این کشور در جنگ دوم خلیج فارس (۱۹۹۱) به ائتلاف علیه عراق صدام حسین پیوست. از سال 1992 در روابط نظامی با امریکا هم پیمان شد. قطر از میانه سده ۱۹ میلادی توسط خاندان آلِ ثانی فرمانروایی شد که تمام تصمیمات و اختیارات مهم حکومتی توسط این خاندان یا افراد نزدیک آنان صورت می‌پذیرد. حکومت قطر سلطنت مطلقه است . امیر – رهبر کشور و رئیس دولت – شورای وزیران را انتصاب می‌کند. هیچ نهاد رسمی سیاسی و حزبی وجود ندارد.

قبل از کشف نفت خام، درآمد کشور قطر از طریق شکارمروارید و تجارت دریایی بود اما از آنجا که قطر سومین کشور دارای ذخایر گازی درجهان می‌باشد از فروش نفت و گاز طبیعی درآمد قابل توجهی بدست آورد که باعث شد درآمد سرانه آن تقریباً بالاتر از کشورهای صنعتی پیشرو در اروپای غربی قرار گیرد و به یکی از ثروتمند‍ترین کشورهای دنیا تبدیل شود. سطح بالای زندگی در قطر تقریباً به طور کل مدیون صادرات نفت و گاز طبیعی است . صنایع فولاد و سیمان در کوششی برای ایجاد تنوع اقتصادی توسعه یافته است.

اقتصاد قطر وابسته به نفت و ذخیره گازی‌اش می باشد اما این کشور مسیر خوبی را در جهت توسعه شهری و مدرنیته برداشته که باعث رونق صنعت گردشگری آن شده است. قطر در بین کشورهای جهان عرب توانست به بالاترین شاخص توسعه انسانی دست پیدا کند.

هتل های نزدیک نمايشگاه و كنفرانس بين المللی صنعت ساختمان قطر

مقالات و دانستنی های مرتبط

5 دلیل شرکت در تورهای نمایشگاهی
آداب و رسوم سرو غذا در سه کشور اروپایی
7 اشتباه رایجی که در تورهای نمایشگاهی باید از آن ها بپرهیزیم
چند نکته کاربردی برای افزایش بازدیدکنندگان غرفه شما در تورهای نمایشگاهی

نمایشگاه های مرتبط